El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Madrid Edat : 51 Data d'inscripció : 11/01/2018 Nombre de missatges : 448
Assumpte: Tolves LGB 4141 - Tren pur de tolves FEVE Dj Jul 25, 2024 10:01 pm
Hola amics! Bon día,
Aquest nou capítol trata de les conegudes tolves de eixos de LGB 4141 que aquesta marca comercial va fer en molts colors diferents. Als darrers anys vaig adquirir 6 iguals però de diferents colors entre el groc, gris, vermell, etc...
Portava temps volent unificar-las i ara era el moment de fer-ho i mostrar-vos la petita trasformació. Color gris i calques originals FEVE serie 2T ag 8.100 FEVE.
A partir d´aquest model he transformat i pintat amb spay Montana Colors gris ícaro (color MTN 94 RV-121 Gris Ícaro 400ml. CMYK 0,0,0,37. HEX #48484b. PANTONE Cool Grey 11 U).
I aquí el resultat final: un tren pur de tolves FEVE sèrie 2T ag 8.100.
Espero que us agradi. Crec que ha quedat una composició sencera ben maca per fer un tren de carbó, balast o arena... i a mès a mès amb Alsthom 1000...
I aquí la foto real d´aquest tren en temps de FEVE: Mireu a la dreta de la fotografia.
Una abraçada i moltes gràcies. Álvaro.
Editat per darrera vegada per alvarop el Dc Oct 09, 2024 3:08 am, editat 1 cop en total
A Francesc, TramBlau, MALLET73, TOG, KTK, OG22 y a betulo237 Els hi agrada aquesta publicació.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Tolves LGB 4141 - Tren pur de tolves FEVE Dj Jul 25, 2024 10:05 pm
Fan una bona composició..bona feina Alvaro..jo estic treballant per fer les tremuges de la potasa de catalans per posar amb l'alsthom o la 254.
Salutacions
mallet73
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: Tolves LGB 4141 - Tren pur de tolves FEVE Dj Jul 25, 2024 10:08 pm
Molt bon resultat. Compte que no et caigui res a baix al carrer!!!
alvarop Trenjardinaire
Ubicació : Madrid Edat : 51 Data d'inscripció : 11/01/2018 Nombre de missatges : 448
Assumpte: Re: Tolves LGB 4141 - Tren pur de tolves FEVE Dj Jul 25, 2024 10:10 pm
Sisu escrigué:
Molt bon resultat. Compte que no et caigui res a baix al carrer!!!
RailwayManiac Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France) Edat : 57 Data d'inscripció : 07/11/2021 Nombre de missatges : 1332
Assumpte: Re: Tolves LGB 4141 - Tren pur de tolves FEVE Dj Jul 25, 2024 10:18 pm
Molt bona feina, Álvaro!
M'encantaria aconseguir el mateix resultat amb els meus vagons de Playmobil, però caldrà una reconstrucció a fons!
A títol informatiu, algunes fotos dels vagons reals: la decoració grisa sembla ser l'actual. Però aquests vagons també coneixien bé el color taronja.