El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... Dt Ago 22, 2023 4:16 am
Olot escrigué:
Aquí tenim algunes fotos més de la Henschel que acabo de troba mentre cercava una altra cosa:
Aquest esquema de FEVE m'agrada força, i pensava que quan vam fer les cocodrils basques hi havia el esquema de dos tons blaus amb la ratlla groga, sabeu si aquesta també el va portar?
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses... Dt Ago 22, 2023 9:51 am
Penso que no perquè aquell esquema era dels FFCC bascs, mentre que aquestes màquines pertanyien a FEVE i, que jo sàpiga, mai varen circular per la línia de FV.
Val a dir que tenien un problema de gàlib: eren més grans que el gàlib de FEVE, motiu per el que varen tenir de retocar les andanes d'allà a on circulava la màquina.
Aquesta foto que vaig prendre jo mateix a Santander l'any 2003 fa patent que anaven molt justes, tot i retocant les andanes:
Imagineu-vos-la en marxa, tot botant per les vies de FEVE...
Per això tenien un limit de velocitat molt reduït a les estacions. Tot i així tenien incidents molt sovint.