TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta

PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Circuit de Montesquiu - Página 24 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT

Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.

Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.

Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions

Circuit de Montesquiu

+21
el terrat de margarit
gobling
jordi
Ramon Pont
ostman
Sonderzug
mikado
josepmaria
alejandro sasplugas
TOG
ignasibaga
Tonton
Mitjans
Fredericcaballe
KTK
lluis7
MALLET73
Sisu
Olot
tram47
TramBlau
25 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 13 ... 23, 24, 25, 26, 27  Següent
AutorMissatge
ulises
Trenjardinaire Plus
ulises

Ubicació : Logronyo
Edat : 65
Data d'inscripció : 04/08/2013
Nombre de missatges : 1290

Circuit de Montesquiu - Página 24 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 24 I_icon_minitimeDs Jul 13, 2024 8:26 pm

Una altra possibilitat que tens és no enganxar el balast. Veig que tens una bona capa base. Si hi poses la via a sobre, com que les travesses són buides, es claven literalment al balast i la via queda inamovible (cap als costats, no cap amunt). El circuit que vaig tenir fa anys a l'exterior tenia aquest sistema i no em va donar cap problema, excepte un manteniment més o menys com a la realitat.

Circuit de Montesquiu - Página 24 Jardin20
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 69
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12351

MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 24 I_icon_minitimeDs Jul 13, 2024 8:33 pm

He de fixar-ho per poder passar per sobre, cal podar les plantes a la primavera i l'estiu gairebé cada setmana

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 24 I_icon_minitimeDl Jul 15, 2024 12:12 am

TOG escrigué:
Hi han coles viníliques (blanca) i acríliques per exteriors .
Aquesta tarda vaig a Vic, a Leroy Merlin a veure si tenen

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 24 I_icon_minitimeDj Jul 18, 2024 4:41 am

Aquesta setmana és impossible treballar fora al jardí.
El pont ja està reparat i esperant que el fixi, part de les tarimes esperat també que les col·loqui i fixi, ia l'espera de rebre la resina acrílica per a la grava i així posar també les vies a l'estació

Circuit de Montesquiu - Página 24 17213111

Circuit de Montesquiu - Página 24 17213112

Circuit de Montesquiu - Página 24 17213110

Amb aquestes temperatures d'ara, he sortit a mirar si algun termòmetre està al sol per assegurar la temperatura, i si aquestes són les temperatures d'ara fora de casa i dins. Porto tota la setmana sense poder treballar al jardí i tinc tota aquesta zona per deixar-la ja operativa

Circuit de Montesquiu - Página 24 17213113

Pere

A TOG y a gobling Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 55
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 7271

MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 24 I_icon_minitimeDj Jul 18, 2024 7:29 pm

És el pitjor moment de l'any, ara a l'ombra i esperar a finals d'estiu.
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 53
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7077

MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 24 I_icon_minitimeDj Jul 18, 2024 11:09 pm

Pero en canvi es el millor moment per posar les vies ben ajustades... será el moment de dilatació máxima...

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 24 I_icon_minitimeDv Jul 19, 2024 6:55 am

ostman escrigué:
Pero en canvi es el millor moment per posar les vies ben ajustades... será el moment de dilatació máxima...

Ja ho sé, m'estic afanyant a veure si la setmana que ve tinc la meitat de les lames posades. Ho voldria veure funcionar en mínims a l'agost, avui he anat a buscar més blocs de formigó per seguir muntant columnes per a les tarimes

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 24 I_icon_minitimeDv Jul 19, 2024 11:52 pm

Aquest matí, a les 8h, la temperatura era agradable i m'he dedicat a posar lames de resina a la part acabada. Aquesta tarda les fixés segons vegi la temperatura.
No les poso fins a la tanca per poder folrar la tanca amb pedra i façanes de cases, de moment he arribat fins a una altra estació.

Circuit de Montesquiu - Página 24 17214710

Pere

A Mitjans, gobling y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Joelgb
Jardinaire
Joelgb

Ubicació : Albal Valencia
Edat : 42
Data d'inscripció : 20/06/2012
Nombre de missatges : 91

MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 24 I_icon_minitimeDs Jul 20, 2024 7:10 pm

Vas a fixar de alguna manera la grava? O la dixaràs solta?
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 24 I_icon_minitimeDs Jul 20, 2024 9:15 pm

He comprat un producte a Leroy Merlin que espero m'arribi la setmana que ve, (Ref. 17611580 RESINA ACRILICA PAVIMENTS 1 LTR), ho tastaré ia veure que ve

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 51
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 19505

MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 24 I_icon_minitimeDt Jul 23, 2024 7:04 am

Sisu escrigué:
És el pitjor moment de l'any, ara a l'ombra i esperar a finals d'estiu.

Com ho saps!!! Jo busco les primeres i ultimes hores del dia, quant el sol apreta menys

salutacions

mallet73
p.d. Pere, jo enlloc de tastar la resina acrilica sóc de tastar un bon got de llimonada fresca!! Wink Wink Wink Wink

A TramBlau y a gobling Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 24 I_icon_minitimeDt Jul 23, 2024 7:31 am

Avui no he pogut treballar, hem estat d'excursió per San Quirce de Besora, la Garriga i BCN i cada cop noto més el cansament dels km, a més ahir no volia fer molta feina al jardí, i em vaig passar fent morter, bon matí em toca revisió del cotxe a Ripoll i m'ho prendré de descans.
Passarem a comprar formatge de les Llosses, que el venen a Ripoll, ajuda a rejovenir i dóna vitamines Very Happy

Pere

A gobling li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 24 I_icon_minitimeDt Jul 23, 2024 8:50 pm

Poc a poc, igualment has avançat molt. Però entenc que quan hi ets pel tros les ganes de veure-ho funcionant fan que vagis accelerat.

Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 24 I_icon_minitimeDv Jul 26, 2024 12:12 am

Circuit de Montesquiu - Página 24 17219910

Ja ha arribat la resina acrílica per a la grava de l'estació, aquesta tarda a veure si a partir de les 18h puc col·locar-la i deixo l'estació a punt per posar vies

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33795

MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 24 I_icon_minitimeDg Jul 28, 2024 5:21 am

Com és aquest producte, Pere?

aniria be saber-ne: aparença, olor, color, forma de utilitzar-lo, si és pràctic, i, sobre tot: resultats obtinguts!!

Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 24 I_icon_minitimeDg Jul 28, 2024 6:36 am

Aquesta setmana ho aplicaré a l'estació polvoritzat i rebaixat 5% amb aigua, ja t'explicarà

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TOG
Trenjardinaire
TOG

Ubicació : Garrotxa
Edat : 22
Data d'inscripció : 03/03/2013
Nombre de missatges : 620

MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 24 I_icon_minitimeDg Jul 28, 2024 9:22 am

ho aplicaré a l'estació polvoritzat

Pere , neteja molt bé la boquilla una vegada hagis acabat de pulveritzar i si convé dèixa-la en remull
dins aigua . L´acrílic un cop està eixut queda dur i no s´estova . El làtex (cola blanca vinílica) és més
fàcil estovar-lo amb aigua calenta o alcohol de cremar (metílic) . Guants i ulleres com sempre que es
remena química .
Ja ens explicaràs .

Salut !
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 24 I_icon_minitimeDg Jul 28, 2024 9:31 am

TOG escrigué:
ho aplicaré a l'estació polvoritzat

Pere , neteja molt bé la boquilla una vegada hagis acabat de pulveritzar i si convé dèixa-la en remull
dins aigua . L´acrílic un cop està eixut queda dur i no s´estova . El làtex (cola blanca vinílica) és més
fàcil estovar-lo amb aigua calenta o alcohol de cremar (metílic) . Guants i ulleres com sempre que es
remena química .
Ja ens explicaràs .

Salut !
Utilitzaré polvoritzadors reciclats de netejavidres i altres de similars

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 24 I_icon_minitimeDg Jul 28, 2024 11:12 pm

Cada dia faig una miqueta de feina, cosa d'una hora, hi ha alguns dies que no puc per altres menesters, però a poc a poc nomes em falten 9 metres per arribar a la primera zona on faré una estació per muntar la via principal, i ja tindré construïts 40 metres per posar vies

Pere

A TOG li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 24 I_icon_minitimeDt Jul 30, 2024 5:37 am

Ja només em queden 4,80 metre per posar-me a unir, fixar les tarimes i començar a posar via, aquesta part és més ampla perquè és una estació

Circuit de Montesquiu - Página 24 17223511

Aquest matí ha estat una mica ennuvolat i he pogut treballar

Pere

A Mitjans, gobling, betulo237 y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 24 I_icon_minitimeDt Jul 30, 2024 10:37 pm

Ànims Pere, estàs anant força de pressa. aplaud aplaud aplaud

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33795

MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 24 I_icon_minitimeDc Jul 31, 2024 4:27 am

Sisu escrigué:
Ànims Pere, estàs anant força de pressa. aplaud aplaud aplaud

+1      sii

aplaudir aplaudir aplaudir aplaudir

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 24 I_icon_minitimeDv Ago 02, 2024 7:04 am

Ja he arribat al final de la segona zona, a partir d'aquí serà tot el circuit molt estret, d'una sola tarima.
Espero que la pluja no m'espatlli el ciment i acabar demà de posar tarimes per ampliar el pas fins a la zona estreta i així acabar aquesta zona dos

Circuit de Montesquiu - Página 24 17226111

Circuit de Montesquiu - Página 24 17226110

Pere

A lluis7, TOG y a gobling Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7

Ubicació : Canet de Mar
Edat : 63
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1579

MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 24 I_icon_minitimeDv Ago 02, 2024 10:01 am

deu n'hi do quin avenç Pere ok
un consell, si em permets: a cada un dels extrems (per la part de sota) de les lames, vaig fer un tall de uns 6 cm per poder accedir i poder passar en un futur algun altre cablejat que em fes falta. i a fe de Deu que m'ha anat be Very Happy
pensava que tenia fotos pero veig que no. a veure si demà en faig alguna perque vegis el que vull dir.
endavant !!!

A TramBlau y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 24 I_icon_minitimeDv Ago 02, 2024 8:29 pm

Gràcies, tot el cablejat ira per fora, amb regletes i caixes de connexions

Els hauré de pintar de gris per imitar les conduccions de corrent de l'escala 1:1, però això encara està lluny, quan acabi de posar els pilars de les tarimes, encara he de fixar-les i començar a posar via per fixar vine el que serà el recorregut

Pere

A lluis7 li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 24 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Circuit de Montesquiu
Tornar a dalt 
Pàgina 24 de 27Anar a pàgina : Previ  1 ... 13 ... 23, 24, 25, 26, 27  Següent