TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració - Página 4 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració

Ir abajo 
+7
TramBlau
tram47
ODAKIM
Francesc
alejandro sasplugas
MALLET73
Olot
11 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4
AutorMissatge
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33086

Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració   Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració - Página 4 I_icon_minitimeDc 07 Jul 2021, 10:37

Ja ho tinc! He pogut esbrinar la data de compra!

Very Happy

Aquesta mania que tinc de guardar-ho tot em tenia de ser útil en algun moment!!   riuuu 

És ben cert que abans guardava totes les factures i comprovants de pagament... fins un dia que en vaig tenir masses d'acumulats i des de llavors guardo ben poca cosa, sobre tot pensant en que segur que estarà guardat digitalment en algun lloc... Però ja veieu que el digital encara no ha superat el paper! Wink

El cas és que he trobat el comprovant de la transferència que vaig fer (per import una mica més elevat del que jo recordava) i també tinc una còpia impresa de part de l'anunci del seu moment. Aquest era el text amb que s'anunciava el vagó:

Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració - Página 4 Nueva_11

Traducció: Vagó de 3ª classe de fusta de teca... (museumsbahnausfhürung) això ja no ho tinc tan clar: Museum Bahn=Museu de ferrocarril
Ausfhürugn=execució
Execució de museu de ferrocarril??? que deu voler dir això? és que algú el va fer per encàrrec per a un museu? llavors com és que es venia a Ebay??
Potser només es referien a que era una construcció digne d'un museu???

Tinc el nom de la venedora, que a Ebay opera amb el pseudo brenja-lena, i l'article era a Heidelberg. Tot això vist en aquesta documentació. Si pogués contactar amb el venedor seria magnífic per a preguntar-li el que pugui recordar. El problema és que no el trobo...

Malauradament no puc passar d'aquí.   nose
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració   Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració - Página 4 I_icon_minitimeDc 07 Jul 2021, 12:51

Sembla que aquest venedor ja no existeix.. no apareix a Ebay

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer

A Olot li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ulises
Trenjardinaire Plus
ulises


Ubicació : Logronyo
Edat : 64
Data d'inscripció : 04/08/2013
Nombre de missatges : 1210

Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració   Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració - Página 4 I_icon_minitimeDc 07 Jul 2021, 13:11

¿No serà que el museu del ferrocarril va decretar l'execució de l'autor del vagó? Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes

A Olot li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33086

Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració   Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració - Página 4 I_icon_minitimeDc 07 Jul 2021, 19:29

Mitjans escrigué:
Sembla que aquest venedor ja no existeix.. no apareix a Ebay

Ho has pogut mirar? Moltes gràcies! Very Happy

Menys mal que tu corrobores que no existeix, per que ja em començava a sentir com un idiota per no saber-lo trobar!

triste6

ulises escrigué:
¿No serà que el museu del ferrocarril va decretar l'execució de l'autor del vagó? Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes

riuuu

Home! No ho crec... Very Happy ... i de fet espero que no!

Malgrat es puguin traduir, de vegades les paraules tenen diferents connotació segons la llengua en que estan dites. I aquí una prova: si en català diem la paraula "executar", el primer que pensem és en un botxí executant un condemnat, tot i que aquest verb també té altres significats. En canvi en alemany probablement et dirien que no s'executen les persones sinó les ordres!
Jo entenc que em aquest cas, en alemany deu ser més aviat, que executar l'ordre de fer un vagó, és la seva construcció. Per tant jo entenc aquesta "execució" com a construcció del vagó.

Això ens ho hauria de ratificar algú que parli be l'alemany. Mentrestant això no passi, vull pensar que el constructor del vagó no ha estat executat (tot i que, això si, podria ser a la presó per algun mal treball, però no ens passem: d'això a executar-lo... ! riuuu ), sinó que vol dir que el vagó de una "execució" de museu, com aquell que diu: "noi, has fet un treball digne d'un museu".

Very Happy

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33086

Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració   Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració - Página 4 I_icon_minitimeDg 11 Jul 2021, 12:05

Amics, i especialment a en Carles, que preguntava l'altre dia sobre les novetats del vagó Horrible, de moment us en puc dir que cada cop es veu menys "HORRIBLE":

Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració - Página 4 Img_2344

Wink

També us faig saber que mentre estic muntant les últimes peces, també estic redactant un post per a presentar-vos el vagó, ja no tant horrible, amb explicacions de tota mena, i amb fotografies que us agradaran, gairebé segur.

super12

Si us porteu bé (però sobre tot si també me'n hi porto jo.... smiley-angelic004   ) molt aviat estarà acabat.

A TramBlau y a mikado Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18772

Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració   Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració - Página 4 I_icon_minitimeDv 16 Jul 2021, 11:38

dons si es veu menys horrible...podries ensenyar la part maca!!! riuuu riuuu riuuu

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33086

Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració   Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració - Página 4 I_icon_minitimeDv 16 Jul 2021, 14:39

Aviat l’ensenyaré tot sencer. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18772

Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració   Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració - Página 4 I_icon_minitimeDv 16 Jul 2021, 20:11

baba aplaud aplaud

Dons esperarem!! Ep! Et revisaré fons l'última coma!! Jajajajaja

Salutacions

Mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33086

Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració   Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració - Página 4 I_icon_minitimeDv 16 Jul 2021, 22:22

Valdria més que et deixis estar de punts i comes, i que et concentris més en comptar reblons.

riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18772

Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració   Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració - Página 4 I_icon_minitimeDs 17 Jul 2021, 07:44

riuuu riuuu has dit llistons??? Per q des segur N hauràs posat molts de nous???

Tinc ganes de veure la circulant Tren

Salutacions

Mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33086

Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració   Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració - Página 4 I_icon_minitimeDs 17 Jul 2021, 10:13

Tot acaba igual, tu compta el que vulguis: reblons, llistons, pistons...

riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33086

Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració   Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració - Página 4 I_icon_minitimeDs 24 Jul 2021, 11:36

riuuu riuuu riuuu

Si busqueu "vagó horrible" a Google, la primera cosa que surt és aquest fil. Deu ser que no n'hi ha cap de més horrible que aquest!!

cerca vagó horrible a google

riuuu


...

A MALLET73 li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18772

Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració   Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració - Página 4 I_icon_minitimeDc 25 Ago 2021, 10:14

l'espera es HORRIBLE per saber com va?? com queda??

rialla rialla parpaleig parpaleig celles celles Picalullet

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33086

Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració   Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració - Página 4 I_icon_minitimeDc 25 Ago 2021, 12:31

Tens raó, el vagó porta un HORRIBLE retard.

Però és clar, si el Personal està treballant en una altra cosa, com per exemple acondicionar els tallers i el seu entorn, seria HORRIBLE que al mateix temps tinguessin de ser un altre lloc. Només Déu Nostre Senyor pot ser a dos llocs a l’hora, tot i que a vegades no ho sembli.

Em sap greu HORRIBLE tenir de dir-te que encara no el tindré apunt fins d’aquí a unes setmanes.

nose

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33086

Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració   Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració - Página 4 I_icon_minitimeDc 25 Ago 2021, 15:41

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18772

Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració   Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració - Página 4 I_icon_minitimeDv 26 Nov 2021, 16:38

l'ultima noticia era del 25 d'agost ara que estem a 26 de Novembre ja han passat unes setmanes avorrit avorrit avorrit avorrit com esta el horrible vagó?? tinc uriositat..el veurem circular aviat per la terrassa o haurem d'esperar a Molins??

riuuuu riuuuu rialla rialla rialla

salutacions

mallet73

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33086

Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració   Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració - Página 4 I_icon_minitimeDv 26 Nov 2021, 16:45

Carles, per la Terrassa aviat, no perquè no crec que pugui posar el circuit en condicions fins a la primavera com a mínim. A Molins tampoc ho crec perquè no estic pas segur de que es faci.

I primer de tot em cal acabar-lo, perquè està tal com el vaig deixar a l’agost, i no sé pas quan tindré els cinc minuts que em falten per a poder acabar-lo.

De totes maneres gràcies per preguntar.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18772

Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració   Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració - Página 4 I_icon_minitimeDl 23 Gen 2023, 18:38

avorrit avorrit es el vagó inacabat???!!

Salutacions

Mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33086

Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració   Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració - Página 4 I_icon_minitimeDl 23 Gen 2023, 19:58

plorarmolt plorarmolt plorarmolt plorarmolt plorarmolt plorarmolt plorarmolt plorarmolt plorarmolt plorarmolt plorarmolt plorarmolt plorarmolt plorarmolt plorarmolt plorarmolt plorarmolt plorarmolt plorarmolt plorarmolt

schhhhhht
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Contenido patrocinado





Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració   Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració - Página 4 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Un vagó horrible, fet amb peces de fusta d'Arkit, i la seva completa restauració
Tornar a dalt 
Pàgina 4 de 4Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4
 Temas similares
-
» restauració vagó europeu LGB 3060/1
» vagó de fusta
» Personalització vagó Toytrain 94006, conversió en un vagó de portes abatibles
» Personalització vagó 4032 de LGB (vagó tancat amb plataforma de guarda-frens)
» Millora vagó LGB 4026 (vago tancat amb garita de guarda-fens)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: