El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Madrid Edat : 51 Data d'inscripció : 11/01/2018 Nombre de missatges : 448
Assumpte: EL TRANSCANTÁBRICO DE FEVE Dg Abr 18, 2021 7:50 am
Estimats amics,
Com va això? Fa temps que no publicaba res perè amb el treball i la pandemia, no he pogut publicar novetats que he fet en aquest temps.
Aquí us presento el cotxe Bar del tren de luxe El Transcantábrico en temps de FEVE a partir del cotxe LGB 30523 transformat per donar-li la estètica de El Transcantábrico amb els seus colors i librea original...
LGB 30523
I ara la transformació amb finestres i altres detalls incorporats...
Espero que us agradi.
Un abraçada i fins molts aviat amics.
Álvaro.
A Olot, Francesc, TramBlau, Shay, TOG, alejandro sasplugas, Sonderzug y a mikado Els hi agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: EL TRANSCANTÁBRICO DE FEVE Dg Abr 18, 2021 7:57 am
Espectacular, Àlvaro. Moltes gràcies per compartir-ho.
Ubicació : Barcelona Edat : 54 Data d'inscripció : 02/12/2016 Nombre de missatges : 470
Assumpte: Re: EL TRANSCANTÁBRICO DE FEVE Dg Abr 18, 2021 7:19 pm
Molt bona feina,
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: EL TRANSCANTÁBRICO DE FEVE Dg Abr 18, 2021 10:49 pm
ben retornat..!! llastima de no haver tingut aquestes imatges abans... les hauria pogut possar amb les altes construccions teves en el video de personalitzaciño de material.
salutacions
mallet73
alvarop Trenjardinaire
Ubicació : Madrid Edat : 51 Data d'inscripció : 11/01/2018 Nombre de missatges : 448
Assumpte: Re: EL TRANSCANTÁBRICO DE FEVE Dt Abr 20, 2021 6:52 am
Moltes gràcies amics...
I aquí altres imatges del nou vagó de El Transcantábrico de FEVE...
Una abraçada. Álvaro.
A Olot, Francesc, TramBlau, MALLET73, Shay, TOG, Mitjans y a mikado Els hi agrada aquesta publicació.
ulises Trenjardinaire Plus
Ubicació : Logronyo Edat : 65 Data d'inscripció : 04/08/2013 Nombre de missatges : 1290
Assumpte: Re: EL TRANSCANTÁBRICO DE FEVE Dt Abr 20, 2021 8:06 pm
Em quedo sense paraules ...
alvarop Trenjardinaire
Assumpte: Re: EL TRANSCANTÁBRICO DE FEVE Dg Abr 25, 2021 6:31 am
Moltes gràcies amics...
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: EL TRANSCANTÁBRICO DE FEVE Dt Abr 27, 2021 3:01 am
Molt bona feina, un treball excel·lent, felicitats.
Sonderzug Trenjardinaire
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 63 Data d'inscripció : 05/12/2014 Nombre de missatges : 489
Assumpte: Re: EL TRANSCANTÁBRICO DE FEVE Dj Abr 29, 2021 12:45 am
Una meravella de transformació, felicitats per el teu treball tant acurat!
alvarop Trenjardinaire
Assumpte: Re: EL TRANSCANTÁBRICO DE FEVE Dj Abr 29, 2021 9:48 pm
Bon dia amics,
Aquí publico altres fotos amb detalls del cotxe Bar de El Transcantábrico de FEVE.
Como se que us a agradat esta nova obra, aquí en teniu mès.
Un abraçada. Álvaro.
A Olot, TramBlau, Shay y a TOG Els hi agrada aquesta publicació.
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: EL TRANSCANTÁBRICO DE FEVE Dj Abr 29, 2021 10:21 pm
Alvaro tens imatges de com vas fer la transformacio??
salutacions
mallet73
A Olot li agrada aquesta publicació.
alvarop Trenjardinaire
Assumpte: Re: EL TRANSCANTÁBRICO DE FEVE Dj Abr 29, 2021 10:52 pm
Pues mira... en aquesta ocasió, m'en vaig oblidar de fer fotos de la seva transformació... és una llàstima però el pròxim treball que será el cotxe Saló de El Transcantábrico per fer la parrella del coche Bar, si que en faré fotos de cada pas i ho publicaré aquí al Foro...
I poc a poc en faré mès per almenys tenir una composició de 6 cotxes perque aquest tren va començar a circular amb 6 i ara té 14... però com dic, almenys en tenir una composiió maca amb el furgó energia (furgó generador)...
Els cotxes Suites eren remolcs dels automotors MAN i a partir d'un model de LGB és pot transformar i construir també els compartiments Suites.... Com dic amic meu, a poc a poc...
Una de les coses que mès content estic és del color blau perque és el mateix que El Transcantábrico i tot i que sembla una tonteria, aquest blau es molt elegant.
