El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 22/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: dresina manteniment RENFE SEL-2-51 catenaria escala G Ds Gen 11, 2020 3:54 am
Hola nois aquí us presento la construcció d'una dresina que tot i ser de via ample, l'he fet per via estreta... es tracta de una dresina de manteniment i electrificació que vaig veure navegant per internet...
la primera imatge es del arxiu de M.Bibià, em va encantar el que fos de fusta...a i dur un motor barreiros!!
l'altre que suposo que es la mateixa modificada o restaurada. es de la linea de Ripoll
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 29/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: dresina manteniment RENFE SEL-2-51 catenaria escala G Ds Gen 11, 2020 5:07 am
Pere
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 22/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: dresina manteniment RENFE SEL-2-51 catenaria escala G Ds Gen 18, 2020 4:36 am
continuarà...
mallet73
ODAKIM Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 03/05/2016 Nombre de missatges : 1522
Assumpte: Re: dresina manteniment RENFE SEL-2-51 catenaria escala G Dg Gen 19, 2020 11:27 am
Interessant.
Aquest motor, és un que té un eix ? o és un bloc de tracció de 2 eixos que li has tret un eix?
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Assumpte: Re: dresina manteniment RENFE SEL-2-51 catenaria escala G Dt Gen 21, 2020 4:59 am
ODAKIM escrigué:
Interessant.
Aquest motor, és un que té un eix ? o és un bloc de tracció de 2 eixos que li has tret un eix?
si va ser uns motors que vaig fer servir per fer un invent d'un autorail que no va sortir bé i els he reaprofitat..es un bloc motor de LGB normal amb nomès un eix
salutacions
mallet73
alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 10/02/2014 Nombre de missatges : 2522
Assumpte: Re: dresina manteniment RENFE SEL-2-51 catenaria escala G Dt Gen 21, 2020 10:11 am
Bravo per la idea i l ejecucio !!! un cop pintada i potser envellida sera una peça ben original digna de ser exposada i admirada. Desde el punt de vista del rodatge , mira d aplicar el "meu" teorema , amb cura , perque pots tindre problemes de traccio . El eix lliure es orientable ?? mira de que es mantingui recte ,pot ser un freno important, i amb una sol eix tractor mimbara molt la traccio , enfi nomes es una opinio am ganes d ajudar.
Alexandre
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 17/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: dresina manteniment RENFE SEL-2-51 catenaria escala G Dt Gen 21, 2020 11:13 pm
Per aquest treball t'hagués anat be d'utilitzar aquesta motorització:
Assumpte: Re: dresina manteniment RENFE SEL-2-51 catenaria escala G Dt Gen 21, 2020 11:41 pm
alejandro sasplugas escrigué:
Bravo per la idea i l ejecucio !!! un cop pintada i potser envellida sera una peça ben original digna de ser exposada i admirada. Desde el punt de vista del rodatge , mira d aplicar el "meu" teorema , amb cura , perque pots tindre problemes de traccio . El eix lliure es orientable ?? mira de que es mantingui recte ,pot ser un freno important, i amb una sol eix tractor mimbara molt la traccio , enfi nomes es una opinio am ganes d ajudar.
Alexandre
sempre agraeixo les teves opinions, ho tinc present..
Olot escrigué:
Per aquest treball t'hagués anat be d'utilitzar aquesta motorització: