TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
construcio lliure de cisternes  WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 construcio lliure de cisternes

Ir abajo 
+2
Olot
alejandro sasplugas
6 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

construcio lliure de cisternes  Empty
MissatgeAssumpte: construcio lliure de cisternes    construcio lliure de cisternes  I_icon_minitimeDt Abr 27, 2021 7:27 am

Os explico una historia , fa molts , pero molts anys un bon amic meu del ram metalurgic va veure el inici del meu circuit a la Vilella Baixa , s en va enamorar , al cap d uns mesos va compareixer un dia amb un paquet i em va dir , vull posar el meu granet de sorra a la teu circuit , i en obrir el paquet em trobo amb tres cisternes d inox fetes  a escala ,a punt per montar damunt d un bastidor LGB.
De seguida vaig veure que eren excesivament pesades, i despres d agrair l obsequi les vaig guardar .Ni tenia bastidors ni temps , llavors estaba actiu a la meva feina.
Dons ara que m he refugiat un temps al poble , l altra dia remenant racons m apareixen les tres cisternes . vaig pensar , ara es el moment de construir els bastidors i acabarles , si no ho faig jo no ho fara ningu . No crec que un cop acabades les fem circular gaire , pero faran patxoca estacionades a alguna estacio , al intemperi , son d inox !!!
Com no tinc impresora......... he agafat el que tenia a ma , ja en tinc una acabada , ara poso fotos de la segona amb proces , com no soc perfeccionista , surt el que surt , pero ho paso be.
Fins aqui el rollo , ara les primeres fotos .construcio lliure de cisternes  Dsc05448

construcio lliure de cisternes  Dsc05447

construcio lliure de cisternes  Dsc05446

Alexandre

A Olot, TOG, el terrat de margarit y a mikado Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33088

construcio lliure de cisternes  Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcio lliure de cisternes    construcio lliure de cisternes  I_icon_minitimeDt Abr 27, 2021 12:15 pm

Veig que fas el bastidor de plàstic... quina procedència tenen aquests perfils?

Gràcies per les fotos del procés de muntatge, però estic impacient per a veure també les fotos de l'acabada. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

construcio lliure de cisternes  Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcio lliure de cisternes    construcio lliure de cisternes  I_icon_minitimeDt Abr 27, 2021 9:26 pm

Si, com la cisterna ja es prou resisten de fet s inverteixen els papers , un cop montat la cisterna aguanta el bastidor , Aquets perfils els vaig comprar al Palau de c. Balmes , tenen tota clase de perfils en plastic i metall o fusta . no son baratos , pero per poca cantitat no fan mal a la butxaca .....
Ja posare fotos de la primera acabada.
Ara estic duptan , els vagons fan 30 cm. de llarg  la primera le fet de 2 eixos com veureu , pero penso que poder seria millor posar bogies , que en penseu ???

Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33088

construcio lliure de cisternes  Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcio lliure de cisternes    construcio lliure de cisternes  I_icon_minitimeDt Abr 27, 2021 9:33 pm

Jo sóc de l’opinió que a 30 cm és molt curt per posar-hi ho bogis, ara, si pesen tant potser fora bo.

De totes maneres, si dius que pesen tant, potser hauràs d’acabar llastant més les màquines.

smiley-angelic004

A alejandro sasplugas y a el terrat de margarit Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18776

construcio lliure de cisternes  Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcio lliure de cisternes    construcio lliure de cisternes  I_icon_minitimeDt Abr 27, 2021 11:25 pm

super12 super12 super12 super12 super12 super12 super12 super12

Just jo també compro aquests perfils a Palau són de la casa maquette..van molt bé i fàcils de tallar i encolar amb loctite.!!

Q extrany tu amb material pessat!! riuuu riuuu riuuu riuuu  hi ha el teorema de sasplugas, que evidenment ve del seu creador.!! Wink Wink Wink Wink

Quant un fa aquestes coses sense tenir un original concret i va a fer una material lliure es quant més gaudeix un, ja que no vindrà ningú a dir que si la llargada, que si el color no es del ral correcte...etc etc...

Felicitats per aquest projecte!! circulin gaire o no ,m'agradarà veure-les en persona.! Wink Wink

salutacions

mallet73

A Olot y a alejandro sasplugas Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

construcio lliure de cisternes  Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcio lliure de cisternes    construcio lliure de cisternes  I_icon_minitimeDc Abr 28, 2021 6:45 am

Ara os poso les fotos de la primera cisterna ,practicament acabada a falta de rotular , el seu pes es de 2150 g. excesiu per un vago de carga , pero , no li puc treure res .
Sempre he dit que el meu "teorema" nome s aplica a les locomotores per aumentar adherencia i traccio !!!

construcio lliure de cisternes  Dsc05449

construcio lliure de cisternes  Dsc05450

construcio lliure de cisternes  Dsc05451

Alexandre

A Olot, Francesc, TramBlau, MALLET73, josepmaria, quimserra, el terrat de margarit y a mikado Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18776

construcio lliure de cisternes  Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcio lliure de cisternes    construcio lliure de cisternes  I_icon_minitimeDj Abr 29, 2021 12:05 am

rialla rialla rialla rialla llavors haurás de afegir pes a la màquina..per que 2 per vagó són 6 quilets!!

m'agraden molt amb aquest color groc...molt bona feina..et felicito has passat una bona estona..

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit


Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 48
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2625

construcio lliure de cisternes  Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcio lliure de cisternes    construcio lliure de cisternes  I_icon_minitimeDg Maig 02, 2021 10:46 am

Molt maco aquest vagò Alexandre. Suposo que li ensenyaràs a aquell company de feina. Estaría content!!
super12 reverent baba aplaud aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

construcio lliure de cisternes  Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcio lliure de cisternes    construcio lliure de cisternes  I_icon_minitimeDg Maig 02, 2021 7:36 pm

Que mes voldria !!! He fet tard , tinc una edad i he deixat per el cami una colla d amics , la llei de la vida no perdona .
Poc podia pensar que al cap de tans anys em proporcionaria estones tan agradables ,

Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18776

construcio lliure de cisternes  Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcio lliure de cisternes    construcio lliure de cisternes  I_icon_minitimeDl Maig 03, 2021 2:51 am

Sigui on Sigui!! segur que ho sap!! Has d'estar satisfet dels amics que has tingut i del que tens!!! Enamorat Enamorat somriu Enamorat

salutacions

mallet73

A alejandro sasplugas y a quimserra Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18776

construcio lliure de cisternes  Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcio lliure de cisternes    construcio lliure de cisternes  I_icon_minitimeDv Jun 11, 2021 8:24 pm

com van les cisternes?? ja tenen les calques??

no serà que estas treballant en altres coses??!! por por por por por riuuu riuuu riuuu riuuu

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

construcio lliure de cisternes  Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcio lliure de cisternes    construcio lliure de cisternes  I_icon_minitimeDs Jun 12, 2021 12:52 am

Si , les cisternes ja estan rotulades i en servei , han sigut destinades a transportar el Gas oil que consumeixen les diesel de la companyia
, aixi que ni ha una a cada diposit del circuit . A veure si la propera visita al circuit faig unes fotos i les pengo al fil.

Ara ja estic treballan amb altres vehicles .com es posar topes i mangueres de fre al material america que encara no el tenia

Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33088

construcio lliure de cisternes  Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcio lliure de cisternes    construcio lliure de cisternes  I_icon_minitimeDs Jun 12, 2021 1:03 am

alejandro sasplugas escrigué:
...
Ara ja estic treballan amb altres vehicles .com es posar topes i mangueres de fre al material america que encara no el tenia
...

Fotos! Fotos! Fotos! Fotos! Fotos! Fotos! Fotos!

Pleas, si us plau, s’il vous plÎt, prego...

bounce bounce bounce



Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

construcio lliure de cisternes  Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcio lliure de cisternes    construcio lliure de cisternes  I_icon_minitimeDs Jun 12, 2021 10:18 am

construcio lliure de cisternes  Dsc05461

Aixi queden un cop colocats el tope i la manguera de fre

Alexandre

A Olot, TramBlau, MALLET73, TOG y a mikado Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33088

construcio lliure de cisternes  Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcio lliure de cisternes    construcio lliure de cisternes  I_icon_minitimeDs Jun 12, 2021 6:42 pm

M’encanta!

