El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Material miner Dl Ago 01, 2011 8:58 am
D'aquí a dos dies estarà gairebé acabada, el motor estarà al seu lloc i pintat, amb les palanques de marxes, volant de fre i seient col.locat, estaré treballant, crec, la carcassa davantera i mirant quin tipus de llum li faig Pere
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Material miner Dl Ago 01, 2011 8:50 pm
espero amb impaciencia veure la teva feina!! salutacions
Mallet73
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Material miner Dt Ago 02, 2011 9:11 am
Ja falta poc, les parts exterior del motor ja estan totes però la pintura esta massa tendra encara per procedir al muntatge. L'original no porta llum fixa, al meu si la poso Pere
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: Material miner Dt Ago 02, 2011 10:15 am
És ben curiós que un tren dissenyat per circular per dintre la mina no porti una llum fixe.
Assumpte: Re: Material miner Dt Ago 02, 2011 10:36 am
Tot el que portava en el frontal és aquesta base per a subjecció, encara que de totes maneres tampoc quedava molt clar que fos per a una llum, però no entenc que no tingués un altre sentit. He mirat per internet vehicles similars i he optat per aquesta llum, m'agrada més.
Pere
Assumpte: Re: Material miner Dc Ago 03, 2011 9:00 am
Ja he començat el muntatge de les diferents parts, esperava acabar aquest divendres, però vaig tenir un error en les topera i trigaré una mica més.
Pere
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Material miner Dc Ago 03, 2011 8:22 pm
hola pere!
molt bona feina!!, podries dirme com has fert el seient i les palanques?? son de lauto, oi??
gràcies i felicitats!!
Mallet73
Assumpte: Re: Material miner Dj Ago 04, 2011 4:25 am
El seient és llautó, amb un petit martell de joier a base de cops li vaig anar donant forma. Les dues palanques són de llautó, tres mesures he utilitzat, la vareta principal és de 3 x 1,5 mm. l'empunyadura per desfrenar és una "U" eliminant les parts sobrants de 3 x 3 amb parets de 0,5 mm. i la vareta per al desfrenar és de 0,5 mm de llautó. Pere
Assumpte: Re: Material miner Dv Ago 05, 2011 7:08 am
I finalitza la construcció amb un vídeo resum de tot el muntatge. Les topera les canviés un dia d'aquests, m'oblidi de fer-perquè poguessin enganxar cotxes.
Pere
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: Material miner Dv Ago 05, 2011 8:21 am
Fantàstic !
I ja l'hi has trobat el lloc a la prestatgeria i tot.
El que també m'ha agradat molt és el triler de la propera pel·lícula.