| Tramvia de Sóller | |
|
+4el terrat de margarit ODAKIM ignasibaga Olot 8 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Tramvia de Sóller Dv Des 06, 2019 2:12 am | |
| - MALLET73 escrigué:
- ...entenc q es un tram de soller???
Bona idea salutacions mallet73 Mira els remolcs, fusta poca, i el tramvia té una estètica molt simple. Fa temps vaig fer un OCCRE però a escala 1/18, és un avortament que no vaig acabar per lleig, però a escala 1 / 22,5 és una altra cosa. Ja en parlarem a Bagà Pere Obro nou fil amb el tramvia de Sóller Pere | |
|
| |
el terrat de margarit Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou Edat : 48 Data d'inscripció : 29/01/2016 Nombre de missatges : 2625
| Assumpte: Re: Tramvia de Sóller Dv Des 06, 2019 2:18 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: Tramvia de Sóller Dv Des 06, 2019 2:48 am | |
| - TramBlau escrigué:
- ...
Fa temps vaig fer un OCCRE però a escala 1/18, és un avortament que no vaig acabar per lleig, ... Ostres! Vols dir? Jo també en vaig comptar un que encara tinc per a muntar... Això ja em va passar amb un tramvia d’Argentona que vaig comprar a can Pacheco, ja fa molts anys. | |
|
| |
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Tramvia de Sóller Dv Des 06, 2019 3:06 am | |
| Faré 3 versions perquè si algun ho vol Aquest és el que estic preparant en CAD i amb les jardineres de remolc Aquest és una petita modificació sobre l'anterior, és com era als anys 50 I aquest és el tramvia de Bilbao, que era el mateix model i que també hi havia circulat com a tramvia de Sóller, però que és el mateix model Faré dos arxius en Cad per portar a tallar a làser, un per a les peces amb fusta de 3 mm i l'altre per a fusta de 1,5 o 1,2 mm. Com sempre els meus arxius estan a dispocició de qui vulgui utilitzar-lo per fer un tramvia Pere | |
|
| |
| Assumpte: Re: Tramvia de Sóller Dv Des 06, 2019 5:16 am | |
| Aquests són els primers plànols, encara queda feina, però ja es pot anar veient que no serà molt complicat Pere | |
|
| |
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: Tramvia de Sóller Dv Des 06, 2019 9:10 am | |
| Si que m'agradaria poder fer un tramvia amb una jardinera en els colors actuals, ho seguiré al detall. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Tramvia de Sóller Dv Des 06, 2019 9:33 am | |
| Al tren de Sóller, a la fusta de 1,5 mm li estic introduint peces diverses de l'tramvia, en els buits que hi ha entraran totes, que no són moltes, així nomes amb les restes de 3 mm es podran fer els tramvies i les jardineres. Els focus i el volant de fre són els mateixos que els de el tren, i el pantògraf el mateix, jo li pondre una lira, per al trukc Carles el pot adaptar als bloc motor ja tenim. També faré un arxiu per si algú vol construir que estigui per separat, és res més copiar i enganxar en un altre arxiu
Pere | |
|
| |
| Assumpte: Re: Tramvia de Sóller Dv Des 06, 2019 9:54 am | |
| En aquesta fusta de 900 x 300 ha cabut, els dos cotxes de passage, el furgó i en verd les peces de l'tramvia, de moment nomes els seients La pela es la pela Pere | |
|
| |
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: Tramvia de Sóller Dv Des 06, 2019 11:41 am | |
| | |
|
| |
ODAKIM Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
| Assumpte: Re: Tramvia de Sóller Dv Des 06, 2019 12:31 pm | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: Tramvia de Sóller Dv Mar 20, 2020 7:03 am | |
| Tot i que la construcció principal que estic fent és el tren, m'he posat una estona amb el tramvia i les dues jardineres, de moment nomes presento les primeres peces, com es veu és una construcció facil No sé fins on arribaré ja que he de reservar els materials, llistons, pintura, plàstic per a finestres, etc, per al tren, coses de l'COVID-19 Pere | |
|
| |
ODAKIM Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
| Assumpte: Re: Tramvia de Sóller Ds Mar 21, 2020 11:47 am | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: Tramvia de Sóller Dg Mar 22, 2020 1:30 am | |
| Avui he decidit no seguir amb el tren Sóller, ho estic muntant al soterrani i tenia ganes de veure el sol. Com que tinc un altre taller a casa he començat el tramvia El primer, després de deixar anar les peces ha estat pintar la base per la seva part superior, el pinto de gris encara que després li pondre una altra capa de vernís incolor setinat. Després he fet amb un llapis les ratlles imitant les tauletes en els envans, havia de fer-se amb làser, però em vaig oblidar Després he envernissat d'una banda els envans, portes internes i he pintat de negre les peces que formen la base de l'controla i les bases per fer els seients Pere | |
|
| |
| Assumpte: Re: Tramvia de Sóller Dg Mar 22, 2020 6:49 am | |
| També estan en marxa les dues jardineres, de moment he fixat els travessers de sostre, la resta no està fixat, cal pintar i envernissar abans Les peces que imiten l'estructura de l'assentament són molt delicades i cal tractar-les amb molta cura perquè no es trenquin, després de posar-los els llistons quedaran forts Pere | |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Tramvia de Sóller Dg Mar 22, 2020 10:03 pm | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: Tramvia de Sóller Dl Mar 23, 2020 1:41 am | |
| Ara toca la part més laboriosa, els seients, cal anar tallant a mida els llistons i enganxar-los, el primer tros el poso amb cianocrilat, és perquè no es mogui l'estructura, després tots amb cola blanca, un cop acabat el deixaré assecar un parell de dies abans de seguir treballant en ells. Els seients no els estic pegant a la base encara, utilitzo la base com fixació perquè no es mogui Pere | |
|
| |
| Assumpte: Re: Tramvia de Sóller Dl Mar 23, 2020 7:59 am | |
| El taller segueix avançant en els tramvies, els seients de l'tramvia ja estan esperant vernís, a les jardineres pintades les estructures de lloes seients en una d'elles i pintat el terra Pere | |
|
| |
| Assumpte: Re: Tramvia de Sóller Dt Mar 24, 2020 8:22 am | |
| Segueixo avançant en les jardineres, el tramvia fins demà no començaré a cobrir-ho, ha de assecar el vernís Pere | |
|
| |
| Assumpte: Re: Tramvia de Sóller Dj Mar 26, 2020 7:35 am | |
| El taller no s'atura El tramvia té les cabines acabades, a falta de posar les controles i volant de fre, els seients requereixen una altra capa de vernís i ja els podre fixar Els seients de les jardineres només he pogut acabar els d'una, a l'altra m'ha faltat material per acabar els seients, no és molt important per seguir treballant, deixaré per acabar en les dues jardineres els seients dobles que estan al esterior ja que no són problemàtics per muntar un cop acabades, si han aixecat la confinación Demà començaré a fixar peces en les jardineres Pere | |
|
| |
| Assumpte: Re: Tramvia de Sóller Ds Mar 28, 2020 7:16 am | |
| Ja té les parets de l'passatge, l'estructura bàsica ja està posada Pere | |
|
| |
el terrat de margarit Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou Edat : 48 Data d'inscripció : 29/01/2016 Nombre de missatges : 2625
| Assumpte: Re: Tramvia de Sóller Ds Mar 28, 2020 8:35 am | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: Tramvia de Sóller Ds Mar 28, 2020 9:12 am | |
| No està mort, està en l'operació biquini, abans menjava molt i va decidir adelgasar, fijate que l'altre està prenent cervesa Pere | |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| |
| |
| |
| |
| Assumpte: Re: Tramvia de Sóller Ds Abr 04, 2020 7:37 am | |
| Avui he fixat els tendals i he presentat la tanca lateral, la tanca va per fora, però per fer-les com encara no està fixada l'he posat per dins Demà treballés amb l'altra jardinera Pere | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Tramvia de Sóller | |
| |
|
| |
| Tramvia de Sóller | |
|