El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
Assumpte: transformacio tolves americanes a europees Dj Set 17, 2020 7:00 pm
Fa molts anys vaig regalar un joc de 4 tolves americanes , que han pasat per les mans de 3 nets , ara ja no volen jugar hi , i les he rescatat . A mi no m agradaben per el fet de no tenir topes i el bastidor curt deixaba veure el primer eix de cada bogie . Com ara ja temps per entretenirse vaig empendre la transformaçio . No queden per anar a cap concurs , pero per el nostre circuit encara fan prou goig , veieu .
Aqui veieu com ere el bastidor , ara posare com a quedat despres de ser allargat.
Alexandre
A TramBlau li agrada aquesta publicació.
alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
Assumpte: Re: transformacio tolves americanes a europees Dj Set 17, 2020 7:03 pm
Donçs ja veieu el resultat .
Alexandre
A TramBlau li agrada aquesta publicació.
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 29/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: transformacio tolves americanes a europees Dj Set 17, 2020 10:33 pm
Pere
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 17/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: transformacio tolves americanes a europees Dj Set 17, 2020 10:35 pm
Home, jo estic molt d’acord amb la teva manera de veure-ho: els hi faltaven les toperes.
Suposo que això ja no es devia poder fer, però personalment m’inclino mes per les tremuges de dos eixos que per les de bogis.
A la carrosseria també els hi has fet modificacions? Quantes en tens?
Ubicació : Barcelona Edat : 54 Data d'inscripció : 02/12/2016 Nombre de missatges : 470
Assumpte: Re: transformacio tolves americanes a europees Dv Set 18, 2020 8:11 am
Una bona millora, allargar la plataformai i completar el vago amb topalls i tubs. Idees a tenir en compte no solament per aquest tipus de vago. Bona idea i treball
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: transformacio tolves americanes a europees Dv Set 18, 2020 8:26 am
m'agradaven abans i m'agraden ara..de 2 o 4 eixos........serà que m'agraden totes..
salutacions
mallet73
ulises Trenjardinaire Plus
Ubicació : Logronyo Edat : 65 Data d'inscripció : 04/08/2013 Nombre de missatges : 1290
Assumpte: Re: transformacio tolves americanes a europees Dv Set 18, 2020 7:01 pm
Excel·lent treball. En la meva "companyia" també se li afegeix el topall central a el material d'origen americà, però mai he arribat a l'exquisitat de modificar bastidors. Una gran idea.
Assumpte: Re: transformacio tolves americanes a europees Dv Set 18, 2020 8:01 pm
Mireu el despiece de la tolva original i despres el tall i l allargament del bastidor
A Olot, Shay y a el terrat de margarit Els hi agrada aquesta publicació.
el terrat de margarit Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou Edat : 48 Data d'inscripció : 29/01/2016 Nombre de missatges : 2625
Assumpte: Re: transformacio tolves americanes a europees Dv Set 18, 2020 8:03 pm
Jó tambè sòc del parer que sense topalls semblen incomplerts.Senzillament un cambi radical.. Però trobo que i ha marxat el envelliment tant lograt que teníen.Han quedat mólt bé!!
Assumpte: Re: transformacio tolves americanes a europees Dv Set 18, 2020 8:08 pm
Amadeu, d aquestes de bogies en tinc 4 , formaven un grup dins d una caixa . Pero d eixos , com el de la foto en tinc 6 , formarem un bonic tren de 10 unitats .
Alexandre
A Shay li agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: transformacio tolves americanes a europees Dv Set 18, 2020 8:15 pm
L envelliment tan lograt que diu margarit , ere natural !!!! pense que han estat a la fresca mes de 20 anys en mans de dos tandes de nets ...... Material super resistent !!!! LGB es garantia de calitat
Alexandre
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 17/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: transformacio tolves americanes a europees Dv Set 18, 2020 8:42 pm
Igual que hi ha vapor real, també hi ha envelliment real.
A el terrat de margarit li agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: transformacio tolves americanes a europees Dv Set 18, 2020 8:44 pm
alejandro sasplugas escrigué:
Amadeu, d aquestes de bogies en tinc 4 , formaven un grup dins d una caixa . Pero d eixos , com el de la foto en tinc 6 , formarem un bonic tren de 10 unitats .
Ja tinc ganes de veurels.
Gràcies per les fotos, i especialment per les del procés.
Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou Edat : 48 Data d'inscripció : 29/01/2016 Nombre de missatges : 2625
Assumpte: Re: transformacio tolves americanes a europees Dv Set 18, 2020 8:58 pm
L envelliment tan lograt que diu margarit , ere natural !!!! pense que han estat a la fresca mes de 20 anys en mans de dos tandes de nets ...... Material super resistent !!!! LGB es garantia de calitat
Alexandre
Impresionant!!
ODAKIM Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
Assumpte: Re: transformacio tolves americanes a europees Ds Set 19, 2020 11:32 pm
el terrat de margarit escrigué:
Alexandre
Impresionant!! [/quote]
+1
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: transformacio tolves americanes a europees Dt Set 22, 2020 6:17 pm
Alexandre
em recorda al anunci de LGB..
de donava garantia de per vida....
salutacions
mallet73
p.d. Jo també tinc ganes de veure-les...
Assumpte: Re: transformacio tolves americanes a europees Dt Set 22, 2020 7:01 pm
Es aixi , os aseguro que aquest joc de vagons han pasat per tota clase de situacions i maltractaments i ja veieu que encara poden donar servei en una segona vida. Aprofito i poso una foto abans de ser repintat on s aprecien les peçes que han sigut afeguides .
Alexandre
A Shay li agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: transformacio tolves americanes a europees Dt Set 22, 2020 8:33 pm