El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda Edat : 73 Data d'inscripció : 19/09/2021 Nombre de missatges : 9
Assumpte: Circuit al Garaig (mario) Dj Gen 11, 2024 10:44 am
Hola a tots , ha estat un temps una mica complicat per mi , però tot s'arregla i confio en que ben aviat podré començar amb el meu 0.5 tren perquè al final podré disposar d un espai petit però espero que sigui suficient . Al començament de la meva aventura en LGB tenia que disposar d'un espai exterior de 19 x 6 metres , però ..... va acabar sent inviable, calia allisar, posar tanca metàl·lica, i a mes quedava exposat doncs esta bastant lluny de la casa. Finalment després de netejar el garatge de casa disposaré de dues superfícies una de 4 x 2,60 aprox. i un altre de 2x 0,6 que puc connectar . a veure si puc encabir alguna cosa en LGB. No sé si algú de vosaltres te un circuït tant petit, agrairia si em poguéssiu enviar algun suggeriment de com podria tirar-lo endavant Moltes gracies i ja us diré com va tot
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: Circuit al Garaig (mario) Dj Gen 11, 2024 11:05 am
Ah! molt bé!! Bona iniciativa!!!
Bé, si dius que vols suggerències, la meva primera és, sobre tot, que facis la teva.
I la segona, seria que miris una mica tots els fils dels circuits que tots nosaltres (cada un de nosaltres) tenim. N'hi ha un munt!
Segur que hi trobes alguna idea a aplicar en el teu cas.
Vet aquí uns quants exemples de circuits d'interior:
Ubicació : Logronyo Edat : 65 Data d'inscripció : 04/08/2013 Nombre de missatges : 1290
Assumpte: Re: Circuit al Garaig (mario) Dj Gen 11, 2024 8:57 pm
El primer seria tenir un pla exacte de l'espai disponible i després començar a experimentar amb un gestor de circuits, tipus SCARM o similar. Per als circuits d'interior on l'espai acostuma a ser molt limitat, compta cada centímetre. Ho dic per experiència pròpia.
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12349
Assumpte: Re: Circuit al Garaig (mario) Dj Gen 11, 2024 9:43 pm
Una font d'inspiració podria ser passar per Cal Gavaxt i veure la seva maqueta interior de 1/22
Pere
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
Assumpte: Re: Circuit al Garaig (mario) Dv Gen 12, 2024 6:55 am
molt bones iniciatives las que et proposen els companys Mario jo nomes puc afegir dues premisses que vaig rebre quan vaig iniciar el meu circuit: - la primera es que fos elevat del terra - i la segona, mirar d'evitar, sempre que sigui possible, utilitzar corbes de radi 1. seguire atent els teus avenços !!
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Circuit al Garaig (mario) Dv Gen 12, 2024 9:17 am
TramBlau escrigué:
Una font d'inspiració podria ser passar per Cal Gavaxt i veure la seva maqueta interior de 1/22
Pere
lluis7 escrigué:
molt bones iniciatives las que et proposen els companys Mario jo nomes puc afegir dues premisses que vaig rebre quan vaig iniciar el meu circuit: - la primera es que fos elevat del terra - i la segona, mirar d'evitar, sempre que sigui possible, utilitzar corbes de radi 1. seguire atent els teus avenços !!
+1!! Eh ... dels treballs!!!
Salutacions
Mallet73
mario Aspirant a jardinaire
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda Edat : 73 Data d'inscripció : 19/09/2021 Nombre de missatges : 9
Assumpte: Re: Circuit al Garaig (mario) Dj Gen 18, 2024 7:53 am
Moltes gràcies a tots per els vostres consells, de moment encara estic buidant l'esplai, i espero començar al març. Ja us aniré comentant els meus avanços. Tinc algun material ja comprat, corves de radi 1 , rectes , 10 desviaments, 3 màquines digitals, 10 vagons. Donat que la meva família ve de Corçà, per on passava el tren de Girona a Palamós ( el xafagossos l hi deien), i sempre havia sentit històries d'aquest tren petit, el que vull muntar doncs més O menys una cosa que reflecteixi l'ambient d'aquets tipus de tren. Fins aviat
A Olot, TramBlau, MALLET73 y a mikado Els hi agrada aquesta publicació.
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: Circuit al Garaig (mario) Dj Gen 18, 2024 7:44 pm
Hola Mario.
Si el que tens són coves de R1, sempre les pots aprofitar obrint- les una mica. Jo vaig fer el meu circuit convertint-les a R3. L'únic que canvia són els graus, que en ser més curtes, n'havia de posar més, però no va ser un inconvenient.
Sempre il·lusiona començar un projecte d'aquests.. !
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: Circuit al Garaig (mario) Dj Gen 18, 2024 8:29 pm
mario escrigué:
Moltes gràcies a tots per els vostres consells, de moment encara estic buidant l'esplai, i espero començar al març. Ja us aniré comentant els meus avanços. ...
Estaré atent.
mario escrigué:
... Donat que la meva família ve de Corçà, per on passava el tren de Girona a Palamós ( el xafagossos l hi deien), i sempre havia sentit històries d'aquest tren petit, el que vull muntar doncs més O menys una cosa que reflecteixi l'ambient d'aquets tipus de tren. Fins aviat