El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Furgó de correus i equipatges; un free lance de tallers Francesc
+5
MALLET73
alejandro sasplugas
ODAKIM
TramBlau
Francesc
9 participantes
Autor
Missatge
Francesc Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 80 Data d'inscripció : 22/01/2009 Nombre de missatges : 1018
Assumpte: Furgó de correus i equipatges; un free lance de tallers Francesc Dg Abr 26, 2020 5:44 am
Seguint amb la meva dèria de les modificacions i com que seguim –i seguirem força temps– en forçada clausura 155coronovírica, us presento un vagó que vaig fer en 1986 aproximadament. Amb dos vagons LGB 4019 com aquests
em va sortir això
i vaig procurar respectar l'interior i afegir-hi algun detall
la instal·lació elèctrica va donar feina, però la vaig resoldre. Als bogis els hi vaig tenir d'adaptar una presa de corrent, car no en tenien. Del resultat final -de fa 34 anys- n'estic satisfet. Avui el capítol elèctric l'hauria resolt amb una tècnica diferent. Amida 44 cm.
Francesc
A mikado li agrada aquesta publicació.
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Furgó de correus i equipatges; un free lance de tallers Francesc Dg Abr 26, 2020 6:18 am
Pere
ODAKIM Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
Assumpte: Re: Furgó de correus i equipatges; un free lance de tallers Francesc Dg Abr 26, 2020 7:27 am
impressionant. Et veig molt de canvis de eixos x bogies
alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
Assumpte: Re: Furgó de correus i equipatges; un free lance de tallers Francesc Dg Abr 26, 2020 7:32 am
Aixi m agrade !!!! anar treien els treballs de cadascu, aixo de empalmar vagons de dos en dos va ser la meva deria durant molt temps , els resultats sempre son bons , aquest esta molt ben reexit ,
Alexandre
Francesc Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 80 Data d'inscripció : 22/01/2009 Nombre de missatges : 1018
Assumpte: Re: Furgó de correus i equipatges; un free lance de tallers Francesc Dg Abr 26, 2020 8:39 am
Un vagó de 44 cm. millor amb bogis. Tot i que LGB fa cotxes de 45 cm. sols amb dos eixos. Dels vagons no ho se.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Furgó de correus i equipatges; un free lance de tallers Francesc Dg Abr 26, 2020 9:47 pm
salutacions
mallet73
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
Assumpte: Re: Furgó de correus i equipatges; un free lance de tallers Francesc Dl Abr 27, 2020 5:32 am
un treball molt pulit, Francesc !!!
Training Dutchman Jardinaire
Ubicació : Haarlem, Holanda Edat : 71 Data d'inscripció : 03/04/2015 Nombre de missatges : 56
Assumpte: Re: Furgó de correus i equipatges; un free lance de tallers Francesc Dv Jun 05, 2020 10:27 pm
Magnífic ! Ja ho he fet abans per fer vagons francesos de la CFBS (Badia del Somme, França).
Exemple original:
CFBS 2000/2003
Vagons LGB 1:
2 x 3206
Resultat 1:
Vagons LGB 2:
2 x 35091
Resultat 2:
MM
Editat per darrera vegada per Training Dutchman el Dv Jun 05, 2020 11:55 pm, editat 1 cop en total
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Furgó de correus i equipatges; un free lance de tallers Francesc Dv Jun 05, 2020 10:58 pm
mallet73
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Furgó de correus i equipatges; un free lance de tallers Francesc Ds Jun 06, 2020 12:13 am
Pere
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Furgó de correus i equipatges; un free lance de tallers Francesc Ds Jun 06, 2020 12:52 am
alejandro sasplugas escrigué:
Aixi m agrade !!!! anar treien els treballs de cadascu...
I tu mo tindràs pas alguna cosa amagada, que fa molt de temps que no ens expliques res?
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
Assumpte: Re: Furgó de correus i equipatges; un free lance de tallers Francesc Ds Jun 06, 2020 2:53 am
Donçs si .l enclaustrament done per fer moltes coses .pero ara tinc el ordinador esconyat .aixi que estigui operatiu os pasare la meva ultima "parida"
Alexandre
Training Dutchman Jardinaire
Ubicació : Haarlem, Holanda Edat : 71 Data d'inscripció : 03/04/2015 Nombre de missatges : 56
Assumpte: Re: Furgó de correus i equipatges; un free lance de tallers Francesc Ds Jun 06, 2020 3:42 am
Es tracta d’estructures de fa molt de temps. Va començar amb això, una modificació menor d’un vagó perquè semblava francès:
LGB 3010
Després van venir altres equipaments, com ara autobusos ferroviaris, vagons i locomotores de vapor, que ja coneixeu. Però la meva última construcció és un kit Mallet 020-020 SACM de Gecomodel. Després d’un primer començament, ha estat 4 anys a la prestatgeria, perquè tot anava malament a les parts.
Les rodes que no estaven quadrades o es van descompondre::
Pintures de barres no alineades:
Parts que no encaixaven, forats que faltaven, parts esquerra / dreta que no estaven bé, etc., etc., etc.
Però el resultat final no mostra gaire més:
La locomotora és completament digital, amb ganxos accionats per servos. He de tornar a Barcelona amb cotxe aviat, i després puc portar alguna cosa. Potser és l'únic que he "amagat" de vosaltres
Espero que la traducció de Google Translate sigui comprensible.
MM
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Furgó de correus i equipatges; un free lance de tallers Francesc Ds Jun 06, 2020 5:16 am
Maarten la traduccio és perfecte. Moltes gràcies.
Els teus vagons els vaig donar a conèixer fa temps en aquest altre fil: