El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19506
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dc Abr 29, 2020 8:16 pm
salutacions
mallet73
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dj Abr 30, 2020 11:07 am
No tot són flors i violes a laTerrassa. L'ofici de fotògraf de trens és una feina de risc. Ahir, fent una filmació vaig tenir un accident, com podreu veure aquí. La filmació va ser curta per que va tenir un mal final:
Una gran abraçada per tothom i, en especial, per el meu amic Amadeu!!!!
Genial el video i la cançó...
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dg Maig 10, 2020 6:41 am
josepmaria Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 78 Data d'inscripció : 17/09/2012 Nombre de missatges : 1844
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dg Maig 10, 2020 9:33 am
FELICITATS!
X+ Jardinaire
Ubicació : Pontos Edat : 46 Data d'inscripció : 25/04/2019 Nombre de missatges : 78
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dt Maig 12, 2020 11:52 pm
molt xulo!!!! felicitats
alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dc Maig 13, 2020 10:50 am
Molt bo , el material , la musica , el montatge , enfi tot.!!!!!
Alexandre
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dj Maig 21, 2020 6:03 am
Amics, ahir vaig anar a sopar a fora.
Però no us amoïneu que no he trencat pas el meu (con)sagrat confinament. Que vaig sortir a sopar a fora no vol pas dir que vaig anar a sopar a un restaurant, sinó a la meva terrassa.
El tren em va portar les postres.
Són petits moments de plaer que de vegades et dóna la vida.