TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Circuit de Montesquiu - Página 2 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Circuit de Montesquiu

Ir abajo 
+17
ostman
Sonderzug
mikado
josepmaria
alejandro sasplugas
TOG
ignasibaga
Tonton
Mitjans
Fredericcaballe
KTK
lluis7
MALLET73
Sisu
Olot
tram47
TramBlau
21 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3 ... 12 ... 22  Següent
AutorMissatge
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Circuit de Montesquiu - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 2 I_icon_minitimeDc Jun 29, 2022 12:28 am

I per aquí a baix és per on anirà la via? Pensava que hi faries una plataforma alta.

TramBlau escrigué:
Circuit de Montesquiu - Página 2 Whats135
Pere

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer

A Olot y a el terrat de margarit Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

Circuit de Montesquiu - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 2 I_icon_minitimeDc Jun 29, 2022 1:08 am

Si pensava fer una plataforma a 50/70 cm., però he hagut de negociar i quedarà a 30/50 cm., però en comptes de ser de 80 m serà de +/- 120 m de llarg.
Es mantindran la zona de plantes que més s'adapten a conviure amb els trens, maduixes, tomàquets, etc.

Circuit de Montesquiu - Página 2 Whats140

Circuit de Montesquiu - Página 2 Whats139

Aquesta és la mida màxima i mínima d'aquesta banda, a l'altra banda és una mica més alta.
L'altra banda el controlaré amb càmeres de CCTV

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33034

Circuit de Montesquiu - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 2 I_icon_minitimeDc Jun 29, 2022 3:45 am

Ui!

Pensa que ja no tenim edat d’anar per terra, Pere.

La lumbàlgia ja t’ho recordarà.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

Circuit de Montesquiu - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 2 I_icon_minitimeDc Jun 29, 2022 5:07 am

Olot escrigué:
Ui!
Pensa que ja no tenim edat d’anar per terra, Pere.
La lumbàlgia ja t’ho recordarà.
Tinc un tamboret que me'n va que ni fet a mida. La lumbàlgia de moment està tranquil·la, però l'esquena i el braç dret ni t'ho explico, el voltadol forte a garrafes i només estic muntant prestatgeries al soterrani

El circuit pràcticament m'ho fan, els requadres en verd són els que faré jo

Circuit de Montesquiu - Página 2 Circui16

I la tanca ja pràcticament està acabada, l'altra banda demà anirem a l'ajuntament a demanar permís per fer el mateix, són només uns 25 metres però donen a via pública, m'imagino que és com el gual, que és gratuït i ni pagues el rètol Very Happy

Aquest és el costat ja acabat

Circuit de Montesquiu - Página 2 Whats141

Avui ja he començat a buscar material, corbes R3, rectes llargues, alguna de flexible i desviaments R3

Pere

A Olot, Mitjans y a el terrat de margarit Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

Circuit de Montesquiu - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 2 I_icon_minitimeDg Jul 03, 2022 1:54 am

Aquest és l'espai de l'estació terminal, 5 vies, 2 vies amb un sol caminen centre i les altres 3 per a estacionament i maniobra, a l'agost m'agradaria iniciar les obres

Circuit de Montesquiu - Página 2 Estaci19

Aquest és l'espai de l'estació terminal, 5 vies, 2 vies amb un sol caminen centre i les altres 3 per a estacionament i maniobra, a l'agost m'agradaria iniciar les obres.
Les dimensions són similars a l'estació classificadora de la MOMI, 10 cm més ampla i el llarg de la platja de vies és molt similar al de l'estació classificadora de 5,5 m, no queda tancada la seva ampliació, però per començar ja està bé

Pere

A lluis7, Mitjans y a el terrat de margarit Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33034

Circuit de Montesquiu - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 2 I_icon_minitimeDg Jul 03, 2022 2:14 am

Em dec fer gran, Pere, però no entenc el que dius aquí:

Neutral

TramBlau escrigué:
... 2 vies amb un sol caminen centre ...

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

Circuit de Montesquiu - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 2 I_icon_minitimeDg Jul 03, 2022 4:36 am

Olot escrigué:
Em dec fer gran, Pere, però no entenc el que dius aquí:
Neutral
TramBlau escrigué:
... 2 vies amb un sol caminen centre ...
Coses de Google, utilitzo el traductor per reduir les faltes d'ortografia i de vegades no m'adono que ha fet una traducció 'lliure', em referia a una sola andana entre la 1ª i 2ª via, la resta no tendra andanas

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1522

Circuit de Montesquiu - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 2 I_icon_minitimeDg Jul 03, 2022 5:07 am

ajá !!!
al agost comences dius??
doncs ja t'ho deia jo, que al setembre estem aqui tots fen cua amb els nostres trens per estrenar el circuit !!! riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

Circuit de Montesquiu - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 2 I_icon_minitimeDg Jul 03, 2022 5:17 am

Agost però no sé quin dia, l'1 o el 31, però no hi serà al setembre, d'això segur. De moment estic tramitant compres de material de 2ª mà i encara que no va lent, fins la setmana entrant o l'altra no espero tenir la 1ª remesa.
Serà una reunió de primavera avançada o estiu de l'any 2023, abans impossible

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33034

Circuit de Montesquiu - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 2 I_icon_minitimeDg Jul 03, 2022 11:02 am

TramBlau escrigué:
Olot escrigué:
Em dec fer gran, Pere, però no entenc el que dius aquí:
Neutral
TramBlau escrigué:
... 2 vies amb un sol caminen centre ...
Coses de Google, utilitzo el traductor per reduir les faltes d'ortografia i de vegades no m'adono que ha fet una traducció 'lliure', em referia a una sola andana entre la 1ª i 2ª via, la resta no tendra andanas

Pere

super12
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

Circuit de Montesquiu - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 2 I_icon_minitimeDc Jul 06, 2022 7:09 am

El ferrocarril de Montesquieu ha fet la seva primera adquisició de material rodant, d'aquí a dues setmanes passaré a recollir-lo juntament amb més material per a la infraestructura, material per a la infraestructura crec que ja comptaré amb la meitat del que necessito

Circuit de Montesquiu - Página 2 Img_1210

Pere

A Olot, lluis7, josepmaria y a el terrat de margarit Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33034

Circuit de Montesquiu - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 2 I_icon_minitimeDc Jul 06, 2022 5:17 pm

Petita màquina per els treballs auxiliars de muntatge del nou ferrocarril, mentre no hi ha la línia electrica...

smiley-angelic004
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6852

Circuit de Montesquiu - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 2 I_icon_minitimeDj Jul 07, 2022 5:11 am

Aquestes màquines són perfectes per modificar-les i pintar-le, són molt resultones. Jo en tinc dues i a una li vaig afegir un petit tènder ambf fustes per cremar i un dipòsit d'aigua.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

Circuit de Montesquiu - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 2 I_icon_minitimeDj Jul 07, 2022 5:33 am

Aquesta ja està modificada, però alguna cosa faré

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

Circuit de Montesquiu - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 2 I_icon_minitimeDg Jul 10, 2022 9:03 am

Dimecres van acabar la tanca i l'escaló per on circularà el tren, serà un circuit molt auster als seus principis, l'objectiu inicial és que funcioni bé, el decorat ja anirà arribant a poc a poc.
Havia d'haver començat ja, però uns problemes intestinals m'han endarrerit tot uns dies, però bé vaig rebent material i dimarts 19 espero recollir l'última matèria per a la infraestructura

Circuit de Montesquiu - Página 2 Whats143
Sud

Circuit de Montesquiu - Página 2 Whats144
Nord

Circuit de Montesquiu - Página 2 Whats145
mes al nord

Pere

A el terrat de margarit li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33034

Circuit de Montesquiu - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 2 I_icon_minitimeDg Jul 10, 2022 9:41 am

Em quedo amb el cantó nord, no tan al nord, perquè hi he vist una gran barbacoa.

mengar

Bromes a part, moltes felicitats per els progressos que veig. Very Happy

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

Circuit de Montesquiu - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 2 I_icon_minitimeDg Jul 10, 2022 10:05 am

No és clar que la mantinguem dreta, però tranquil, se'n posarà una altra de menys aparatosa, el centre de control ira a prop de la barbacoa, amb CCTV per controlar tot el circuit, aquesta és la part bona

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1522

Circuit de Montesquiu - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 2 I_icon_minitimeDg Jul 10, 2022 6:35 pm

