El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Madrid Edat : 51 Data d'inscripció : 11/01/2018 Nombre de missatges : 448
Assumpte: Construció del Coche Energia de El Transcantábrico de FEVE Dj Nov 10, 2022 11:43 am
Hola amics! Bon dia. Com va això?
Tal i com vaig publicar el primer capítol de la construcció de El Transcantábrico de FEVE a escala G, continuo amb la construcció dels següents cotxes fins completar la composició sencera (8 cotxes):
---->>> Cotxe Energía + Bar + Saló + Saló + Suite 1 + Suite 2 + Suite 3 + Cotxe de Servei
Després de la construcció del cotxe BAR, ara toca el cotxe Energia (Furgó Generador). Espero que us agradi aquest segon capítol i els pròxims amb el coctxes Saló i Suites. Però, anem per parts i ara us presento la construcció del COTXE ERNEGIA.
A partir del furgó LGB 31690, he construit el coctxe Energia de El Transcantábrico o furgó generador amb tots el detalls que he pogut reproduir:
Aquí teniu la seva transfromació per parts. és clar, com vereu, cal enfoscar les finestres i també la porta de comunicación d'un frontal del vagó.
Una vegada pintat de blanc, comença la part mès divertida i també mès complicada pels detalls i colors.
La franja blanca com es pot veure, té un disseny que cal fer molt bé cubrint la part blanca per després pintar de blau Transcantábrico la resta del vagó. Cal enfoscar molt bé cada part per no cometre cap error al pintar desprès.
Com podeu veure, cal posar al sostre el detalls dels ventiladors, reixeta metàl·lica i fuga de fums del motor generador que ho he fet amb fusta de balsa i reixeta metàl·lica i altres peces per recrear tots el detalls.
Et voilà el resultat:
I així, vam completant la composició.
Pròxim capítol... els dos cotxes Saló de El Transcantábrico de FEVE.
Molt aviat, aquí al Fòrum Trenscat
Editat per darrera vegada per alvarop el Dv Nov 11, 2022 12:45 am, editat 1 cop en total
A Olot, Francesc, TramBlau, MALLET73, TOG y a alejandro sasplugas Els hi agrada aquesta publicació.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Construció del Coche Energia de El Transcantábrico de FEVE Dj Nov 10, 2022 12:49 pm
Alvaro l'estas fent i el vols vendre!!?? fantàstica feina!!!
totalment d'acord!!!
salutacions
mallet73
alvarop Trenjardinaire
Ubicació : Madrid Edat : 51 Data d'inscripció : 11/01/2018 Nombre de missatges : 448
Assumpte: Re: Construció del Coche Energia de El Transcantábrico de FEVE Dj Nov 10, 2022 2:44 pm
MALLET73 escrigué:
Alvaro l'estas fent i el vols vendre!!?? fantàstica feina!!!
totalment d'acord!!!
salutacions
mallet73
Hola amic meu!
No, aquest ho estic fent per a mi... tota la composició sencera... 8 vagons a escala G.
El que venc és el "Limón Exprés" de FEVE al Ferrocarril Alacant-Dénia...
Si algú està interesat, meravellós... i si coneixeu algú.... que es posi en contacte amb mi per missatge.
Moltes gràcies. Álvaro.
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Construció del Coche Energia de El Transcantábrico de FEVE Dj Nov 10, 2022 5:27 pm
Alvaro el que vull dir que has possat aquest fil on no toca!! esta en el el fil de borsa de segona mà i l'hauries d'haver possat en el de construccions...per això et deia que si el feies per vendre ja!!
Una peça molt maca farà impressió veure 8 vagons!!
salutacions
mallet73
RailwayManiac Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France) Edat : 57 Data d'inscripció : 07/11/2021 Nombre de missatges : 1332
Assumpte: Re: Construció del Coche Energia de El Transcantábrico de FEVE Dv Nov 11, 2022 10:55 am
tram47 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Aquitaine, França. Edat : 77 Data d'inscripció : 23/01/2009 Nombre de missatges : 2513
Assumpte: Re: Construció del Coche Energia de El Transcantábrico de FEVE Dv Nov 11, 2022 2:12 pm
molt bona feina, felicitats.
alvarop Trenjardinaire
Assumpte: Re: Construció del Coche Energia de El Transcantábrico de FEVE Dv Nov 11, 2022 4:46 pm
Moltes gràcies amics meus!!!
Un plaer.... i seguirà si tot va bé amb els capitols dels cotxes Salons de El Trancantábrico de FEVE.
A partir d'aquest cotxe de LGB 33521.
Fins molt aviat! Álvaro.
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: Construció del Coche Energia de El Transcantábrico de FEVE Dv Nov 11, 2022 7:31 pm
FANTÀSTIC, REALMENT FANTÀSTIC, Alvaro, felicitats
Assumpte: Re: Construció del Coche Energia de El Transcantábrico de FEVE Ds Nov 12, 2022 10:15 am
ignasibaga escrigué:
FANTÀSTIC, REALMENT FANTÀSTIC, Alvaro, felicitats
+1
Mallet73
alvarop Trenjardinaire
Assumpte: Re: Construció del Coche Energia de El Transcantábrico de FEVE Dv Nov 18, 2022 11:36 pm
--->>> Continuem amb El Transcantábrico de FEVE a escala IIm / G
Espero que us agradi com va quedant la composició (Furgó Energia + Cotxe Bar + Coche Saló 1)
Ara queda un cotxe saló més que està en construcció...
Molt aviat, us mostraré la seva transformació. En aquest cas és tracta d'un cotxe Saló original i artesanal a partir del cotxe Pullman de la Companyia dels Ferrocarrils Vascongados que vaig adquirir gràcies a Amadeu que m'ho va oferir quan va veure com havia quedat el Cotxe Bar i el projecte de construir la composició original fins a 8 cotxes. (Contruir més cotxes fins als 14 que porta no té cap sentit a la nostra escala perque no és pot fer circular a cap maqueta o mòduls. No obstant això, amb 8 cotxes en total queda una composició molt maca i funcional (recordeu que El Transcantábrico quan circula es molt llarg).
Moltes gràcies a tothom amics i com he dit espero que us agradi.
Un gran abraçada. Álvaro.
A TramBlau li agrada aquesta publicació.
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: Construció del Coche Energia de El Transcantábrico de FEVE Dg Nov 20, 2022 9:29 pm
Esperem veure-ho aviat
Joelgb Jardinaire
Ubicació : Albal Valencia Edat : 42 Data d'inscripció : 20/06/2012 Nombre de missatges : 91
Assumpte: Re: Construció del Coche Energia de El Transcantábrico de FEVE Dl Nov 21, 2022 6:14 am
Quina pasada!!!!
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 17/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: Construció del Coche Energia de El Transcantábrico de FEVE Dl Nov 21, 2022 8:07 am
alvarop escrigué:
... Espero que us agradi com va quedant la composició (Furgó Energia + Cotxe Bar + Coche Saló 1)...
I tant que si!! Jo trobo que són unes peces excepcionals i fantàstiques.
Assumpte: Re: Construció del Coche Energia de El Transcantábrico de FEVE Dl Nov 21, 2022 10:39 am
Moltes gràcies a tothom amics!!!
A veure si aquesta setmana, puc terminar l'altre cotxe Saló i ja en tendria la meitat de la composició (Saló 2 + Salṕ 1 + Bar + Energia)
Més endavant, començaré amb els cotxes Suites que ja ho tinc estudiat i mesurat per transformar aquest cotxe de LGB 31676 en els cotxes Suites de El Transcantábrico de FEVE que provenien dels remolcs del automotor MAN transformats.
