El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Ds Set 15, 2012 12:20 am
Olot escrigué:
En el primer vídeo, heu vist la meva salutació ?
Si en el minut 1:43 però he hagut de repassar fotograma a fotograma, semblava que estava mirant un d'aquests llibres de buscant a Willy
Pere
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19506
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Ds Set 15, 2012 12:37 am
Olot escrigué:
En el primer vídeo, heu vist la meva salutació ?
si que te he vist...però m'he mirat m'es el tema del trajecte, tunnels i ponts...vols dir que el renault hi passa..hay mare que el deixarem encastatdins d' un dels accesos...
fins demà
mallet73
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Ds Set 15, 2012 1:42 am
Està previst el pas d'un RENAULT ABH. Si el teu és a escala hi podrà passar.
Broma a part: si que hauria de passar. Pot ser ara amb la via mal muntada hi hagi algun petit frec, però està mesurat. Tot és provar-ho.
En definitiva, en via recta, en el meu gàlib basat en aquestes normes la distància mínima entre les obres de fàbrica o qualsevol obstacle, i l'eix de la via, en recta, és de 73 mm. Dit d'una altra manera, l'amplada mínima d'un túnel en via recta seria de 146 mm.
Si és en corba s'ha d'aplicar la formula que hi ha a la norma, i els factors de que depèn l'amplada són la distància entre pivots de bogis, la distància dels pivots a l'extrem, i el radi de corba, quins factors ens donaran el sobre-ample que hi hem d'afegir.
Igual com hi ha un gàlib per les obres i els obstacles de la via, també hi hauria d'haver un gàlib que el material rodant no tindria de sobrepassar mai. A les normes NEM això no hi és.
Ubicació : Vallirana - Baix Llobregat "frontera" amb el Penedès Edat : 56 Data d'inscripció : 07/04/2011 Nombre de missatges : 276
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dv Set 21, 2012 6:37 am
Olot escrigué:
Ja ho veus. S'hauria de dir el tren de la Sagrada Família.
Content de rellegir-te, Jorge. I el teu, que ha avançat?
I jo content de llegir-vos
Els meus projectes estan parats, no se pas si indefinidament. Tinc les obres parades per problemes d'esquena i el talgo per mamca de temps, la crisi ha fet pols el projecte, he de treballar molt més i no tinc temps.
Salutacions.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dv Set 21, 2012 6:39 am
No t'amoïnis: ja vindran temps millors. L'important és no perdre l'il·lusió. Tard o d'ora trobaràs la manera.
Ubicació : Vallirana - Baix Llobregat "frontera" amb el Penedès Edat : 56 Data d'inscripció : 07/04/2011 Nombre de missatges : 276
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dv Set 21, 2012 6:49 am
Olot escrigué:
No t'amoïnis: ja vindran temps millors. L'important és no perdre l'il·lusió. Tard o d'ora trobaràs la manera.
Això segur. Dona la casualitat que tinc uns amics alemanys, germans, i no tenia ni idea que un d'ells col.lecciona Marklin escala 1 i quan va veure el que ja està comstruït li va encamtar, ell no té circuït, l'any vinent diu que portarà la seva Marklin de vapor viu. Marklin fa vapor viu? O és que entenc l'alemany potjor del que em crec?
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dv Set 21, 2012 6:58 am
Jo no conec cap màquina de Märklin a vapor viu... però qui sap?
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dv Set 21, 2012 7:45 pm
Aquí teniu un canal amb els principals vídeos que he gravat des del principi. Entre tren i tren es pot veure l'evolució del circuit. De vegades només són petits detalls, de vegades s'hi veuen grans treballs. Podeu visualitzar-los junts clicant a "Reproduir tots", però atenció: això dura 40 minuts !!
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Ds Set 22, 2012 6:23 am
Un dia que passi per casa teva portaré el mini portàtil amb la càmera web per fer unes filmacions de l'interior de l'estació amb el sostre baixat, ha de ser un plaer veure-així
Pere
Contenido patrocinado
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]