El blau d'aquest tren és concretament el RV-5013 Navy Blue en spray de Montana Colors.
I desprès, les calques que són molt importants dissenyar-les iguals perque això millora el model de manera impecable.
Amadeu ho sap molt bé perque ha vist els meu models de tren a casa meva i sap que les bones calques ben dissenyades per ordinador i impreses després quedan molt bé al material transformat o construit.
Moltes gràcies i fins aviat.
Álvaro.
A MALLET73 li agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: EL TRANSCANTÁBRICO DE FEVE Dj Abr 29, 2021 11:50 pm
Repetiexo Felicitats per la feina feta..!!
salutacions
mallet73
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: EL TRANSCANTÁBRICO DE FEVE Dj Abr 29, 2021 11:56 pm
alvarop escrigué:
Pues mira... en aquesta ocasió, m'en vaig oblidar de fer fotos de la seva transformació... és una llàstima però el pròxim treball que será el cotxe Saló de El Transcantábrico per fer la parrella del coche Bar, si que en faré fotos de cada pas i ho publicaré aquí al Foro... ...
Això seria
alvarop escrigué:
... Com dic amic meu, a poc a poc... . ...
A poc a poc, és clar que si. Aquesta construcció requereix molt de temps. Fins i tot en Carles, que m’atreviria a dir que és el modelista només ràpid que jo conec, trigaria el seu temps.
Doncs bé, una vegada, ara ja fa molts anys, vaig rebre una trucada d’una coneguda empresa que havia de rebre la visita del rei (el de llavors, o sigui el que va abdicar), i em volien proposar de construir precisament aquest tren, el Transcantabric, per a fer-li un regal a sa majestat. El volien que es veigués força llarg, o sigui amb molt vagons. El problema és que el volien tenir llest en... 15 DIES!!
Està ben vist que no sabien de què parlaven.
alvarop escrigué:
...Amadeu ho sap molt bé perque ha vist els meu models de tren a casa meva i sap que les bones calques ben dissenyades per ordinador i impreses després quedan molt bé al material transformat o construit....
Cert, ho puc corroborar. Igual com també puc dir que va ser una visita molt agradable de la que en guardo molt bon record.
Assumpte: Re: EL TRANSCANTÁBRICO DE FEVE Dv Abr 30, 2021 5:16 am
Hola Amadeu!!!
Moltes gràcies per les teves paraules... Ja saps que aquí tens un bon amic... i jo també tinc molts bons records de la teva visita i espero que quan vingues a Madrid ens puguim veure... serà un plaer i un honor amic meu...
Cuida't molt i estem en contacte...
Ja us contaré més dels nous projectes i sempre per aquest forum que és el millor...
Una gran abraçada... Álvaro.
A alejandro sasplugas li agrada aquesta publicació.
alvarop Trenjardinaire
Assumpte: Re: EL TRANSCANTÁBRICO DE FEVE Dl Maig 03, 2021 12:19 am
Doncs, ara en quan rebi el cotxe Saló LGB 33521 farè la parella d'aquest tren turístic de luxe de FEVE.
Ja aniré contant-vos el procès de transformació que ja he estudiat perque cal fer moltes coses però crec que pot quedar molt bé...
Aquest seria el resultat... Però ja us contaré cada pas de la transformació.
Fins molt aviat amics...
Álvaro.
A mikado, OG22 y a betulo237 Els hi agrada aquesta publicació.
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: EL TRANSCANTÁBRICO DE FEVE Dl Maig 03, 2021 3:28 am
Estem a l'espera.
mikado Trenjardinaire
Ubicació : Barcelona Edat : 54 Data d'inscripció : 02/12/2016 Nombre de missatges : 470
Assumpte: Re: EL TRANSCANTÁBRICO DE FEVE Dt Maig 04, 2021 3:16 am
ignasibaga escrigué:
Estem a l'espera.
+1
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: EL TRANSCANTÁBRICO DE FEVE Dt Maig 04, 2021 3:25 am
Assumpte: Re: EL TRANSCANTÁBRICO DE FEVE Dv Set 10, 2021 8:54 pm
I els darrers detalls per aquest cotxe Bar de El Transcantábrico de FEVE... el logo de FEVE ambs les seves lletres que portava a la seva primera época. Està fet en llautó i com podeu veure és un detall que li dona un caracter majestuós!!!
Doncs, ara si que ja està terminat. Ara, a poc a poc, la resta de la composició.
Ja us aniré contant como va el següents cotxes Saló i Suites de El Transcantábrico a escala G a partir de material LGB i d'altres.
Espero que us agradi.
Salutacions amics! Álvaro.
A Olot, TramBlau, MALLET73, TOG y a mikado Els hi agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: EL TRANSCANTÁBRICO DE FEVE Dv Set 10, 2021 9:12 pm
Alucinant!!
Moltes gràcies per les fotos Álvaro. I felicitats pel resultat.