| Trobada tècnica pre-Molins a Bagà | |
|
+13fve jordi tram47 Sisu Shay Mitjans josepmaria TramBlau lluis7 Francesc Olot ignasibaga MALLET73 17 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà Dj Des 21, 2017 4:45 am | |
| | |
|
| |
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà Dv Des 22, 2017 3:12 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà Dv Des 22, 2017 6:51 am | |
| Be, expliquem-ho una mica perquè quedi ben clar:
Aquesta trobada de moduls MOMI es farà a Bagà gràcies als contactes i al bon fer d'en Ignasi, que ens ha procurat un local a on hi cabrem tots.
Es tracta de fer una prova-test previ a l'instalació dels Mòduls a Molins, especialment pensada per a tots els que sou nous, així tindreu l'oportunitat de comprovar que tot encaixa be, i que no hi ha cap problema abans del muntatge definitiu de Molins. O sigui que és una prova tècnica de muntatge.
És fonamental que tots els nous hi sigueu per fer aquesta comprovació. Jo també hi seré amb els meus mòduls. Podem fer un muntatge impressionant. De passada ens ho passarem molt be. Quan tinguem tots els mòduls muntats farem circulacions.
Sembla que una de les condicions que l'hi han posat a l'Ignasi és que la prova haurà de ser de portes obertes al públic, o sigui que podrem assajar amb public i tot!
Repeteixo: importantíssim assistir-hi a fi de comprovar que tot va be.
Cal definir quin dels dos darrers dissabtes de gener es farà, però aniria be que ja us els reserveu.
No sé si em deixo alguna cosa, Carles i Ignasi, que us sembla? esta tot explicat o em deixo alguna cosa? | |
|
| |
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà Dv Des 22, 2017 8:15 am | |
| mi apunto!!!Jo no penso faltar!! amb prou temps demano a la feina el dissabte que calgui..!!
Ignasi l'horari de la sala???
els dissabtes en questió es el 20 o el 27!! consulteu les vostres agendes!!!
salutacions
mallet73 | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà Dv Des 22, 2017 8:24 pm | |
| A mi em va be qualsevol dels dos dies.
I als demés? | |
|
| |
Francesc Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 80 Data d'inscripció : 22/01/2009 Nombre de missatges : 1018
| Assumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà Dv Des 22, 2017 8:41 pm | |
| A mi em va bé qualsevol dels dos dissabtes | |
|
| |
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
| Assumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà Ds Des 23, 2017 6:39 am | |
| qualsevol dels dos dissabtes em va bé. ja direu entenc que com hi haurà "públic" caldrà portar tant els moduls com la decoració. els meus estan ja operatius ... però segurament faltaran alguns detallets estètics i com imagino que no faltarà espai, portaré tots tres moduls. per cert, crec que es molt bona iniciativa, i una bona proba de foc. gràcies Ignasi per las gestions | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà Ds Des 23, 2017 6:40 am | |
| Així de moment som:
Olot Mallet73 Francesc lluis7 | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà Ds Des 23, 2017 7:13 am | |
| Caldria especificar horaris de muntatge i exposició, a i l'adreça d'on anar, jo també m'apunto amb el mòdul embarcador, el petit. Però sempre depenc de l'API, encara que són pocs els que vénen en cap de setmana
Pere | |
|
| |
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà Ds Des 23, 2017 8:48 am | |
| Bé, l'horari el posem nosaltres, depèn de l'hora d'arribada dels modulaires, si voleu portar la decoració per veure com encaixen amb les veïnes cap problema, pel fet de portes obertes no cal, és un taller de muntatge. Jo tinc les dues taules que vaig portar l'any passat, però vull demanar si ens en poden deixar d'altres, haurem de pensar amb suplements per anivellar les taules amb els mòduls. També tinc complet un circuit en R1, un altre en R3 i un grapat de vies rectes de 60cm, m'han d'arribar 3 agulles de R3. Cables d'allargament, preses de corrent múltiples per endollar transformadors ja en tinc jo, eines, soldador elèctric, estany, regletes de connexió també n'hi ha, ara també soc conscient que "cada maestrillo tiene su librillo" i vol preparar el material particular. Material rodant jo poso a disposició el que tinc, que ja sabeu quin és, que per altra banda pot estar exposat perquè com és de Catalans portarà molts records a molta gent de Bagà, a més tinc material d'en Carles en diposit. El que si que convé és marcar el dia, per deixar lliure la sala el dia que no ens fa falta. Si fa falta alguna cosa més digueu-ho. Fins aviat, Ignasi. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà Ds Des 23, 2017 8:55 am | |
| Que us sembla si ens trobem a les 9h? com més d'hora comencem millor, perquè no es tracta de passar tot el matí muntant.
