| organitzar trobada de moduls catalans | |
|
+5Víctorf tram47 Mitjans Olot MALLET73 9 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: organitzar trobada de moduls catalans Dj Mar 30, 2017 1:33 pm | |
| - tram47 escrigué:
- o instal·lar però això !!!!!!!!
mais ou installer ceci !!!!!!!!
: - Olot escrigué:
- Carles, en Daniel està dient que no hi ha lloc, que no hi cabem !!
Bon dia amics!! per que no organitzem una trobada de moduls catalans abans de Molins de rei 2018, on podem etenir tots els nostres moduls, aixi podriem veure els nous moduls com encaixen, i si de cara a Molins falta espai anar amb una petita representació cada un per fer el circuit que ens permeti estar tots, encara que no tinguem tots els moduls exposats..!!! que us sembla?? salutacions mallet73 | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 17/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: organitzar trobada de moduls catalans Dj Mar 30, 2017 2:07 pm | |
| Primer de tot caldria trobar un lloc. | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: organitzar trobada de moduls catalans Dj Mar 30, 2017 2:23 pm | |
| A mi em sembla bé, ara falta que m'ho pugui arreglar per anar-hi... | |
|
| |
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: organitzar trobada de moduls catalans Dj Mar 30, 2017 3:29 pm | |
| - Olot escrigué:
- Primer de tot caldria trobar un lloc.
- Mitjans escrigué:
- A mi em sembla bé, ara falta que m'ho pugui arreglar per anar-hi...
Si es clar jo nomès faig una proposta en veu alta al foro, ja que com veig que hi haurà problemes d'espai poder fer alguna cosa on puguem desplegar tot el que tenim, per si es dona el cas de que a Molins no podem anar amb tot el que hi ha..!!! Era per si ho veieu una bona idea, o no?? salutacions mallet73 | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 17/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: organitzar trobada de moduls catalans Dj Mar 30, 2017 4:07 pm | |
| Si, és una molt bona idea. | |
|
| |
tram47 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Aquitaine, França. Edat : 77 Data d'inscripció : 23/01/2009 Nombre de missatges : 2513
| Assumpte: Re: organitzar trobada de moduls catalans Dj Mar 30, 2017 5:48 pm | |
| | |
|
| |
Víctorf Trenjardinaire
Ubicació : Móra la Nova Edat : 67 Data d'inscripció : 19/03/2011 Nombre de missatges : 654
| Assumpte: Re: organitzar trobada de moduls catalans Dj Mar 30, 2017 6:04 pm | |
| Hola a tots
Jo cada any us he ofert la possibilitat de muntar els moduls, dins de la Fira de Playmobil, que fem a Móra la Nova.
Aquest any, la cinquena edició, te la previsió de fer-se el cap de setmana del 9 i 10 de setembre, amb la possibilitat de muntar, tots els dies, des del cap de setmana d'abans. El pavelló firal, que algú el coneixeu, es climatitzat, i queda tancat i amb alarma.
L'Ajuntament paga el dinar als expositors i un acompanyant, i el dormir a l'Alberg de Joventut.
Si us pot interessar, ho puc comentar amb la regidoria corresponent, a veure que diuen. Cada any, els hi ha semblat be. | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 29/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: organitzar trobada de moduls catalans Dj Mar 30, 2017 6:16 pm | |
| M'agradaria poder dir que si, però la meva filla compleix per a aquestes dates i és el nostre primer nét, i si no estem aqui la meva dona d'aquí a aquestes dates a veure si trobo alguna solució Pere | |
|
| |
| Assumpte: Re: organitzar trobada de moduls catalans Dj Mar 30, 2017 7:34 pm | |
| - Víctorf escrigué:
- Hola a tots
Jo cada any us he ofert la possibilitat de muntar els moduls, dins de la Fira de Playmobil, que fem a Móra la Nova.
Aquest any, la cinquena edició, te la previsió de fer-se el cap de setmana del 9 i 10 de setembre, amb la possibilitat de muntar, tots els dies, des del cap de setmana d'abans. El pavelló firal, que algú el coneixeu, es climatitzat, i queda tancat i amb alarma.
L'Ajuntament paga el dinar als expositors i un acompanyant, i el dormir a l'Alberg de Joventut.
Si us pot interessar, ho puc comentar amb la regidoria corresponent, a veure que diuen. Cada any, els hi ha semblat be. Si jo hi vaig està amb en Joan, farà uns anys! vaig poder veure com era de gran... seria una possibilitat!! ho mirem entre tots a veure !! ja que es finals de vacances d'estiu i alguns moduls estan a mig fer... gràcies Victor per l'oferiment salutacions mallet73 | |
|
| |
el terrat de margarit Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou Edat : 48 Data d'inscripció : 29/01/2016 Nombre de missatges : 2625
| Assumpte: Re: organitzar trobada de moduls catalans Dj Mar 30, 2017 8:08 pm | |
| Hola nois. Gran idea Carles. Una pregunta...Els mòduls tal co ho has plantejat en el plànol, no tindran cara oculta,oi?
Editat per darrera vegada per el terrat de margarit el Dj Mar 30, 2017 8:12 pm, editat 1 cop en total | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: organitzar trobada de moduls catalans Dj Mar 30, 2017 9:05 pm | |
| Home, cara oculta sempre en tindran, el que pot passar és que es vegi el darrera dels mòduls de l'altra banda. El públic, en aquesta disposició, estaria situat als costats i a dalt, podent entrar dins la M. La part de baix seria la "nostra". | |
|
| |
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
| Assumpte: Re: organitzar trobada de moduls catalans Dj Mar 30, 2017 9:51 pm | |
| Carles, trobo que es molt bona iniciativa El fet que nomès es puguin muntar els moduls un cop l'any es una llàstima. Una trobada cap a la tardor crec que seria ideal. Potser aprofitant alguna fira o buscant Ajuntaments que facilitin un espai adient i interesats en una exposició com la del MOMI català. Son ideias, que jo no estic pas posat en aquest temas I potser una trobada previa a casa d'algú amb lloc, per fer planificar, fer proves i polir detalls ... i acompanyat d'un bon esmorçar, per exemple | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: organitzar trobada de moduls catalans Dj Mar 30, 2017 9:54 pm | |
| Però voleu anar a una expo, amb públic i tot?
No valdria més anar a algun lloc a muntar en plan de prova? | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: organitzar trobada de moduls catalans Dv Mar 31, 2017 10:49 am | |
| Carles, em sembla una bona idea...
Victor, gràcies per l'oferiment... | |
|
| |
| Assumpte: Re: organitzar trobada de moduls catalans Dv Mar 31, 2017 6:35 pm | |
| - Olot escrigué:
- Però voleu anar a una expo, amb públic i tot?
No valdria més anar a algun lloc a muntar en plan de prova? Hola Amadeu! home una expo ja fem Molins!! jo ho proposo ja que veig que manca espai a Molins per anar amb tot el que tenim, a Molins hi hem d'anar però si manca espai podem anar amb menys i així caber-hi tots, però jo entenc que si vas vols portar-ho tot per mostrar-ho i així seria una oportunitat, l'oferiment d'en Victor seria bo ja que dona allò que d'altres fires no donen, allotjament i menjar.!!! a mi m'agradaria que amb aquesta oportunitat també en Daniel poguès venir, pèro just o no, la setmana següent hi ha cal gavatx..!!! i no ser si estaria dispossat a passar una setmana a la nostra terra..!!! en plan de prova si que es pot fer però quina millor prova que una expo!! i on sempre hem d'estar a tope! es la de Molins que ès la mare de les expos d'escala G!!! Tot i que no ser com quedaria uns moduls ferroviaris dins d'una fira de playmobil..?¿¿??¿?¿?!!! ja que sempre son fires diferents! o d'una cosa o altre!! obrir un debat es bó! entre els que fem momi català.!! entre tots..i si no es aquesta un altre amb prou espai..!! Amadeu Bonjour! un homme que nous expo déjà Molins !! Je propose parce qu'il manque d'espace Molins pour aller avec tout ce que nous avons, nous devons aller à l'espace, mais le manque Molins peut être moins et il assez de place là-bas, mais je comprends que si vous voulez portar- tout montrer serait encore l'occasion de l'offre de Victor serait bon que ce que les autres femmes ne donnent pas les foires, chambre et pension. !!! Je voudrais cette occasion que Daniel pourrait aussi venir, mais juste ou non, la semaine prochaine il devrait y gavatx .. !!! Si vous avez professionnel et de ne pas passer une semaine dans notre pays .. !!!
Alors que le procès si on peut le faire, mais quelle meilleure preuve qu'une expo !! et où nous devons être bout à bout! Molins était la mère de cette échelle Expos G !!!
Bien qu'il soit comme un module de rail dans un salon Playmobil ..? ¿?? ¿? ¿? !!! parce que les foires sont toujours différents! ou une chose ou d'une autre !!
un débat est bon! parmi lesquels on Momi Catalan. !!
: Nez :: nez :: étude :: étude :: étude: entre tots..i à moins que celui-ci avec assez d'espace .. !!salutacions mallet73 | |
|
| |
| Assumpte: Re: organitzar trobada de moduls catalans Dt Abr 04, 2017 1:34 pm | |
| Hola Nois!! com ho veieu??, qui estaria disposat anar-hi???
Estic treballant en una altre possibilitat, però que aquesta no tindriem el suport de l'organització, ja que seriem nosaltres que demanariem una sala prou gran com per muntar, totes les despeses en les pagariem cada un, dinar, etc.etc.... però aquest cas no hi ha una data concreta, la que triem nosaltres, potser a finals d'any o abans de Molins(gener 2018).... i així podriem fer la conexió previa a la Festa i veure que tot va bé i encaixa... i els que teniu moduls a mig fer tendrieu prou temps per anar fent......
salutacions
mallet73 | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: organitzar trobada de moduls catalans Dt Abr 04, 2017 4:10 pm | |
| En resum: has dit que seria el 9 i 10 de setembre? Hotel i menjar pagats. Una expo de playmobil. Cert?
Si és així concretem llista dels qui hi volem anar?
1 --- Jo (una sola persona) 5 mòduls 4'20 metres en total
| |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
| Assumpte: Re: organitzar trobada de moduls catalans Dt Abr 04, 2017 4:21 pm | |
| Jo no em puc comprometre, i menys encara amb tanta antelació. .. | |
|
| |
| Assumpte: Re: organitzar trobada de moduls catalans Dt Abr 04, 2017 4:28 pm | |
| - Olot escrigué:
- En resum: has dit que seria el 9 i 10 de setembre? Hotel i menjar pagats. Una expo de playmobil. Cert?
Si és així concretem llista dels qui hi volem anar?
1 --- Jo (una sola persona) 5 mòduls 4'20 metres en total
nosaltres aniriem (3), podem anar amb el bucle de retorn(si acordem d'anar hem comprometo a tenir-lo llest per aquella data) o amb els 4 mòduls(2 de 90 i 2 de 30) no ens quedariem a dormir ja que tenim familia aprop, però si a dinar. mallet73 | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: organitzar trobada de moduls catalans Dt Abr 04, 2017 4:31 pm | |
| - Mitjans escrigué:
- Jo no em puc comprometre, i menys encara amb tanta antelació. ..
Però et faria gràcia d'anar-hi o no hi tindries interès? | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
| Assumpte: Re: organitzar trobada de moduls catalans Dt Abr 04, 2017 4:37 pm | |
| Interès, sí, és clar, però no sé com ho tindré en aquells dates. .. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: organitzar trobada de moduls catalans Dt Abr 04, 2017 4:40 pm | |
| Vale, així dons, la llista seria així, oi Carles?:
Olot (1) 5 mòduls 4'20 metres Mallet73 (3) 4 mòduls 2'40 m. -sense allotjament- Mitjans (1) 2 mòduls ??? (a comfirmar)
| |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
| Assumpte: Re: organitzar trobada de moduls catalans Dt Abr 04, 2017 4:46 pm | |
| 1,80m, però si res no canvia, ho tinc una mica complicat. .. | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 29/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: organitzar trobada de moduls catalans Dt Abr 04, 2017 5:03 pm | |
| Jo no crec que pugui estar, però puc intentar que hi hagi el mòdul, si puc anar uns dies abans a muntar i uns dies després anar a recollir-lo o el mateix dia 10, puc intentar-ho, això que per a aquests dies pugui ser avi primerenc. Fins pocs dies abans no sabre res (5,200m) Pere | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: organitzar trobada de moduls catalans Dt Abr 04, 2017 5:36 pm | |
| Olot (1) 5 mòduls 4'20 metres Mallet73 (3) 4 mòduls 2'40 m. -sense allotjament- Mitjans (1) 2 mòduls 1'80m (a comfirmar) Tramblau (1) x moduls 5'20 m (a comfirmar)
Algun possible interessat més ?
Lluis7? Francesc? Raventós? Daniel?
Mikado?
| |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: organitzar trobada de moduls catalans | |
| |
|
| |
| organitzar trobada de moduls catalans | |