El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
L'estació de la primera foto és obra de Guastavino.
Editat per darrera vegada per Francesc el Dg Des 20, 2020 10:57 pm, editat 1 cop en total
A MALLET73 y a mikado Els hi agrada aquesta publicació.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Estacions excepcionals fora d'us o abandonades Ds Nov 28, 2020 8:30 pm
Com no canfranc!!
Hi han que són una atutentica obra d'art...records silenciosos del passat del ferrocarril...hi ha de tot el món!! en alguna m'agradaria saber on es llastima que no ho diu...
GRàcies Francesc..
salutacions
mallet73
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Estacions excepcionals fora d'us o abandonades Dj Des 03, 2020 12:53 am
Re deu!!! no se com ho vaig mirar, no vaig veure l'escrit que surt al costat..diu quina es i dona informació!!! em vaig ficsar en les imatges..
salutacions
mallet73
mikado Trenjardinaire
Ubicació : Barcelona Edat : 54 Data d'inscripció : 02/12/2016 Nombre de missatges : 470
Assumpte: Re: Estacions excepcionals fora d'us o abandonades Dj Des 03, 2020 11:22 pm
Una estació que esta proxima a Barcelona. [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] Salut
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Estacions excepcionals fora d'us o abandonades Dv Des 04, 2020 3:30 am
També hi ha l’estació de Baricentro, subtrrrania, que mai no va entrar en servei.
_________________ Amadeu [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Assumpte: Re: Estacions excepcionals fora d'us o abandonades Dv Des 04, 2020 5:34 am
No la coneixia aquesta AMadeu... en aquest diari en parla