NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| La V51 de Comsa a escala H0m | |
| | Autor | Missatge |
---|
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: La V51 de Comsa a escala H0m Dg Des 08, 2019 1:22 pm | |
| Feia temps que tenia una V51, amb la mateixa decoració que fa LGB, i també feia temps que tenia en ment fer la de Comsa, així com vaig fer la grossa. Doncs aquest cap de setmana li ha tocat el torn. Imprimació Pintura groga Pre-muntatge, a l'espera de calques. Estic pensant si fer la franja blanca pintada o amb calca... amb calca m'asseguro que queda ben recta i uniforme, sense fugues de pintura a l'hora d'emmascarar... | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: La V51 de Comsa a escala H0m Dg Des 08, 2019 8:06 pm | |
| | |
| | | Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: La V51 de Comsa a escala H0m Dg Des 08, 2019 9:42 pm | |
| Costa d' aixecar... | |
| | | ODAKIM Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
| Assumpte: Re: La V51 de Comsa a escala H0m Dl Des 09, 2019 11:19 am | |
| Jo et proposo fer un joc complet de escala Z a 7 pozades. Bona feina | |
| | | Mitjans Mestre 3D
| Assumpte: Re: La V51 de Comsa a escala H0m Dg Gen 19, 2020 11:51 am | |
| Després d'uns dies entretingut amb altres temes, he avançat amb els detalls de pintura i calques. Ara caldrà esperar que assequi tot per a vernissar i ja poder muntar vidres i accessoris | |
| | | Mitjans Mestre 3D
| Assumpte: Re: La V51 de Comsa a escala H0m Ds Feb 22, 2020 3:10 am | |
| | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: La V51 de Comsa a escala H0m | |
| |
| | | | La V51 de Comsa a escala H0m | |
|