NO ESTAS CONNECTAT
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT .
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut . Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar. Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres. Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí: Reglament del fòrum / Inscripcions
Com anomenar-ho? Una xarxa, un mòdul o un banc de proves?
Autor Missatge MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni TramEdat : 51Data d'inscripció : 21/03/2011Nombre de missatges : 19505 Assumpte: Re: Com anomenar-ho? Una xarxa, un mòdul o un banc de proves? Dc Jul 24, 2024 11:10 pm
Tonton Trenjardinaire Plus
Ubicació : Frameries (Bèlgica)Edat : 59Data d'inscripció : 08/10/2022Nombre de missatges : 1064 Assumpte: Re: Com anomenar-ho? Una xarxa, un mòdul o un banc de proves? Dv Ago 02, 2024 6:33 am Després d'aquests 3 dies d'onada de calor seguits d'un dia plujós, és hora de mostrar-vos el resultat final:
La versió minimalista:
La versió completa:
Què tal un petit vídeo?
VIDEO Ara toca seguir endavant...
Però abans d'això, encara tinc la pregunta:
"És un mòdul, una xarxa o un banc de proves?" Depèn de tu contestar!
A TramBlau y a TOG Els hi agrada aquesta publicació.
M’agrada 2 No m’agrada
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès OrientalEdat : 65Data d'inscripció : 16/01/2009Nombre de missatges : 33792 Assumpte: Re: Com anomenar-ho? Una xarxa, un mòdul o un banc de proves? Dv Ago 02, 2024 6:50 am Home, doncs mira, per a mi és força clar: es tracta d'un mòdul d'una xarxa de banc de proves.
Enhorabona i gràcies per tot el que ens has anat mostrant en aquest fil al llarg del temps.
A Tonton li agrada aquesta publicació.
M’agrada 1 No m’agrada
Ubicació : Frameries (Bèlgica)Edat : 59Data d'inscripció : 08/10/2022Nombre de missatges : 1064 Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès OrientalEdat : 65Data d'inscripció : 16/01/2009Nombre de missatges : 33792 Assumpte: Re: Com anomenar-ho? Una xarxa, un mòdul o un banc de proves? Dc Ago 07, 2024 4:52 am Jo no sabria pas què dir-te, Thierry...
Ubicació : Frameries (Bèlgica)Edat : 59Data d'inscripció : 08/10/2022Nombre de missatges : 1064 Assumpte: Re: Com anomenar-ho? Una xarxa, un mòdul o un banc de proves? Dc Ago 07, 2024 7:14 am Olot escrigué: Jo no sabria pas què dir-te, Thierry... Ja ho has dit molt bé!
Moltes gràcies!
Contenido patrocinado
Assumpte: Re: Com anomenar-ho? Una xarxa, un mòdul o un banc de proves?
Com anomenar-ho? Una xarxa, un mòdul o un banc de proves?