Aqyuí podeu veure com faré aquesta transformació en un plànol que he dissenyat perque pugueu veure i fer-se una idea de com es pot transformar aquest cotxe de viatgers de LGB en un cotxe Suite de El Transcantábrico.
Lateral 1
Lateral 2
Com podeu veure al plànol del dibuix, té dos laterals diferents. Cal enfoscar totes les finestres i les portes i a partir d'aquí, posar les noves finestres y la porta d'accés al coche Suite. Té feina però és divertit...
Una abraçada. Álvaro.
Editat per darrera vegada per alvarop el Dc Nov 23, 2022 10:38 am, editat 1 cop en total
A TramBlau y a MALLET73 Els hi agrada aquesta publicació.
RailwayManiac Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France) Edat : 57 Data d'inscripció : 07/11/2021 Nombre de missatges : 1332
Assumpte: Re: Construció del Coche Energia de El Transcantábrico de FEVE Dl Nov 21, 2022 7:12 pm
Hola,
Reto homenatge al fantàstic treball de pintura!
Amicalmente,
Christophe
alvarop Trenjardinaire
Assumpte: Re: Construció del Coche Energia de El Transcantábrico de FEVE Dt Nov 22, 2022 7:36 pm
Moltes Gràcies!!!
Un gran abraçada. Álvaro.
Assumpte: Re: Construció del Coche Energia de El Transcantábrico de FEVE Dt Nov 22, 2022 8:25 pm
Treball i divertit!! Que més es pot demanar oi!?? Gaudeix de la seva construcció...
Et seguim
Salutacions
Mallet73
alvarop Trenjardinaire
Assumpte: Re: Construció del Coche Energia de El Transcantábrico de FEVE Dv Nov 25, 2022 4:42 pm
I continuem amb el cotxe Saló 2 de El Transcantábirco de FEVE
I una vegada transformat tal i com era, el pintem de blau Transcantábrico...
I d'aquesta manera ha de quedar...
Seguim treballant...
Una abraçada. Álvaro.
A Olot y a TramBlau Els hi agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 17/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: Construció del Coche Energia de El Transcantábrico de FEVE Ds Nov 26, 2022 1:35 pm
Ostres!! Quin canvi farà!!
Estic impacient per a veure el resultat!!
Et felicito per el treball fet fins ara, també per la pintura. Però aquest encara promet més...
Quan acabis la composició, podries portar-la a la meva terrassa i li fem fotos...
Assumpte: Re: Construció del Coche Energia de El Transcantábrico de FEVE Dg Nov 27, 2022 1:28 pm
Hola Amadeu!
Això està fet. Será un plaer portar els cotxes de El Transcantábrico de FEVE al teu magnífic Ferrocarril de la Terrassa.
Ara, quan acabi el segon cotxe Saló, ja en tindré 4 cotxes de bogies, la meitat de la composició.
En gener, m'agradaría començar els 3 cotxes Suites i acabar amb el furgó de Servei i ja tindré tota la composició.
Tinc dos cotxes de bogies LGB 31676 i em fa falta un cotxe més per fer les 3 Suites. Ja buscaré en algún mercadillo de trens a veure ai alguns amics em troben un de segona má.
D'altra banda, la resta dels vagons ja els tinc per terminar tota la composició.
El cotxe de Servei ho faré amb aquest furgó LGB 35690 que ja el tinc. Ho vaig comprar en eBay a bon preu.
COTXE DE SERVEI
En uns dies, us mostraré com ha quedat la transformación del Cotxe Saló 2.
Ara per ara, ja en tinc, com haveu vist, 3 cotxes de El Transcantábrico de FEVE, quasi 4.
Moltes gràcies. Un gran abraçada a tothom.
Álvaro.
A Olot, TramBlau, TOG, mikado y a betulo237 Els hi agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Construció del Coche Energia de El Transcantábrico de FEVE Dl Nov 28, 2022 6:15 pm