Si a tots ens van be els dos dies, potser és millor el primer. Així si surt algun error greu que comporti modificacions, la persona que ho hagi de fer tindrà una setmana més de temps abans de Molins.
| |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà Ds Des 23, 2017 8:56 am | |
| Ara ja som:
Olot Mallet73 Francesc lluis7 Tramblau Raven
encara podriem ser:
tram47 Sisu Shay Mitjans | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| |
| |
| Assumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà Ds Des 23, 2017 9:50 am | |
| ok, genial llavors queda triat el dia 20!! que es primer dels 2 demanats!!!!!
doncs mans a l' obra!! ja hem posso a preparar el trafo que farem servir i altres histories de cara a tenir per el dia 20.
salutacions
mallet73 | |
|
| |
| Assumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà Ds Des 23, 2017 10:13 am | |
| - MALLET73 escrigué:
- ok, genial llavors queda triat el dia 20!! que es primer dels 2 demanats!!!!!
doncs mans a l' obra!! ja hem posso a preparar el trafo que farem servir i altres histories de cara a tenir per el dia 20.
salutacions
mallet73 ja he demanat el dia a la feina per no tenir sorpreses d ultima hora...!!! la meva filla ha fet un cartell per la trobada... salutacions mallet73 | |
|
| |
josepmaria Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 78 Data d'inscripció : 17/09/2012 Nombre de missatges : 1844
| Assumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà Ds Des 23, 2017 8:31 pm | |
| Jo ja sabeu que no tinc cap mòdul, però si res no falla crec que podré assistir-hi. Com que és l'hivern tinc desmuntat el circuït de les "golfes II" per tant si cal puc portar material viari, rectes , corbes R1,R2,R3 i agulles R1 i R3. Trafos, reguladors electrònics analògic i central digital Ja direu | |
|
| |
| Assumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà Ds Des 23, 2017 11:36 pm | |
| Avui he parlat amb l'alcalde per saber amb qui he de coordinar perquè ens deixin taules per els serveis auxiliars. Tot pinta que farem una bona trobada Pre-Molins. El cartell genial. Fins aviat, Ignasi. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà Dc Des 27, 2017 1:54 pm | |
| - ignasibaga escrigué:
-
Avui he parlat amb l'alcalde per saber amb qui he de coordinar perquè ens deixin taules per els serveis auxiliars. Tot pinta que farem una bona trobada Pre-Molins. El cartell genial. Fins aviat, Ignasi. Fantastic!! no hi ha com tenir bons contactes!!! Jo ja tinc preparades algunes coses i altres en marxa.... els dies passen depresa...!!! salutacions mallet73 | |
|
| |
| Assumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà Dj Des 28, 2017 3:22 am | |
| Ja tenim la reserva confirmada pel dia 20, avui he rebut les tres agulles de R3, s'han de repassar però estaran disponibles.
Fins aviat, Ignasi. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà Dv Des 29, 2017 3:05 am | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà Dl Gen 08, 2018 4:29 am | |
| Bé a l' espera de que alguns membres tornin de les vacances Nadalenques....
per el dia 20 portaré el trafo de 5A que farem servir per Molins així veurem si cal ampliar a 10A amb la llargada que tindrem.... material rodant de catalans que ja tenia previst portar, més les demandes de l'Igansi....
Com no, tot el material amb doble engantxall per evitar accidents...
salutacions
mallet73 | |
|
| |
| Assumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà Dl Gen 08, 2018 5:20 am | |
| De moment tot està controlat.
El personal de la brigada ja està al corrent i tindrem taules i cadires, si és possible voldria provar un circuit en R3 que he preparat a on hi podrem fer circulacions o proves de material, o fer-lo servir de cara a la gent.
Si hi ha alguna idea més feu-ho saber per si ho podem preparar.
Fins aviat, Ignasi. | |
|
| |
| |
| |
| Assumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà Dl Gen 08, 2018 8:53 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà Dt Gen 09, 2018 9:45 pm | |
| Veig que de forma Generalitzada, ho tenim tot molt ben lligat. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà | |
| |
|
| |
| Trobada tècnica pre-Molins a Bagà | |
|