El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : sabadell Edat : 59 Data d'inscripció : 15/09/2011 Nombre de missatges : 1479
Assumpte: Tramvia de Heidelberg Dg Maig 24, 2020 12:34 am
Aqui hi ha la web de l'tramvia amb el seu pla encara que no està molt ben definida. Ahir vaig fer un prototip a força de cartró amb la forma per veure com queda. http://www.buntbahn.de/modellbau/printview.php?t=2890&start=0 Ara estic pensant en la base amb llautó i evergreen, encara no he decicit. I també baixar una mica a l'altura de l'E3. Continuarà ...
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Tramvia de Heidelberg Dg Maig 24, 2020 12:55 am
Pere
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Tramvia de Heidelberg Dg Maig 24, 2020 1:54 am
Molt bé Jose antonio!! fantastic!! et segueixo..
salutacions
mallet73
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Tramvia de Heidelberg Dg Maig 24, 2020 2:06 am
Ubicació : sabadell Edat : 59 Data d'inscripció : 15/09/2011 Nombre de missatges : 1479
Assumpte: Re: Tramvia de Heidelberg Dl Jun 22, 2020 7:49 am
Començant a recopilar materials que encara que no tinc totes per i fer, vaig aconseguir una placa de fibra de vidre tirada a contenidor i vaig poder fer una dimensió exacta de la base amb la minifresadora que tinc (em cost bastant ja que la suoerficie de treball és petita a la mesura que jo volia, vaig haver de fer chapucillas per poder tallar ala base). Aqui hi ha unes imatges la base ja fresada, això és el principi que vaig poder fer divendres passat.
La fresadora és una PROXXON MF70, tinc pensat en comprar un RouterCNC que l'àrea de treball és més gran pel que fa a la PROXXON. Continuarà ....
A TramBlau li agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Tramvia de Heidelberg Dl Jun 22, 2020 9:25 am
Ubicació : Barcelona Edat : 54 Data d'inscripció : 02/12/2016 Nombre de missatges : 470
Assumpte: Re: Tramvia de Heidelberg Dl Jun 22, 2020 6:45 pm
Poc a poc, va prenen forma, una bona peça per comença. Un cop començes ja no podras para Seguirem el teu treball.
A Olot li agrada aquesta publicació.
Shay Trenjardinaire Plus
Assumpte: Re: Tramvia de Heidelberg Dc Jun 24, 2020 8:00 am
Comença la 2a part de construccion. Fresada en profunditat per evitar tocar les rodes metàl.liques. Això és un cargol de plàstic de quadre elèctric transparent, em serveix com topera i ganxo. I per últim enganxar les parts amb cola UHU. Continués en ...
A TramBlau li agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Tramvia de Heidelberg Dc Jun 24, 2020 8:14 am