| construcció de vagons de fusta | |
|
+6maquinista ostman bantren TramBlau Olot MALLET73 10 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19514
| Assumpte: construcció de vagons de fusta Dv Nov 09, 2012 5:56 pm | |
| hola amics! obro aquest nou fil per ensenyar-vos els 3 vagons que estic fen de caire americà per transportar-hi de tot, per que fa uns dies vaig comprar una mikado k27(que espero amb molta impaciència) però tenia pocs vagons estil americans aixì que estic aprofitan uns xasis de LGB i he fet aquestes plataformes, res de l'altre mon però volia compartir-ho amb vosaltres.. salutacions mallet73 | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 17/01/2009 Nombre de missatges : 33804
| Assumpte: Re: construcció de vagons de fusta Dv Nov 09, 2012 7:50 pm | |
| De veritat que no sé com ho fas per a trobar lloc per a guardar les coses!
I no ens podries posar una foto de la màquina per que ens fem una idea de com és? | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 29/01/2009 Nombre de missatges : 12355
| Assumpte: Re: construcció de vagons de fusta Dv Nov 09, 2012 8:05 pm | |
| Si et falta espai jo tinc molt Pere | |
|
| |
bantren Mestre constructor
Ubicació : tona 08551 Osona Edat : 90 Data d'inscripció : 22/01/2009 Nombre de missatges : 802
| Assumpte: Re: construcció de vagons de fusta Ds Nov 10, 2012 9:58 am | |
|
Hola A tots
La K27 es una mikado de la Bachmann, una peça fabulosa a escala 20,3 , es de via de tres peus. Linias del Rio Grande.
Conta amb el galib es mes ampla de les de LGB.
Et felicito per la compra es una máquina digna d´enveja.
| |
|
| |
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19514
| Assumpte: Re: construcció de vagons de fusta Ds Nov 10, 2012 10:35 am | |
| - bantren escrigué:
Hola A tots
La K27 es una mikado de la Bachmann, una peça fabulosa a escala 20,3 , es de via de tres peus. Linias del Rio Grande.
Conta amb el galib es mes ampla de les de LGB.
Et felicito per la compra es una máquina digna d´enveja. Hola doncs encara no us puc penjar fotos per que no la tinc a casa esta de camí....però es que aquesta es una conctrucció artesanal a mitges que s'ha de acabar amb material LGB... però com diu en josep aquesta de bachmann es una magnifica peça (i te un preu considerable) amb molt bons detalls...i com que hem queda fora de preu..he obtat per aquesta molt més economica i que puc personatiltzar.. ...lloc a sota el llit però tres vagons no ocupen tan... salutacions mallet73 | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 17/01/2009 Nombre de missatges : 33804
| Assumpte: Re: construcció de vagons de fusta Ds Nov 10, 2012 12:37 pm | |
| - MALLET73 escrigué:
- ...doncs encara no us puc penjar fotos per que no la tinc a casa esta de camí...
Si, queda clar que encara no la tens. Jo em referia a les fotos d'Ebay, si és que la vares guardar. Així no ens caldria esperar tant per a veure-la. | |
|
| |
| Assumpte: Re: construcció de vagons de fusta Ds Nov 10, 2012 12:54 pm | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: construcció de vagons de fusta Ds Nov 10, 2012 1:21 pm | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: construcció de vagons de fusta Ds Nov 10, 2012 1:39 pm | |
| | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: construcció de vagons de fusta Ds Nov 10, 2012 3:06 pm | |
| Definitivament hauries de començae un pis més gran... | |
|
| |
| Assumpte: Re: construcció de vagons de fusta Ds Nov 10, 2012 3:28 pm | |
| - ostman escrigué:
- Definitivament hauries de començae un pis més gran...
doncs no cal un pis si no cal un jardí!!!!, si es cert que ultimament amb tanta construcció estic amplian molt la colecció...però desprès queda en no res......a més si es guarda bé cap problema!! perdoneu no ve al cas,...però aquest si que li cal remolc.. http://cf-chanteraines.blogspot.com.es/2012/09/du-cote-des-createurs-dofni-objet.htmlsalutacions mallet73 | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: construcció de vagons de fusta Ds Nov 10, 2012 9:12 pm | |
| Un exemplar molt original. | |
|
| |
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 29/01/2009 Nombre de missatges : 12355
| Assumpte: Re: construcció de vagons de fusta Ds Nov 10, 2012 9:54 pm | |
| que maco, jo vull un Pere | |
|
| |
| Assumpte: Re: construcció de vagons de fusta Dj Nov 15, 2012 7:19 pm | |
| hola amics! doncs per fi ja tinc aquesta mikado k27 a mig construir, encara que les imatges amb la construcció sembla més una k37... us penjo unes fotos de com esta feta....juntament amb ella el venedeor m'ha enviat llibres, planells i els accessoris per acabar-la.... però li he donat una ullada per dins per veure com construeixen per europa...el que us puc dir es que es pvc blanc...l.li ha possat "lastre" uns 3 kilos, ja que pesa 3,5 kilos segons la meva balança...no se si en josep(bantren) podria dir-me si es molt o pòc..però de segur que tindras que aconsellar-me molt..ja que aquest tipus de construccions per faraoniques que puguin semblar les meves...aquest passa de mida.... tot ees fet per ell fins i tot el tender...original el motor, les rodes (boggies del tender) i la part electronica..que quant l'he vist una mica més i em dona un patatus..!!! El constructor ha fet servir com uns petits caps d'agulla a modus de "remaches" per fer el mateix efecte part interior del tender on es pot veure els forats i com estan inserits....una feinada.. salutacions mallet73 | |
|
| |
| |
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: construcció de vagons de fusta Dj Nov 15, 2012 8:29 pm | |
| Caram, noi !!! quina troballa vares fer !!
El remenar les entranyes d'una màquina feta per una altre persona encara et donarà més coneixements i més idees, ja que veuràs de prop com l'estava fent i quines tècniques utilitzava... i idees. Sobre tot si t'hi ha afegit plànols i potser com la pensava fer i tot.
Enhorabona.
D'altra banda no conec aquesta motorització, que veig molt ben emprada per a fer aquests eixos amb colzes i rodes interiors.
Manoi, deus estar entusiasmat !! | |
|
| |
| Assumpte: Re: construcció de vagons de fusta Dj Nov 15, 2012 8:58 pm | |
| - Olot escrigué:
- Caram, noi !!! quina troballa vares fer !!
El remenar les entranyes d'una màquina feta per una altre persona encara et donarà més coneixements i més idees, ja que veuràs de prop com l'estava fent i quines tècniques utilitzava... i idees. Sobre tot si t'hi ha afegit plànols i potser com la pensava fer i tot.
Enhorabona.
D'altra banda no conec aquesta motorització, que veig molt ben emprada per a fer aquests eixos amb colzes i rodes interiors.
Manoi, deus estar entusiasmat !! estic "acollonido"!!!! es una construcció molt adelantada per mi...al venedor li he comentat la intenció de continuar i li he enviat un correu per que m'expliqui com va fer coses d 'ella,...etc...si tinc notícies us les faré saber...però com dic acollonido per que el tema de motorització de màquines de vapor...."jar" i el tema de digital un altre mon....se li ha de fer el tema de llums....!!??, elq ue menys em preocupa es de fer-hi coses de la part exterior....hem donará guerra segur! salutacions mallet73 | |
|
| |
| Assumpte: Re: construcció de vagons de fusta Dj Nov 15, 2012 9:22 pm | |
| Tot és ficar-se, no tinguis pressa i aprèn del que aquesta fet i pensa com ha de seguir. En cas de dubtes ja saps, pregunta a veure si sabem contestar.
Pere | |
|
| |
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: construcció de vagons de fusta Dj Nov 15, 2012 10:19 pm | |
| És una bestia grossa... Segur que estàs enfeinat uns quants dies... | |
|
| |
maquinista Trenjardinaire
Ubicació : Navarcles Edat : 65 Data d'inscripció : 20/03/2011 Nombre de missatges : 182
| Assumpte: Re: construcció de vagons de fusta Dj Nov 15, 2012 11:40 pm | |
| Com diu el Pere, no tinguis pressa en acabar-la, drisfrutala, pot ser una gran màquina Salutacions Pep. | |
|
| |
bantren Mestre constructor
Ubicació : tona 08551 Osona Edat : 90 Data d'inscripció : 22/01/2009 Nombre de missatges : 802
| Assumpte: Re: construcció de vagons de fusta Dv Nov 16, 2012 10:24 am | |
| Felicitats es una bona compra, tens que analitzar amb molta cura tota la construcció abans de fer res, per no malmetre la par ja construïda
Seria interessant veure la pesa tal com esta actualment.
Enhorabona per la troballa,
Fins aviat Josep
| |
|
| |
| Assumpte: Re: construcció de vagons de fusta Dv Nov 16, 2012 12:56 pm | |
| - bantren escrigué:
Felicitats es una bona compra, tens que analitzar amb molta cura tota la construcció abans de fer res, per no malmetre la par ja construïda
Seria interessant veure la pesa tal com esta actualment.
Enhorabona per la troballa,
Fins aviat Josep ok !! quant i on et va bé??? necessito els teus concells per no "cagar-la"!! salutacions mallet73 | |
|
| |
| Assumpte: Re: construcció de vagons de fusta Dc Des 05, 2012 4:50 pm | |
| hola amics! doncs ja he començat a fer alguna coseta....encara que tinc grans dubtes que realment sigui una k27, ja que les imatges que tinc d'aquesta loco hi han moltes diferencies..seria més una k-36 o k-37, per la disposició de caldera etc...he llegit que va haver moltes modificacions en aquestes màquines i evolucions...fins i tot no hem cuadra la finestra o les 2 portes petites que comuniquen la part del màquiniste amb la caldera.etc... aquetsa modificació no li fa pas mal ja que hi son en la realitat, un cop sec, el retocaré amb la dremel i quedarà arrodonit i llis.. salutacions mallet73 | |
|
| |
| Assumpte: Re: construcció de vagons de fusta Dl Des 10, 2012 6:36 pm | |
| un altre cosa que he fet ha estat omplir de carbó...que sense no anirà... salutacions mallet73 | |
|
| |
| Assumpte: Re: construcció de vagons de fusta Dl Des 10, 2012 9:56 pm | |
| Que has utilitzat per fer el carbó? | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: construcció de vagons de fusta | |
| |
|
| |
| construcció de vagons de fusta | |
|