Moltes gracies. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33088

construcio lliure de cisternes  Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcio lliure de cisternes    construcio lliure de cisternes  I_icon_minitimeDg Jun 13, 2021 8:52 pm

Has provat de treurel-s’hi el llinternó? Potser tindrien un aspecte molt diferent.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18776

construcio lliure de cisternes  Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcio lliure de cisternes    construcio lliure de cisternes  I_icon_minitimeDg Jun 13, 2021 10:15 pm

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud baba baba baba baba molt bona feina!! felicitats!!! genial genial genial 10 10 10 10 10 formidable formidable formidable Bravo Bravo Bravo

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

construcio lliure de cisternes  Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcio lliure de cisternes    construcio lliure de cisternes  I_icon_minitimeDv Jul 02, 2021 6:45 am

com vaig prometre , les fotos de les cisternes un cop rotulades i al seu lloc . No tenen res d especial pero  al menys ara omplen una mica ...... les lletres son Decadry posades patchip patchap .........


construcio lliure de cisternes  Dsc05475


construcio lliure de cisternes  Dsc05476


construcio lliure de cisternes  Dsc05477

A Francesc, TramBlau, MALLET73 y a KTK Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33088

construcio lliure de cisternes  Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcio lliure de cisternes    construcio lliure de cisternes  I_icon_minitimeDv Jul 02, 2021 7:08 am

aplaud aplaud aplaud aplaud

Tu diras que no tenen res especial, però a mi em sembla que estan molt bé.

Felicitats!!
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18776

construcio lliure de cisternes  Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcio lliure de cisternes    construcio lliure de cisternes  I_icon_minitimeDv Jul 02, 2021 7:23 pm

Olot escrigué:
aplaud aplaud aplaud aplaud

Tu diras que no tenen res especial, però a mi em sembla que estan molt bé.

Felicitats!!

+1

Home a més cada una per una utilitat...tot iq ue no circulin per el seu pes..donen molt de realisme posades en el seu lloc....no tot el material ha d'estar en marxa....

ET felicito...el que te las va regalar segur que estarà molt satisfet i conten de com han quedat!!!!somriu somriu super12 super12 super12 super12 més val tard que mai!!!

Com sempre no deixis de....Fotos! Fotos! Fotos! Fotos!


salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

construcio lliure de cisternes  Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcio lliure de cisternes    construcio lliure de cisternes  I_icon_minitimeDs Jul 03, 2021 9:12 am

La cisternes de llimona fantastiques pero... perque al subgrup d'escala més gran?' pensativ
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

construcio lliure de cisternes  Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcio lliure de cisternes    construcio lliure de cisternes  I_icon_minitimeDg Jul 04, 2021 4:24 am

Si em pots aclarir que vol dir . subgrup d escala mes gran , amb molt de gust ho explico ,

Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33088

construcio lliure de cisternes  Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcio lliure de cisternes    construcio lliure de cisternes  I_icon_minitimeDg Jul 04, 2021 10:42 am

Per molt que m'hi trenco les banyes (si és que en porto), jo tampoc no entenc aquesta frase.    nose

Potser el corrector li haurà jugat una mala passada? Potser "l'escala més gran" no és pas que es refereixi a si és de la mateixa escala o si és d'una escala més gran, sinó que potser estigui parlant de l'escala (amb barrots) que serveix per a pujar a la cisterna, que deu ser més gran una que l'altre... ?

Tot i així no entenc que és el subgrup, per això penso en la mala passada del corrector. Però si és això tampoc arribo pas a endevinar quina paraula era abans de la intervenció del corrector... pensativ

És un bon trenca-closques!  

riuuu  riuuu  riuuu

Jo em dono. Una explicació es fa necessària.

Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

construcio lliure de cisternes  Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcio lliure de cisternes    construcio lliure de cisternes  I_icon_minitimeDg Jul 04, 2021 6:21 pm

El fil estava mal ubicat...

Estava a TRENS.CAT:: ALTRES ESCALES MÉS GRANS (Tens tripulats i no tripulats):: Les vostres construccions...

Ara ho canvio. Gràcies, Pere, per l'observació!  super12

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33088

construcio lliure de cisternes  Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcio lliure de cisternes    construcio lliure de cisternes  I_icon_minitimeDg Jul 04, 2021 8:40 pm

Òndia!! Shocked

Hi havia una tercera opció!!

Bona intervenció, dons, Joan.  Moltes gràcies.

Ni ho havia entès, ni me'n havia adonat! Embarassed


Deu a zero a favor teu. ok
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Contenido patrocinado





construcio lliure de cisternes  Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcio lliure de cisternes    construcio lliure de cisternes  I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
construcio lliure de cisternes
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» Furgó equipatges amb guarda fre versió lliure
» Grua moll, versió lliure Mikado
» Construció del Coche Energia de El Transcantábrico de FEVE
» tender versió lliure a escala G/IIm
» vagó grua estil renfe escala G/IIm versió lliure

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: