TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
vagó manteniment catenaria WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 vagó manteniment catenaria

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

vagó manteniment catenaria Empty
MissatgeAssumpte: vagó manteniment catenaria   vagó manteniment catenaria I_icon_minitimeDs Mar 05, 2022 10:44 am

Hola Amics!

l'Alejandro famòs i conegut per el seu Teorema sobre el pes que cal aplicar a una màquina!! fa peces

PERSONALITZADES

molt fermes!! molt reals i aparents..en una imatge que vaig veure li vaig descobrir aquest vagó de manteniment de catenaria..i li vaig demanar més imatges..

vagó manteniment catenaria Img-2422

vagó manteniment catenaria Img-2420

vagó manteniment catenaria Img-2421

vagó manteniment catenaria Img-2423

Ara li he demanat que ens expliqui com el va fer..que ens doni més detalls...

així que Alejandro! et toca explicar-nos!! Wink Wink Wink Wink Wink

gràcies

mallet73

A Olot, Francesc, TramBlau, Shay, lluis7, KTK y a alejandro sasplugas Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

vagó manteniment catenaria Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagó manteniment catenaria   vagó manteniment catenaria I_icon_minitimeDs Mar 05, 2022 8:05 pm

Bueno , jo no li dono gaire merit , perque com podeu veure es un conjunt de retalls de vagons LGB mes o menys acoplats . 
Mireu , jo sempre he fet transformacions dels clasics LGB i aqui vaig aprofitar retalls de 5 vagons diferents , a saber , un chasis de un tender america de bogies , la caixa d una grua , el castellet  d una torre , un troset d un vores baixes i l extrem  d un vago tancat . Com tinc un cremallera, feie falta una composicio per el manteniment de la catenaria i la via , I va sortir aixo , Aixo si, m ho vaig passar  molt be treballant aquest montatje . Haig de dir que despres de molts anys de transformar material al meu caixo de troços i ha de tot , sols cal afinar la inventiva i posarse a treballar........
Si voleu saberne algo mes nomes cal preguntar ho 

Alexandre.

A Olot y a MALLET73 Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

vagó manteniment catenaria Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagó manteniment catenaria   vagó manteniment catenaria I_icon_minitimeDg Mar 06, 2022 5:34 pm

De 5????!!!!!! Caram quin Tetris!! Molt bona imaginació!! Em sembla una peça molt aconseguida!!

El que dur el tractor a sobre pintat de gris és un tros de plom.??? Calia aplicar el teorema???? riuuu

Com els has engantxat...sempre és un debat aquí en el fòrum...quina cola es fa servir!!??
Repeteixo com en l anterior fil... enhorabona per la feina feta!!! No t estiguis de ensenyar nos aquestes peces teves!!!

Gràcies

Mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

vagó manteniment catenaria Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagó manteniment catenaria   vagó manteniment catenaria I_icon_minitimeDg Mar 06, 2022 8:28 pm

Si, es plom , pense que fa servei en una linia cremallera i aquest tractor nomes te traccio a la via , res de cremallera !!! li cal donçs molta adherencia -
jo acostumo a engantxar les peces normals amb cola Ceys per Pvc i les que tindran molt esforçs amb cianocrilat. 
Bueno , ja en penjare alguna peça de tan en tan , per no cansar massa........

Alexandre

A MALLET73 li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

vagó manteniment catenaria Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagó manteniment catenaria   vagó manteniment catenaria I_icon_minitimeDl Mar 07, 2022 11:07 am

riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu com no plom!! riuuu riuuu

Alejandro no ser la resta de membres del forum però a mi no em cansa coneixer noves contruccions i que ens expliquis com les has fet!! quines peces, com l'engantxes..com el pintes..etc etc...

T'ANIMO A QUE PUBLIQUIS LES TEVES PERSONALITZACIONS!!!

Enamorat Enamorat somriu somriu somriu Enamorat
aixó anima a la gent i al forum en general...

Gràcies

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33067

vagó manteniment catenaria Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagó manteniment catenaria   vagó manteniment catenaria I_icon_minitimeDt Mar 08, 2022 6:21 pm

Jo també penso igual que en Carles en tot el que ha dit en aquest fil, és a dir:

-que el vehicle està ben aconseguit,

-tanbé el pintat.

-jo tampoc me’n cansaria de vere les teves PERSONALITZACIONS,

-jo també t animo a fer-les conèixer totes.

En canvi no comparteixo pas la idea d’en Alejandro, dons jo trobo que te molt de merit, tant per l’iniciativa que cal per a saber quines peces cal ajuntar-hi, con per l’efecte final aconseguit.

He dit,

A MALLET73 li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33067

vagó manteniment catenaria Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagó manteniment catenaria   vagó manteniment catenaria I_icon_minitimeDt Mar 08, 2022 6:26 pm

MALLET73 escrigué:
?..
l'Alejandro famòs i conegut per el seu Teorema sobre el pes que cal aplicar a una màquina!! fa peces

PERSONALITZADES


Per que crides tant, Carles?

nose
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

vagó manteniment catenaria Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagó manteniment catenaria   vagó manteniment catenaria I_icon_minitimeDc Mar 09, 2022 7:14 am

No crido pas!! Nomès faig énfasis en dir personalitzat..i no dir tunejat..

Salutacions

Mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

vagó manteniment catenaria Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagó manteniment catenaria   vagó manteniment catenaria I_icon_minitimeDc Mar 09, 2022 7:43 am

vagó manteniment catenaria Img-2428

Que déu està rumiant!!??

vagó manteniment catenaria Img-2429

He pogut veure almenys 3 figures en la composició...li dóna un realisme molt bó...

Salutacions

Mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 6861

vagó manteniment catenaria Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagó manteniment catenaria   vagó manteniment catenaria I_icon_minitimeDc Mar 09, 2022 6:51 pm

A mi sempre m'han agradat molt les peses de l'Alejandro, són molt realistes, enginyoses i demostra el coneixement que té del món ferroviari.

A MALLET73 li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





vagó manteniment catenaria Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagó manteniment catenaria   vagó manteniment catenaria I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
vagó manteniment catenaria
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» dresina manteniment RENFE SEL-2-51 catenaria escala G
» Torre de manteniment de catenària (idea per a construir)
» Vagó taller de manteniment.
» Personalització vagó Toytrain 94006, conversió en un vagó de portes abatibles
» Millora vagó LGB 4026 (vago tancat amb garita de guarda-fens)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: