NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| Trobada de moduls 23-24 Novembre Bagà 2019 | |
|
+17josepmaria FACTOR alejandro sasplugas jordi mikado Shay Ramon Pont Mitjans Maxx_Rivoli Francesc tram47 ignasibaga treneru lluis7 TramBlau Olot MALLET73 21 participantes | |
Autor | