El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Màquina de fusta Dg Abr 11, 2021 5:31 am
Finestres i portes col·locades, el proper fer manetes i panys, quan les tingui col·locades posaré el sostre, també estic treballant en els baixos de l'xassís, però ho deixo per a una altra ocació
Pere
A Olot y a quimserra Els hi agrada aquesta publicació.
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Màquina de fusta Dt Abr 13, 2021 12:09 am
El sostre l'he deixat un parell de dies assecant amb cola blanca, tot i que tenia uns petits punts de cianoacrilat a les zones on em costava posar pinces, així amb només subjectar-lo amb la mà un moment queda enganxat i almismo temps fa la funció de pinça
Pere
A MALLET73, Shay, TOG, mikado y a betulo237 Els hi agrada aquesta publicació.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Màquina de fusta Dt Abr 13, 2021 4:32 am
mallet73
TramBlau Mestre tramviaire
Assumpte: Re: Màquina de fusta Dg Maig 16, 2021 8:01 am
He estat preparant els enganxalls de la màquina de fusta, aquesta setmana que anire a recollir el material de l'Tyren i tramvia de Sóller els deixés perquè facin motlles
Els forats que tenien per fixar les diferents peces cal encegar-los deixant que es marquin bé per poder fer-los després. Si no s'enceguen es complica el fer motlles
Pere
A Olot li agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Màquina de fusta Dg Maig 16, 2021 10:36 am
Si, la base és llautó, els cargols són d'1,2 mm comprats a la ferreteria Alaball, l'enganxi és d'alumini d'1 mm i la topera un cargol treballat amb un disc de tall, trepant i molta llima. Amb això em fan els motlles per a microfusió, les peces encara hi haurà que treballar-les, però poc, acabar els forats, soldar la mànega, el xassís, i polit. L'enganxament i topera no quedarà rígid, tindrà a la base un punt on pivotarà, així podrà girar en angles mes tancats, no crec que pugui girar en R1, però crec que en R2 és possible
Pere
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Màquina de fusta Dl Maig 17, 2021 4:56 am
Veig que són gairebé iguals, l'única diferència està en el llarg, la teva fa 2,25 +/- i la meva 3, i l'ample diria que és el mateix. El ganxo m'agrada mes el teu, però després ho arreglo amb la llima perquè s'assembli més