El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Automotor X5000 dels FFCC Corsos Dj Set 05, 2024 7:58 am
Gràcies Christophe per els planells!!
que es curiós que es fan milers de imatges però mai es fan en detall!!! si no localitzo cap imatge dels bogies o els baixos ho deixaré a la imaginació..
Salutacions
mallet73
RailwayManiac Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France) Edat : 57 Data d'inscripció : 07/11/2021 Nombre de missatges : 1332
Assumpte: Re: Automotor X5000 dels FFCC Corsos Dj Set 05, 2024 9:00 am
Amb molt de gust, Carles!
Sovint he pensat en això!
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] jpmk.chez-alice.fr
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] transportrail.canalblog
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] jeanyvespetit.over-blog
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] mes.gares.free.fr
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] metrique43.free.fr
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] metrique43.free.fr
Vaig fer el que vaig poder!
No són necessàriament corses X 5000, però totes són automotors CFD d'ample mètric!
Salutacions,
Christophe
A TOG li agrada aquesta publicació.
Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France) Edat : 57 Data d'inscripció : 07/11/2021 Nombre de missatges : 1332
Assumpte: Re: Automotor X5000 dels FFCC Corsos Dj Set 05, 2024 11:18 am
Em sona que l'Amadeu ens va dir alguna cosa de Còrsega...
Francament, Joan, no me'n recordo de quin automotor hi vàrem veure allà...
Però em sembla que al Vivarais no n'hi he vist mai cap d'aquests. Si que, en canvi,, l'he pogut conèixer bé al FC Nice-Digne
_________________ Amadeu [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: Automotor X5000 dels FFCC Corsos Dv Set 13, 2024 9:38 am
Doncs ara estava amb la mosca al nas i he buscat una coseta...
Justament en aquesta foto és tal com el recordava, arribant a Lamastre. Segurament, Amadeu, no el recordes perquè ens recollies amb el cotxe i no es veu des del carrer, però he trobat els mateixos edificis de darrere, que confirmen que era allà.
Ubicació : Corsica Edat : 62 Data d'inscripció : 06/10/2017 Nombre de missatges : 6
Assumpte: Re: Automotor X5000 dels FFCC Corsos Dg Set 15, 2024 7:26 am
Les SY 01 à 04 sont les précurseurs, les SY 05 et 06 sont des x2000
Editat per darrera vegada per gilles2a el Dg Set 15, 2024 9:02 am, editat 1 cop en total
Assumpte: Re: Automotor X5000 dels FFCC Corsos Dg Set 15, 2024 7:58 am
Exacte! Però no volia entrar en detalls!
En tot cas, recordo que, quan era petit, el meu pare em portava a la línia Niça – Digne. Bé, en arribar, vaig estar a punt de vomitar! És la primera i única vegada que tinc... mal de mar al tren!