El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Madrid Edat : 51 Data d'inscripció : 11/01/2018 Nombre de missatges : 448
Assumpte: LGB 2095 amb colors FEVE Dv Abr 30, 2021 5:09 am
Hola a tothom! Com va això amics!!!
Fa unos messos, un amic meu en va regalar aquesta locomotora. La LGB 2095 pintada en colors FEVE digitalitzada i amb so diesel i a mès a mès l'ha envellit...
Tot un detall... però em va dir... Álvaro... dona el teu toc amb detall ferroviaris tot i que no és una Creusot però es una locomotora diesel que sempre he volgut tenir i mira per on... un amic me l'ha regalat...
A partir d'aquest regal, la vaig estudiar i aquest és el resultat final... ja dic... es una petita transformació però crec que ha quedat bé...
I ara la nostra transformació treballant en equip.... jajaja!!!!
Abans que res, ja sé que no es una Creusot però donar-li aquest toc queda molt ferroviari... i a mès va a ser un regal... jajajaja!!!
Moltes gràcies. El vostre amic Álvaro
A Olot, Francesc, TramBlau, MALLET73, Shay, TOG, alejandro sasplugas y a Els hi agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: LGB 2095 amb colors FEVE Dv Abr 30, 2021 11:57 am