TramBlau escrigué:
Aquest és l'espai de l'estació terminal,
Circuit de Montesquiu - Página 2 Estaci19

a mi que m'agraden els edificis (ja que donan molt ambient i hores de distracció en el seu muntatge Wink ) trobo a faltar una mica d'espai per posar-hi alguna estacio, o diposit, o ...
igual ho tens previst per quan facis la ampliació ... pero jo ho deixo anar Razz
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

Circuit de Montesquiu - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 2 I_icon_minitimeDg Jul 10, 2022 7:32 pm

L'edifici, quan ho faci, tot en ciment i altres materials per a exterior, va al final de la platja de vies, però tot requereix el seu temps i voldria que l'hivern em pillés amb allò més important fet

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1522

Circuit de Montesquiu - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 2 I_icon_minitimeDl Jul 11, 2022 9:00 am

os admiro quan os veig tant engrescats amb formigons i morters !!!
amb lo que em costa a mi engantxar be els 4 plastics d'una maqueta !!!! Razz

al hivern dius??? hi ara, a final de mes ja et veig amb les vies posades !!! riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

Circuit de Montesquiu - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 2 I_icon_minitimeDl Jul 11, 2022 9:59 am

lluis7 escrigué:
os admiro quan os veig tant engrescats amb formigons i morters !!!
amb lo que em costa a mi engantxar be els 4 plastics d'una maqueta !!!! Razz  
al hivern dius??? hi ara, a final de mes ja et veig amb les vies posades !!! riuuu
És impossible, avui han començat amb el bany, no crec que l'acabin abans de finals de la setmana que ve, després bé la cuina i el terra de tota la 1ª planta, total gairebé tot acabat al novembre/desembre, l'energia solar no tenim data encara.
De moment, encara que no treballo al circuit directament, vaig fent però sense dates clares nose

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33034

Circuit de Montesquiu - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 2 I_icon_minitimeDt Jul 12, 2022 10:17 am

TramBlau escrigué:
No és clar que la mantinguem dreta, però tranquil, se'n posarà una altra de menys aparatosa, el centre de control ira a prop de la barbacoa, amb CCTV per controlar tot el circuit, aquesta és la part bona

Pere

I no has pensat pas en posar una camara per a controlar la barbacoa des del circuit?

riuuuu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33034

Circuit de Montesquiu - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 2 I_icon_minitimeDt Jul 12, 2022 10:20 am

TramBlau escrigué:
L'edifici, quan ho faci, tot en ciment i altres materials per a exterior, va al final de la platja de vies...

Ah, com l'estació del tren d'Olot!

Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

Circuit de Montesquiu - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 2 I_icon_minitimeDt Jul 19, 2022 8:02 am

Circuit de Montesquiu - Página 2 Whats146

Avui noves incorporacions, la màquina que ja he dit i una grua per a treballs d'infraestructura, diferents desviaments 30º per a l'estació i 1 de R3 per al retorn, la resta vies rectes, corbes R3 i 1 retorn.

Seguiré recopilant material, de moment la construcció encara no la puc iniciar

Pere

A MALLET73, alejandro sasplugas, el terrat de margarit y a X+ Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12081

Circuit de Montesquiu - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 2 I_icon_minitimeDc Jul 20, 2022 9:25 am

Avui, en un descans, he aprofitat per veure com dissenyo l'estació, en principi he muntat una platja de 4 vies, però veig que tinc prou espai perquè sigui de 5 vies, amb andana entre la 2 i 3, les vies 1 i 2 els poso desviaments en arribar al final per a maniobres de les màquines, les 3, 4 i 5 també, a la via 5 a més posaré un dipòsit de màquines a l'altre extrem, a la sortida de l'estació

Circuit de Montesquiu - Página 2 Whats147

Pere

A Olot, MALLET73, lluis7, el terrat de margarit, X+ y a gobling Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Circuit de Montesquiu - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit de Montesquiu   Circuit de Montesquiu - Página 2 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Circuit de Montesquiu
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 22Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3 ... 12 ... 22  Següent
 Temas similares
-
» El meu circuit [Bantren]
» Circuit en IIf
» El circuit d'en Ulises
» El circuit d'en Quim
» El meu circuit LGB a Madrid [jose07]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: