El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12353
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Ds Ago 06, 2022 7:50 am
Terres i runes de les obres s'han començat a bolcar a l'esplanada de l'estació, aquesta setmana es començarà a aixecar els límits que ja he marcat, amb 2 estaques per a l'alçada i 3 per al límit, també ja he posat baldoses per no anar trepitjant l'herba massa
Pere
A Olot, MALLET73, lluis7, josepmaria y a el terrat de margarit Els hi agrada aquesta publicació.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19510
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dg Ago 07, 2022 8:21 pm
mallet73
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19510
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dv Set 09, 2022 2:36 am
Fa un mes que no tenim notícies de les obres!! com van??
mallet73
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12353
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dv Set 09, 2022 6:50 am
El que és el circuit està molt parat, m'he hagut de dedicar a muntar el taller, no puc treballar sense una mica d'ordre, espero la setmana que ve acabar-lo, encara que fins que no acabem les obres de casa no començaré.
De moment ja tenim les plaques d'energia solar que la setmana que ve començaran a instal·lar, on hem posat les plaques i tota la resta d'equip quan treguin les plaques per posar-les a la teulada ens posaran una caldera de pelex i la tremuja per treure la caldera de gasoil, i poder ampliar el garatge i si cal el taller.
Com es pot veure encara ens queda feina fins que comenci amb el circuit, però de moment tinc uns 70 metres llestos per posar vies que és el que em van fer els paletes.
Si es compleixen dates, de moment no es compleixen, començaré amb el circuit a mitjans d'octubre, amb una variant sense confirmar encara, ho faré a doble via
Pere
A Olot, lluis7, alejandro sasplugas y a el terrat de margarit Els hi agrada aquesta publicació.
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1586
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dv Set 09, 2022 7:42 am
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dv Set 09, 2022 8:39 pm
qui bon taller!! aquí hi caben i espoden fer mooooolts trens!!!
salutacions
mallet73
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dj Oct 06, 2022 3:01 am
Pere com van les obres!!??
mallet73
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dj Oct 06, 2022 3:45 am
Ho tinc tot molt aturat en espera d'acabar totes les obres de casa, que havien d'estar acabades a mitjans de setembre, sort tindrem si s'acaben a principis de novembre. Al taller del soterrani no puc treballar perquè cal muntar la caldera i la tremuja de pelex que van arribar ahir amb un mes de retard, com cal aprofitar i canviar canonades de l'aigua les prestatgeries amb materials i les zones de taller està tancada a la feina , també cal muntar bateries i la resta d'aparells de les plaques d'energia solar en una altra de les zones del soterrani, les plaques estan muntades i s'està esperant que passi duana el regulador, únic fabricant a la Xina, és l'únic que aquesta en temps o amb uns 15 dies de bestreta. Per això no puc treballar al soterrani i tampoc tinc accés a les eines que necessito, vaig haver d'emmagatzemar-les en ordre anarquic i incoherent, també tot el material ferroviari del jardí. Per sort encara hi cap el cotxe al seu lloc. Avui he comprat tub per muntar la instal·lació elèctrica de tot el circuit al jardí, també per a la il·luminació general de la zona, per col·locar-la compte amb les úniques eines a les quals tinc accés. Tinc massa enrenou encara per poder fer molt més.
Pere
A Shay, alejandro sasplugas y a el terrat de margarit Els hi agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33801
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dj Oct 06, 2022 7:56 am
De mica en mica, Pere...
Tot arribarà...
Els trasllats i les reformes són un gran trasvals que paralitzen moltes activitats de la vida cotidiana. Però sempre, per molt llarg que es faci, sempre són situacions provisionals.
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dl Oct 10, 2022 4:31 am
Estic muntant la instal·lació de 220v per alimentar el circuit i també per millorar la il·luminació del jardí. Són part dels treballs previs a la construcció de la xarxa ferroviària
Pere
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33801
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dl Oct 10, 2022 7:15 am
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dl Oct 10, 2022 7:25 am
Quan puc faig alguna cosa, però el llauner que està muntant la caldera de pelex no pot venir fins dimecres, aquí no és festa, i m'he posat a fer els preparatius de la infraestructura, quan tinc gent treballant a casa he d'aturar-ho que faig
Pere
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dl Oct 10, 2022 9:30 pm
mallet73
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dt Oct 11, 2022 12:09 am
Pere
A KTK li agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dt Oct 11, 2022 12:46 am
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dt Oct 11, 2022 1:14 am
Crec que el xai per a la barbacoa encara no ha nascut, queda molta feina per fer, però sí, ja queda menys
Pere
Tonton Trenjardinaire Plus
Ubicació : Frameries (Bèlgica) Edat : 59 Data d'inscripció : 08/10/2022 Nombre de missatges : 1064
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dj Oct 13, 2022 5:19 pm
Coratge i paciència, als ferrocarrils, aviat tornareu!
A Olot y a TramBlau Els hi agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dc Nov 02, 2022 2:51 am
Segueixo els preparatius per a la construcció de la infraestructura del ferrocaril de Montesquiu. La barbacoa com m'estorva passa a demolició, per fer 2/3 barbacoes a l'any amb una portàtil ens sobra. La cobertura de pedra l'aprofito per ampliar la base de circulació, hi ha molta més de la que surt a la foto
Sembla com si fos molt a poc a poc, però són obres molt lentes que espero a finals d'any haver acabat
Pere
A TOG, alejandro sasplugas y a el terrat de margarit Els hi agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dc Nov 02, 2022 4:51 am
Demà la radial
Carles tranquil, hi haurà barbacoa però de posar i treure
Pere
A MALLET73, el terrat de margarit y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dc Nov 02, 2022 7:25 am
Aaaaaaah!!! d acord!! per un moment he dit joooooo!!
Salutacions
Mallet73
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Ds Nov 05, 2022 6:18 am
Encara que no posi gaires fotos la construcció segueix, aquesta setmana espero tenir aquests números per al cablejat
Continuo treballant en el que és la infraestructura de l'estació principal, ciment, totxanes i ja els tubs per al cablejat
Pere
A Olot y a el terrat de margarit Els hi agrada aquesta publicació.
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7377
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dg Nov 06, 2022 5:27 am
Carai, Pere he quedat boca badat de aquesta obra tant faraònica que estas duent a terme, no més un emprenedor com tu dur a terme això
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dg Nov 06, 2022 8:15 am
Si és una mica seriós, el circuit no serà petit, espai en tinc suficient i com que amb la casa ja estem acabant la primera part, i ja funciona la caldera de pallet, i la central d'energia solar aquesta setmana entrarà en funcionament, així que podreu dedicar més temps al circuit. Avui he estrenat la formigonera, aquesta setmana miraré de fer un vídio per encanyar-vos la formigonera, l'he fet amb un pot buit de pintura de 25kg, un trepant i un mesclador de pintura, he fet 3 sacs de morter en 30 minuts
Pere
A Olot li agrada aquesta publicació.
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7377
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dt Nov 08, 2022 3:01 am
Formigonera semi-automàtica
Assumpte: Re: Circuit de Montesquiu Dc Nov 09, 2022 2:42 am
Aquesta tarda acabaré de trepitjar la base de l'estació amb el rul·lo, i llest per col·locar la ceràmica encadellada d'1 x 0,2 x 0,04 metres.
I aquesta és la meva formigonera, un pot de 5 kg, una mescladora de pintura i un vell trepant, tremola més i ajuda a barrejar el morter
funciona de meravella i pots fer quantitats molt adequades sense gran cansament, els paletes tenen mescladores força més grans i veient-los em va donar la idea que per a quantitats molt inferiors podia servir, i serveix.