El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona) Edat : 60 Data d'inscripció : 08/10/2013 Nombre de missatges : 1261
Assumpte: Re: Ferrobus RENFE serie 591 a escala G Dj Gen 04, 2024 9:30 am
Magnífic treball Alvaro ! Fa un quants anys vaig veure a una botiga a Terrassa (que ja és tancada) aquest ferrobus de Piko, en versió Renfe que comenta l'Amadeu, ...però no m'arribava el pressupost. Tot i que no és pas de via estreta, trobo que queda molt bé als nostres circuïts i a més a més en tinc grans records de viatges fets amb aquests automotors a llocs ben diversos de la Península, Pobla de Segur, Jaca i Badajaoz però també, no fa tant, a Alemanya.
Molt bon treball
Salut Xavi -KTK-
alvarop Trenjardinaire
Ubicació : Madrid Edat : 51 Data d'inscripció : 11/01/2018 Nombre de missatges : 448
Assumpte: Re: Ferrobus RENFE serie 591 a escala G Dj Gen 04, 2024 9:39 am
Moltes gràcies Xavi... la veritat es que jo que sóc també de via metrica, al final vaig caure en aquest automotor tan conegut i em vaig possar a tranformar.lo i el resultat crec que és molt bó.
El dia que ho vam presnetar a la Gran Trobada de Modelismo a Huelva, molt de gent es va emocionar vent-lo circular i a més amb detall de les plaques de destinació que vaig fer del Huelva-Ayamonte.
La gent de Huelva, visitants de familia ferroviària em van agrair aquest detall per el seus familiars i també quan ells i elles eren petits i feien aquesta llínea.
Moltes gràcies.
Alvaro.
A KTK li agrada aquesta publicació.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Ferrobus RENFE serie 591 a escala G Dj Gen 04, 2024 9:01 pm
alvarop escrigué:
((( A LA VENDA ))) Per cert, ja sé que no és el lloc per publicar-lo, però aquest Ferrobus M+Rc sèrie 591 RENFE digital amb llums i so, està també a la venda per si algú de vosaltres esteu interessat per 1000 euros.
Moltes gràcies. Álvaro.
Sí, l'he vist!! sembla que ja tens un "pujador!!"
salutacions
mallet73
A alvarop li agrada aquesta publicació.
alvarop Trenjardinaire
Ubicació : Madrid Edat : 51 Data d'inscripció : 11/01/2018 Nombre de missatges : 448
Assumpte: Re: Ferrobus RENFE serie 591 a escala G Dj Gen 04, 2024 11:22 pm
Sí, en efecte Carles, per cert amic... Bon Any!!!!
A veure si hi ha sort i algú ho compra.
Tinc molt carinyo al Ferrobus perque va ser un treball molt cuidat i que va quedar molt bé amb la transformació de les cabines, la pintura, les calques del tren i altres detalls molt macos i reals.
Si coneixes algú que estigui interesat, doncs si us plau, endavant!!!!
Moltes gràcies. Una abraçada. Álvaro.
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: Ferrobus RENFE serie 591 a escala G Dv Gen 05, 2024 9:15 am
Que tinguis molta sort en la venda, ja ens diràs com acaba.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: Ferrobus RENFE serie 591 a escala G Dv Mar 15, 2024 4:59 pm
Àlvaro, si puc preguntar-te algunes coses sobre la transformació que li vares fer a aquest vehicle, m'agradaria saber:
1) quin color de pintura vàres utilitzar? el plata no és pas un color fàcil, però aquí es veu molt encertat...
2) el fanal superior et va quedar prou bé. Amb què vares fer? és una peça tornejada?
Sé que vaig una mica tard per aquestes preguntes, però m'estava mirant aquestes fotografies en calma, i m'han vingut ara...