TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa)

Ir abajo 
+6
alejandro sasplugas
josepmaria
MALLET73
ulises
Tonton
Olot
10 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3  Següent
AutorMissatge
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa)   Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDc Nov 02, 2022 6:48 am

Olot escrigué:
Moltes gràcies pe la idea, Ignasi.

Jo no sé si ho interpreto correctament...  pensativ   potser un petit dibuix ajudaria ( o una foto d'un pont que porti alguna cosa similar ), si no és abusar de la confiança.

Aquesta és la foto que m'ha semblat més adient per expressar la idea
Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Img20310
com que és un suplement de la biga principal del pont ha de tenir el mateix format en tot el llarg de la biga. Com a punt de referència ha de ser el extrem de la travessa més sortit

En el dibuix he posat les bigues de pont en vermell (molt exagerades però és per veure-ho més clar)
Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 20221110
en groc he posat la primera tira que ha de tenir la amplada de la platina superior de la biga més la mida de l'amplada que hen d'afegir.
En verd és la segona tira que tindrà la amplada de la mida que s'ha de afegir i el gruix de la platina superior de la biga de manera que un cop enganxada i pintada sembli que ja forma part del disseny de la biga
Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 20221111

De totes maneres , Amadeu, fes el que creguis més convenient

A Tonton li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33116

Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa)   Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDc Nov 02, 2022 6:14 pm

Moltes gràcies, Ignasi, per les molèsties que t'has pres en fer tots els dibuixos i en donar-me les explicacions. No cau pas en sac sense fons, perquè alguna cosa en sortirà. La idea m'agrada i ho meditaré.

super12

A Tonton li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33116

Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa)   Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDv Nov 11, 2022 2:32 am

Amics, em sembla que avui no he fet bé de sortir a fora, perquè he passat fred i la dec haver enganxat. Certament, aquest matí he estat una estona mirant de treballar, però jo era a l'ombra, rebent un veent del nord que venia força fresc... i ara veig que segurament ho hauré de pagar.

nose


Aixi dons, que ara tocarà treballar a dins, ben calentonet... però que puc fer-hi a dins ...?

...

...

Dons pensat i dissenyar! Very Happy

Una de les feines que he fet aquest matí ha estat muntar això, de prova de plantejament:

Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Img20552

Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Img20551

Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Img20550

De fet ja fa dies que hi rumio...

pensativ  pensativ  pensativ

Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Img20553

Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Img20555

Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Img20554

N'he fet bastantes fotos... així potser ho veuré més clar..

Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Img20558

Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Img20557

Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Img20556
.

A veure si m'ajudeu entre tots a decidir-me...  Very Happy

Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Img20560

Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Img20559



Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33116

Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa)   Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDv Nov 11, 2022 2:45 am

L¡incògnita és com fer els suports entre la via i el pont, del que en Ignasi i en Alejandro ja me'n havien parlat:

ignasibaga escrigué:


<<<<Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Img20310

Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 20221110

Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 20221111
...

Ja en tinc una idea més o menys clara de què he de fer, però encara potser em podreu ajudar a millorar-la. Per tant, ara és el moment de fer-me suggeréncies.

Very Happy

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa)   Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDv Nov 11, 2022 7:17 am

Bé, molt bé, això evitarà que es vegin sortir les travesses a una banda i altra del pont, el que jo deia era fer una afegit al perfil superior de la biga com a part de si mateixa. Tu hi poses com una passarel·la que farà el mateix efecte i pot quedar molt bé, la manera de subjectar-lo potser amb uns perfils que uneixi els de les bandes, aquests perfils poden anar encaixats entre les travesses i no podran tenir la alçada d'aquestes, per no tocar els ralls. L'espai entre travesses és prou gran per encabir un perfil gran en forma de I o de U i hi ha molts espais per posar-ne la quantitat suficient per justificar força suficient per aguantar el pes de les passarel·les sense contraforts que complicarien la tasca.
 Ès la meva lliure opinió, tu has de posar la lliure decisió. Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Ai,, el espai entre pilars el permet passar entre ells?

Té molt bona pinta, però haurà d'estar ben lligat perquè el gat no el torni a fer caure
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33116

Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa)   Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDv Nov 11, 2022 7:26 pm

Moltes gràcies, Ignasi.

Continuo rumiant, a dins, per a evitar el fred...

Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Img20564

Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Img20565

Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Img20570

Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Img20568

Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Img20569

ADVERTÈNCIA: No intenteu pas fer fotos com aquestes a casa vostra, sota pena de tenir alguna bronca amb la parella!!

riuuu

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ulises
Trenjardinaire Plus
ulises


Ubicació : Logronyo
Edat : 64
Data d'inscripció : 04/08/2013
Nombre de missatges : 1221

Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa)   Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDv Nov 11, 2022 9:02 pm

Segueixo els teus progressos bocabadat. Per cert, d'on n'ha sortit l'ABH?
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18792

Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa)   Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDv Nov 11, 2022 9:53 pm

riuuu jo tinc una petita peça en el bany ja que un amic em va dir que era l unic lloc on no tenia trens... però ni de conya poso un aparatus així...em fan sortir ràpid!!! Això sí a la banyera si em deixen tenir un vaixell.. Wink

Salutacions

Mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33116

Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa)   Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDs Nov 12, 2022 1:34 am

Gràcies per les vostres respostes, nois... Very Happy

L'ABH, Ignacio, va sortir de molt al fons d'un armari, colgat de caixes i altres coses, com està tot el que no fait servir habitualment a casa. Very Happy

En realitat el vaig comprar a APOCOPA, un artesà francès, fa molts anys. Feia molt de temps que li anava al darrera, però quan li preguntava si el tornaria a fer només obtenia respostes seques. Això em va fer pensar que mai més el deuria fer perquè era un vehicle tant llarg que segurament lil havia dut algun problema... i no en devia ni voler sentir a parlar. Així que finalment vaig desistir.

Però passat un temps, un amic que tinc a Holanda em va dir que el tornava a fer, però que hi havia una condició: quedar-se'n tres. Ell i un altre amic seu en volen dos i, com que sabien que a mi m'agradava molt el RENAULT ABH, em varen oferir el tercer. Naturalment vaig acceptar.

Però com que era una sola venda, varen fer un sol paquet i el varen enviar a casa del meu amic. Més tard, ens hauríem de veure, ja fos a Dortmund, o a Ardèche Miniatures. I va passar que aquell any no vaig pas anar a Ardèche Miniautres. Com que en Daniel si que hi anava, ell me'l recolliria i me'l donaria quan em veiés. Ja tenim dons, que el tren tornava a França una altra vegada. Very Happy

Només uns mesos després en Daniel va venir a Catalunya i me'l va entregar. Havia passat gairebé un any des de que jo l'havia comprat. Però com que no tenia pressa -i la prova és que avui dia està encara tal com el vaig rebre-, no era cap problema aquesta demora. El cas és que durant tot aquest temps el ABH va fer molts kilòmetres, viatjant per dos països diferents, fins a arribar a la seva destinació, el tercer país.

Very Happy

Aquest automotor és la peça més gran que mai tindré. Segurament no podrà circular enlloc per a problemes de gàlib degut a la seva considerable allargada. Però als FFCC de La Terrassa, a l'hora de fer la planificació del meu circuit, i els treballs posteriors, sempre he tingut en compte aquest vehicle. Resultat: passa per a tot arreu. Very Happy

Precisament fa uns dies el vaig desenterrar i desempolsar per a fer les proves de gàlib per els nous ponts, igual com aquest matí al bany de casa. Very Happy

Aquí et poso alguna foto de les recents proves fetes al pont del Gat -que no havia publicat per no alertar innecessàriament als sindicats amb temes de seguretat-:

Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Img20574

Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Img20575

Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Img20572

Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Img20573

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa)   Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDs Nov 12, 2022 5:00 am

Que és la carcassa? o serà remolcat?

Un cosí de la meva dona ja de petit deia que volia ser pastor i l'hi van ensenyar a fer collars per les esquelles, per fer-los s'ha d'estovar la fusta per poder-la doblegar, per tant l'han de tenir més d'un més sota l'aigua, com que no l'hi cabien en el safareig les posava a la banyera, mentre durava el procés no es banyava ningú, silenced silenced silenced silenced

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33116

Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa)   Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDs Nov 12, 2022 9:20 am

La carcassa és una peça de resina.

Remolcat?!?! Nooo! : és un automotor!!

Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1524

Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa)   Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDs Nov 12, 2022 11:07 am

aquest matí he tingut el plaer de veure in situ les diverses obres que te en dança el nostre amic Amadeu, i s'ha de dir que les fotos (per bones que siguin) no fan justicia a les maravelles que està construint.
ademes m'ha ofert un grapat de bons consells, em repasat vitrines expositores i admirat trens miners ... i em compartit un bon cafe en companyia d'un esplendid solet que feia a la terrassa !! Very Happy
gràcies per un matí enriquidor, Amadeu ok

A Tonton li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ulises
Trenjardinaire Plus
ulises


Ubicació : Logronyo
Edat : 64
Data d'inscripció : 04/08/2013
Nombre de missatges : 1221

Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa)   Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDs Nov 12, 2022 9:37 pm

Crec que aquest ABH es mereixia un fil específic.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33116

Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa)   Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDg Nov 13, 2022 1:33 am

I el tindrà, Ignacio. Però quan m'hi pugui dedicar. Això només ha estat el triler de la pel·lícula (sense espoiler). Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33116

Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa)   Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDl Nov 14, 2022 9:31 pm

Bé, nois, després de gairebé 5 dies complerts d'ordinador (vull dir dies totals, és a dir totes les hores del dia Neutral ), crec haver-me'n sortit del disseny i dibuix que calia fer per a la part superior del pont.

Es farà tallat amb làser, gràcies a un suggeriment d'en Joan Mitjans, i serà ell mateix qui se'n ocuparà, un cop jo li passi el dibuix, en una col·laboració que em va oferir només que sortissin els primers missatges sobre aquesta part del pont.

Very Happy

Gràcies, Joan.

Aquest és el dibuix amb totes les capes:

Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Totes_10

Vull, espero i desitjo... que sigui una bona peça.  Polzeamunt

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33116

Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa)   Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDl Nov 14, 2022 9:36 pm

Per si ajuda en la comprensió del dibuix anterior, he fet un "mapa de capes":

Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Pont_n10

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33116

Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa)   Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDt Nov 15, 2022 7:11 am

Avui he rebut un render d'en Joan Mitjans, que el poso aquí perquè el trobo molt més engrescador que no pas les imatges que he posat abans. Aquesta imatge si, que dóna una idea clara del que ha de ser el nou Pont del Gat.

Very Happy

Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Img-2126

Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Img-2127

Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Imatge12

A TramBlau, lluis7 y a TOG Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Tonton
Trenjardinaire
Tonton


Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 58
Data d'inscripció : 08/10/2022
Nombre de missatges : 950

Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa)   Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDt Nov 15, 2022 7:18 am

Molt més bonic que els elements rectes

aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2483

Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa)   Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDt Nov 15, 2022 7:24 am

continuarà ...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33116

Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa)   Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDt Nov 15, 2022 8:19 am

Gràcies pels vostres missatges, les amis!

Gairebé el veig muntat... vosaltres no? Very Happy

ignasibaga escrigué:


<<<<Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Img20310
...

Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Imatge12

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa)   Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDt Nov 15, 2022 9:53 am

Fins i tot ja m'imagino amb un tren de "bunyols" passant per sobre smiley-angelic004 smiley-angelic004 smiley-angelic004 smiley-angelic004
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33116

Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa)   Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDt Nov 15, 2022 6:01 pm

schhhhhht schhhhhht schhhhhht schhhhhht schhhhhht

No donis idees, que el dels bunyols sembla que està més tranquil!

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ulises
Trenjardinaire Plus
ulises


Ubicació : Logronyo
Edat : 64
Data d'inscripció : 04/08/2013
Nombre de missatges : 1221

Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa)   Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDt Nov 15, 2022 8:57 pm

Cal veure la feina que hi ha darrere del que després es veurà com un senzill pont metàl·lic. Gairebé sembla que estem veient el procés de fabricació a “La Maquinista”.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33116

Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa)   Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDt Nov 15, 2022 10:10 pm

Em sento francament honrat amb el teu comentari, Ignacio. Very Happy

Tot i que el procés de construcció a La Maquinista devia ser una mica més complex.

El que és ben cert és que la majoria ignoraran el treball que hi ha al darrera, si no fos per aquest fil i les fotos que comparteixo amb vosaltres.

super12
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa)   Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitimeDc Nov 16, 2022 8:08 am

Olot escrigué:
Em sento francament honrat amb el teu comentari, Ignacio. Very Happy

Tot i que el procés de construcció a La Maquinista devia ser una mica més complex.

El que és ben cert és que la majoria ignoraran el treball que hi ha al darrera, si no fos per aquest fil i les fotos que comparteixo amb vosaltres.

super12

Com en tots els treballs que fem, tant sols un vagó hi ha molta feina de disseny de peces, muntatge, proves, pintura ... .. i ja no dic una màquina, acabant amb el tren sencer. Els portes a una exposició o a una trobada a fer-los circular per gaudir-los en companyia i tant sols els que ens movem en aquests afers ens adonem de la gran quantitat de feina que hi ha al darrera
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa)   Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa) - Página 2 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa)
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 3Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3  Següent

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Ponts, túnels i altres obres de fàbrica-
Canviar a: