NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| construcio lliure de cisternes | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: construcio lliure de cisternes Dc Ago 04, 2021 5:05 am | |
| Alejandro quin treball estàs fent ara...??? No em diràs que estàs aturat?? Ni fent cap reparació?? Salutacions Mallet73
Editat per darrera vegada per MALLET73 el Dc Ago 04, 2021 9:24 am, editat 1 cop en total | |
| | | alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
| Assumpte: Re: construcio lliure de cisternes Dc Ago 04, 2021 6:05 am | |
| je,je,je , em vols provocar he ???? Donçs si, no puc estar parat , ara he desmantelat una maquina que vaig montar fa tres o quatre anys , que mai em va agradar prou , posare fotos , ere una 00 B 00 electrica ara la refaig del tot i pasa a ser BB , diuen "qui no te feina el gat pentina" donçs aixo.....
Les epoques de grans projectes a mi ja m han pasat ara sols m entretinc amb cosetes ........
per cert ara em sobren 4 eixos amb rodes de 25 mm. metaliques i em falta una caixa per el motor que ja tinc, tipo Stainz. si algu l interessa o pot ajudar parlem ne .
Alexandre | |
| | | MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: construcio lliure de cisternes Dc Ago 04, 2021 6:20 am | |
| Recorda Així el foro no está en calma!! T envío un missatge privat per saber el que et fa falta!? Salutacions Mallet73
Editat per darrera vegada per MALLET73 el Dc Ago 04, 2021 9:24 am, editat 1 cop en total | |
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
| Assumpte: Re: construcio lliure de cisternes Dc Ago 04, 2021 6:25 am | |
| Ara he repasat l origen d aquesta maquina , i la trobo al set del 2016 al apartat "transforman una electrica B en una 2B2 " , pero malauradament veig que les fotos ja no hi surten .
ja posaare fotos de la nova transformacio.
Alexandre | |
| Assumpte: Re: construcio lliure de cisternes Dj Ago 05, 2021 7:02 am | |
| He pasat les fotos al fil original que vaig iniciar al 2016 , "transforman una electrica B En una 2B2
Alexandre | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: construcio lliure de cisternes | |
| |
| | | | construcio lliure de cisternes | |
|