TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
construcio lliure de cisternes  - Página 2 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 construcio lliure de cisternes

Ir abajo 
+2
Olot
alejandro sasplugas
6 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18804

construcio lliure de cisternes  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcio lliure de cisternes    construcio lliure de cisternes  - Página 2 I_icon_minitimeDc Ago 04, 2021 4:05 pm

Alejandro quin treball estàs fent ara...??? No em diràs que estàs aturat?? Ni fent cap reparació??

Fotos! Fotos!

Salutacions

Mallet73


Editat per darrera vegada per MALLET73 el Dc Ago 04, 2021 8:24 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

construcio lliure de cisternes  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcio lliure de cisternes    construcio lliure de cisternes  - Página 2 I_icon_minitimeDc Ago 04, 2021 5:05 pm

je,je,je , em vols provocar he ????  Donçs si, no puc estar parat  , ara he desmantelat una maquina que vaig montar fa tres o quatre anys , que mai em va agradar prou , posare fotos , ere una  00 B 00 electrica ara la refaig del tot i pasa a ser BB , diuen  "qui no te feina el gat pentina" donçs aixo..... 

Les epoques de grans projectes a mi ja m han pasat ara sols m entretinc amb cosetes ........

per cert ara em sobren  4 eixos amb rodes de 25 mm. metaliques i em falta una caixa per el motor que ja tinc, tipo Stainz. si algu l interessa o pot ajudar parlem ne . 

Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18804

construcio lliure de cisternes  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcio lliure de cisternes    construcio lliure de cisternes  - Página 2 I_icon_minitimeDc Ago 04, 2021 5:20 pm

riuuu riuuu riuuu

Recorda Fotos! Fotos!  Així el foro no está en calma!!

T envío un missatge privat per saber el que et fa falta!?

Salutacions

Mallet73


Editat per darrera vegada per MALLET73 el Dc Ago 04, 2021 8:24 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

construcio lliure de cisternes  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcio lliure de cisternes    construcio lliure de cisternes  - Página 2 I_icon_minitimeDc Ago 04, 2021 5:25 pm

Ara he repasat l origen d aquesta maquina , i la trobo al set del 2016  al apartat  "transforman una electrica B en una 2B2 " , pero malauradament veig que les fotos ja no hi surten . 

ja posaare fotos de la nova transformacio. 

Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

construcio lliure de cisternes  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcio lliure de cisternes    construcio lliure de cisternes  - Página 2 I_icon_minitimeDj Ago 05, 2021 6:02 pm

He pasat les fotos al fil original que vaig iniciar al 2016 , "transforman una electrica B En una 2B2

Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





construcio lliure de cisternes  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: construcio lliure de cisternes    construcio lliure de cisternes  - Página 2 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
construcio lliure de cisternes
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» construir una porter + tender format lliure
» Furgó equipatges amb guarda fre versió lliure
» Construció del Coche Energia de El Transcantábrico de FEVE
» vagó 2 eixos amb pantograf versió lliure i de via estreta
» tender versió lliure a escala G/IIm

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: