TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta

PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Tramvia de Sóller - Página 3 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT

Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.

Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.

Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions

Tramvia de Sóller

+4
el terrat de margarit
ODAKIM
ignasibaga
Olot
8 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3
AutorMissatge
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 69
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12351

Tramvia de Sóller - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tramvia de Sóller   Tramvia de Sóller - Página 3 I_icon_minitimeDg Maig 16, 2021 8:11 am

El truck de el tramvia de Sóller ja està llest i ja podre seguir amb la construcció

Tramvia de Sóller - Página 3 P5070010

Tramvia de Sóller - Página 3 P5070011

Tramvia de Sóller - Página 3 P5070012

Pere

A Olot, MALLET73, TOG y a alejandro sasplugas Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7376

MissatgeAssumpte: Re: Tramvia de Sóller   Tramvia de Sóller - Página 3 I_icon_minitimeDl Maig 17, 2021 3:33 am

Aquest no ha de portar el motor?
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: Tramvia de Sóller   Tramvia de Sóller - Página 3 I_icon_minitimeDl Maig 17, 2021 5:12 am

Si que ha de dur motor, el mateix que el tren de Sóller, però encara no tinc pressupost i demà passaré a recollir el material que tinc a la fosa per acabar el sostre, els 4 focus petits i escuts de la companyia, que no els conte bé i em faltaven.
El trukc nomes està presentat

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7376

MissatgeAssumpte: Re: Tramvia de Sóller   Tramvia de Sóller - Página 3 I_icon_minitimeDl Maig 17, 2021 7:52 am

ok
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: Tramvia de Sóller   Tramvia de Sóller - Página 3 I_icon_minitimeDt Maig 18, 2021 2:10 am

Avui he passat per la fosa per recollir el material que vaig encarregar

Tramvia de Sóller - Página 3 P5180010

Són tots els materials per acabar el Tramvia de Sóller i les jardineres, els dos cotxes de passatge de el tren de Sóller, els volants són per emmagatzemar també mànegues i altres peces de les que he fet alguna de mes per si espatllo.
També he passat pel taller de Carles per a unes modificacions en el trukc de Sóller que em serviran per seguir construint la família de l'Blau, també els escuts de la companyia que portaré a la fosa per fer-los en llautó.
A l'portar moltes peces a la fosa em surt més econòmic, a més si són repetides es nota mes

Pere

A Olot, MALLET73 y a alejandro sasplugas Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 51
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 19505

MissatgeAssumpte: Re: Tramvia de Sóller   Tramvia de Sóller - Página 3 I_icon_minitimeDt Maig 18, 2021 3:33 am

super12 super12 super12 super12 super12 super12 esperem que encaixi bé mosegaungles mosegaungles mosegaungles mosegaungles si es així activarem la producció de trucks per els tram!!

Un altre col.laboració entre tallers!! super12 super12 super12

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: Tramvia de Sóller   Tramvia de Sóller - Página 3 I_icon_minitimeDt Maig 18, 2021 4:18 am

Sí que encaixa bé, són les mateixes mesures que el tramvia de Sóller i el trukc nomes varia la caixa de greixos aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 51
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 19505

MissatgeAssumpte: Re: Tramvia de Sóller   Tramvia de Sóller - Página 3 I_icon_minitimeDt Maig 18, 2021 6:01 am

ah si!!?? Fotos! Fotos! Fotos! Fotos! Fotos! Fotos! en el fil corresponent!! Fotos! Fotos!

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: Tramvia de Sóller   Tramvia de Sóller - Página 3 I_icon_minitimeDt Maig 18, 2021 6:12 am

Fins la setmana que ve no penjaré fotos, avui ja no estic fent res, ens han deixat sense llum, s'ha caigut d'un pal al carrer i no tinc llum, i tinc molt a netejar en totes les peces que em ocupessin diversos dies

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33793

MissatgeAssumpte: Re: Tramvia de Sóller   Tramvia de Sóller - Página 3 I_icon_minitimeDt Maig 18, 2021 8:41 am

Ostres! dons espero que es restableixi aviat la corrent. Crying or Very sad
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

MissatgeAssumpte: Re: Tramvia de Sóller   Tramvia de Sóller - Página 3 I_icon_minitimeDt Maig 18, 2021 9:41 am

Ja tenim llum des de les 9, justa per sopar tranquils encara que una hora tard, han vingut uns obrers amb un altre pal en un camió grua i després d'unes hores, i grans crits, semblaven sords, l'han deixat solucionat

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Tramvia de Sóller   Tramvia de Sóller - Página 3 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Tramvia de Sóller
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 3Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3