El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Tramvia de Helsinki Dj Set 12, 2024 12:31 am
Hola amics. Fa uns dies vaig estar de viatge a Finlàndia. El dia d'arribada a Helsinki vam aprofitar per visitar aquesta bonica ciutat. A part de neta cal remarcar que tot i ser una ciutat gran, sorprèn que és molt silenciosa. Tot i no conéixer res de la ciutat, ja vaig mirar abans com es podia accedir al centre amb el tramvia sense entrar amb cotxe al centre. Vam comprar els bitllets en una màquina tot i que al pujar al tramvia ningú et demana ni mira el bitllet....Hi passen molts tramvies, tots nets, sense ni un grafitti..... N'hi havia uns més nous que altres que ja es veien de fa anys i em vaig fixar que els nous eren de la marca Skoda.
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: Tramvia de Helsinki Dj Set 12, 2024 1:00 am
Un parell de videos, un amb finlandesa inclosa....
Sisu Cap de Tallers
Assumpte: Re: Tramvia de Helsinki Dj Set 12, 2024 1:04 am
I per acabar vam fotografiar aquest vell tramvia que estava en una via morta com a monument però vam deduir que si volien el podrien treure perquè es veia una via que continuava. Era a la ciutat de Mikkeli, ja més al nord, a la zona dels llacs. Tampoc ni un grafitti
A TramBlau, MALLET73 y a TOG Els hi agrada aquesta publicació.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Tramvia de Helsinki Dj Set 12, 2024 5:09 am
Narcís per que són països assenyats, respectuosos i amb cultura....
També em sorprén els carrers amb llambordes, aquí ni als pobles queden!!!
salutacions
mallet73
betulo237 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Badalona Edat : 72 Data d'inscripció : 29/11/2020 Nombre de missatges : 1514
Assumpte: Re: Tramvia de Helsinki Dj Set 12, 2024 5:35 am
Bona tarda, L'asfalt fa que les ciutats o els pobles siguin molt més calents. Crec que a París i a Londres hi ha zones on tornen a posar-hi llambordes i a més s'estan reconvertint algunes places dures en zones en zones arbrades. Salut i feina, Albert
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
Assumpte: Re: Tramvia de Helsinki Dj Set 12, 2024 9:21 pm
MALLET73 escrigué:
salutacions
mallet73
Es un tema del fred, i les gelades...
Sisu Cap de Tallers
Assumpte: Re: Tramvia de Helsinki Dv Set 13, 2024 12:10 am
Sí, jo penso igual. De fet algunes carreteres secundàries són de grava compactada.
ostman escrigué:
MALLET73 escrigué: