El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Trobada de moduls 23-24 Novembre Bagà 2019 Dt Nov 26, 2019 6:31 am
alejandro sasplugas escrigué:
La veritat es que formeu un equip formidable , no cal personalitzar, pero es admirable la feina que conjuntament aneu fent a cada trobada durant tot l any , jo estic orgullos de poder contarme entre els vostres amics i disfrutar de la vostra amistat .
Alexandre
ignasibaga escrigué:
Com comentàvem en un altra fil, estic molt orgullós de poder estar i formar part d'aquest grup, on cada u hi aporta el que millor sap i té i així s'avança una mica més a cada trobada.
MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTS
com no poder fer la foto del grup el dissabte!!!
salutacions
mallet73
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Trobada de moduls 23-24 Novembre Bagà 2019 Dt Nov 26, 2019 6:47 am
Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou Edat : 48 Data d'inscripció : 29/01/2016 Nombre de missatges : 2625
Assumpte: Re: Trobada de moduls 23-24 Novembre Bagà 2019 Dt Nov 26, 2019 8:36 am
Quanta bona gent plegada!!!
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Trobada de moduls 23-24 Novembre Bagà 2019 Dt Nov 26, 2019 8:41 pm
Bon di a tots. Avui he publicat les mateixes fotos del meu fil dels FFCC de La Terrassa en el fòrum francòfon Voie Métrique Libre, les fotos de la locomotora elèctrica basca.
Als cinc minuts he rebut la resposta d'un belga que em pregunta si no serà la que hi havia a la trobada de MOMI de Bagà!!! És a dir que des de Bèlgica saben de la nostra trobada, nois!
Editat per darrera vegada per Olot el Dt Nov 26, 2019 9:10 pm, editat 1 cop en total
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Trobada de moduls 23-24 Novembre Bagà 2019 Dt Nov 26, 2019 9:00 pm
Però anem al que anàvem: la continuació de les fotos. Tal com us vaig prometre, aquí venen les fotos del extraordinari material que rodava per l'atre circuit.
El carregador de l'Ignasi
Molt bon ambient ferroviari
Una Alsthom remolcant un tren de la ... ... Renault!!
La BrowmBoveri basca en colors post FEVE.
I aqui la seva germana en el MOMI
El vapor viu va fer molt bon paper...
Cada cop que algú obria una caixa hi havia gran expectació per a veure que en sortia, donat que va ser la trobada de les sorpreses.
Tal com he dit, hi havia material extraordinari
Aquí veiem la 254 posant al costat del seu creador.
Assumpte: Re: Trobada de moduls 23-24 Novembre Bagà 2019 Dc Nov 27, 2019 12:17 am
Mitjans escrigué:
... No estava distret amb el mòbil, estava controlant la màquina..! que la foto pot cridar a confusió :riuuu...
No n'estava segur del tot, però en tot cas no m'he atrevit a posar la pregunta.
Gràcies per l'explicació. Ara em quedo més tranquil.
És una foto que espero que t'agradi perquè estas en plena activitat, i surt la teva obra mestre, estas envoltat d'ambient modelistic, i per si fos poc també hi ha una clara referència a TRENS.CAT.
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: Trobada de moduls 23-24 Novembre Bagà 2019 Dc Nov 27, 2019 3:49 am
Olot escrigué:
Bon di a tots. Avui he publicat les mateixes fotos del meu fil dels FFCC de La Terrassa en el fòrum francòfon Voie Métrique Libre, les fotos de la locomotora elèctrica basca.
Als cinc minuts he rebut la resposta d'un belga que em pregunta si no serà la que hi havia a la trobada de MOMI de Bagà!!! És a dir que des de Bèlgica saben de la nostra trobada, nois!
Veieu-ho aquí:
Això si que és estar a l'aguait, quina sorpresa tant agradable, ara fa falta si l'hi ha agradat.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Trobada de moduls 23-24 Novembre Bagà 2019 Dc Nov 27, 2019 4:23 am
ignasibaga escrigué:
Olot escrigué:
Veieu-ho aquí:
Això si que és estar a l'aguait, quina sorpresa tant agradable, ara fa falta si l'hi ha agradat.
Sí...cert?? que en diu?? ens observen....!!
salutacions
mallet73
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Assumpte: Re: Trobada de moduls 23-24 Novembre Bagà 2019 Dc Nov 27, 2019 6:51 am
L'estació de NOSEON....trens de passatgers i automotors..va estar força concorreguda...
dissabte a la tarda i diumenge al matí força afluència de gent!!
salutacions
mallet73
p.d.perdoneu el video es fa de pregar porta força feina...
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
Assumpte: Re: Trobada de moduls 23-24 Novembre Bagà 2019 Dc Nov 27, 2019 6:53 am
chapeau nois !!! us supereu trobada rera trobada !!!!
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Trobada de moduls 23-24 Novembre Bagà 2019 Dc Nov 27, 2019 9:54 am
I això és tot el que tinc
Pere
jordi Trenjardinaire
Ubicació : barcelona Edat : 54 Data d'inscripció : 06/08/2014 Nombre de missatges : 332
Assumpte: Re: Trobada de moduls 23-24 Novembre Bagà 2019 Dc Nov 27, 2019 11:03 am
Jo vaig anar dissabte a Baga, vaig arribar a les 11:00 del matí i vaig marxa a prop de les 23:00 de la nit, la veritat que la visita su va valer, vull dir tot fantâstic és més la visita s'em va fer curta .
Els Moduls millor que mai , millor acabats més detalls....
El material rodant especialment bo, amb material modificat, artesanal, molts d'ells exposats per primer cop en pûblic un és podia passar hores mirant..
Maquines de vapor viu i lo millor....., la companyia, a mi s'en va passar el dia en un tres i no res, tota la estona xarrant, mirant cap aquí i cap allà, estava més content que un nen amb un ginjol.
Felicitats per la feina feta companys sou els millors.
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Trobada de moduls 23-24 Novembre Bagà 2019 Dc Nov 27, 2019 8:36 pm
Bon vídeo, Pere.
Gràcies per els comentaris, a tots els demés.
Per acabar algunes fotos més:
Havia oblidat aquesta foto de la Basca que vaig rebre en aquesta trobada:
Aquí podem veure a en Daniel ensenyant a jugar a trens a un nen que va quedar al·lucinat
Un altre caçador caçat
Us deixo amb un seguit de fotografies que mostren la vida que hi ha en els moduls del MOMI. Hi ha personatges que tots coneixeu, d'altres són més anònims....
Per exemple en Tintín
El capità Haddock sembla fer auto-stop
Paparatzis seguint el tren!
Fins i tot el cap de setmana n'hi ha que treballen!
Tothom coneix els excursionistes de la corba...
Burros catalans?
Un petit gosset
Hora del passeig del casal d'avis?
El nen sembla esperar impacient a algú que a de sortir per la porta
L'home de les cantonades és aquí amb uns gossos.
Un altre caganer. Per el que sembla, deu fer molt de tuf! (fixeu-vos en els animals, que tot se'n van!)
El músic que va en bicicleta
Els vells amants
L'home gandul
Uns excursionistes caminen distrets per alguna cosa que els hi crida l'atenció. Potser és un tren que passa?