| automotor "saragossa" motor Barreiros | |
|
+6Francesc Olot Mitjans ignasibaga lluis7 MALLET73 10 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: automotor "saragossa" motor Barreiros Dc Nov 20, 2019 6:46 am | |
| | |
|
| |
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: automotor "saragossa" motor Barreiros Dc Nov 20, 2019 6:48 am | |
| - ignasibaga escrigué:
-
Jo només en faig un. No solament a mi m'agraden els apartus extranys..hi ha un altre membre del foro que el vol fer i em va demanar si li podia fer un parell de morros per el seu... tot i que semblen igual no ho són...tenen diferencies..amb els del meu... a Bagà seran entregats.. salutacions mallet73 | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: automotor "saragossa" motor Barreiros Dc Nov 20, 2019 7:07 am | |
| - MALLET73 escrigué:
- ... No solament a mi m'agraden els apartus extranys..hi ha un altre membre del foro que el vol fer i em va demanar si li podia fer un parell de morros per el seu...
Hi ha d'haver gent de tota mena, noi. Fins i tot personatges que els hi agraden les coses rares. | |
|
| |
jordi Trenjardinaire
Ubicació : barcelona Edat : 54 Data d'inscripció : 06/08/2014 Nombre de missatges : 332
| Assumpte: Re: automotor "saragossa" motor Barreiros Dc Nov 20, 2019 9:43 am | |
| | |
|
| |
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: automotor "saragossa" motor Barreiros Dj Nov 21, 2019 4:09 am | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: automotor "saragossa" motor Barreiros Dj Nov 21, 2019 5:15 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: automotor "saragossa" motor Barreiros Dj Nov 21, 2019 6:17 am | |
| | |
|
| |
el terrat de margarit Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou Edat : 48 Data d'inscripció : 29/01/2016 Nombre de missatges : 2625
| Assumpte: Re: automotor "saragossa" motor Barreiros Ds Nov 23, 2019 11:25 pm | |
| | |
|
| |
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: automotor "saragossa" motor Barreiros Dl Nov 25, 2019 4:45 am | |
| No vaig veure com en Carles entregava els morros, per tant no sé qui és aquest que l'hi agraden les coses rares, vaig mirar molt i en vaig veure un munt de molt rars, però molt molt. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: automotor "saragossa" motor Barreiros Dl Nov 25, 2019 5:38 am | |
| Jo tampoc ho vaig veure... Però un dia sabrem la veritat, perquè les coses rares no es poden amagar gaire temps. | |
|
| |
| Assumpte: Re: automotor "saragossa" motor Barreiros Dl Nov 25, 2019 6:13 am | |
| - ignasibaga escrigué:
- No vaig veure com en Carles entregava els morros, per tant no sé qui és aquest que l'hi agraden les coses rares, vaig mirar molt i en vaig veure un munt de molt rars, però molt molt.
- Olot escrigué:
- Jo tampoc ho vaig veure...
Però un dia sabrem la veritat, perquè les coses rares no es poden amagar gaire temps. DOns si van ser entregats als seu nou propietari per que faci un Barreriros , a veure si publica les imatges de la seva modificació.. salutacions mallet73 | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: automotor "saragossa" motor Barreiros Dl Nov 25, 2019 6:19 am | |
| | |
|
| |
el terrat de margarit Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou Edat : 48 Data d'inscripció : 29/01/2016 Nombre de missatges : 2625
| Assumpte: Re: automotor "saragossa" motor Barreiros Dl Nov 25, 2019 8:13 am | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: automotor "saragossa" motor Barreiros Dl Des 09, 2019 1:07 am | |
| pintura, toca tapar el color blau per poder pintar l'antre color.. continuarà.. salutacions mallet73 | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: automotor "saragossa" motor Barreiros Dl Des 09, 2019 1:17 am | |
| L'estas pintat de colors inventats? | |
|
| |
| Assumpte: Re: automotor "saragossa" motor Barreiros Dt Des 10, 2019 4:04 am | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: automotor "saragossa" motor Barreiros Dt Des 10, 2019 4:29 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: automotor "saragossa" motor Barreiros Dc Des 11, 2019 3:33 am | |
| Jo no sé com se us acudeix de fer una cosa tan lletja com aquest abort infernal. Probablement aquests automotors siguin els més lletjos del món. Tot i així tinc algunes fotografies per si us poden ser útils als que esteu fent aquesta cosa. Algunes ja s’han vist aquí, però auxi està totes juntes. Del Calahorra a Arnedillo: Malauradament les tonalitats de les fotos en b&n poden ser alterades, de manera que no són gaire útils per a deduir les tonalitats dels colors Una en color. Però son aquestes les tonalitats correctes? O són aquestes altres? Madrid-Navalcarnero y Almorox I ara, sorpresa! No sou els únics que teniu el mal gust de reproduir el que es tindria d’esborrar de la història, Algú més ha reproduït aquest Zaragoza del Madrid a Almorox. Desconec l’escala, però jo diria que és més petita. I per si us és útil, una imatge de l’interior d’un d’aquests vehicles, suposo que abans de ser desfigurat per el canvi de motor. | |
|
| |
| Assumpte: Re: automotor "saragossa" motor Barreiros Dc Des 11, 2019 4:24 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: automotor "saragossa" motor Barreiros Dc Des 11, 2019 4:46 am | |
| Jo no ho crec. Augmentant la primera foto (la que tu has replicat) em sembla veure que els dos capós estan desgraciats (ai, perdó, volia dir manipulats), el que es veu menys també. En la següent foto, en blanc i negre, es veu una placa platejada a sota del que abans era la parrilla del radiador. En la foto en color la placa platejada no hi és, el que em fa pensar que és el morro que a la foto anterior queda amagat al darrera de l'automotor. I no tindria sentit canviar només un motor, ja que cada un es feia servir per un sentit de la marxa. Però be, això només és el que em sembla a mi. | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: automotor "saragossa" motor Barreiros Dc Des 11, 2019 5:40 am | |
| O va ser un malson d'un enginyer o una bona borratxera, però com estava el cap de compres? Pere | |
|
| |
| Assumpte: Re: automotor "saragossa" motor Barreiros Dc Des 11, 2019 10:20 am | |
| Per la posició del automotor em sembla que el motor del darrera és més petit i el capó està un pel més baix que l'altra, també sembla més curt i acabat més en punta que el Barreiros. No sé si hi ha bibliografia. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: automotor "saragossa" motor Barreiros Dc Des 11, 2019 10:50 am | |
| Em fa l'efecte que és un efecte òptic. | |
|
| |
| Assumpte: Re: automotor "saragossa" motor Barreiros Dc Des 11, 2019 11:05 am | |
| - Olot escrigué:
- Em fa l'efecte que és un efecte òptic.
Pot ser | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: automotor "saragossa" motor Barreiros Dc Des 11, 2019 11:54 am | |
| No ho sé pas. Aquí he trobat encara més fotos. N'he buscat que tinguéssim una perspectiva semblant a la que genera el dubte. Algunes les he invertit perquè es vegin el més semblant possible a la foto origen del dubte, a fi de que es puguin comparar. En la primera foto em sembla bastant clar que els dos morros són desgraciats... La segona és la del dubte, posada aquí per a comparar amb les altres tres... La tercera és un Calahorra-Arnedillo en estat original, i pràcticament amb la mateixa inclinació de perspectiva que la foto segona. Comparant el capó que queda al darrera jo diria que és molt més petit que el de la segona foto, manipulat. I la quarta foto és el mateix cas que la tercera: un Calahorra-Arnedillo en estat gairebé original i amb la perspectiva semblant. Comparant torno a veure el capo de darrera molt més petit que el de la segona foto, manipulat. És el màxim que puc trobar. Desconec si hi ha literatura, però també ho puc buscar, tot i que això és més laboriós i trigaré més. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: automotor "saragossa" motor Barreiros | |
| |
|
| |
| automotor "saragossa" motor Barreiros | |
|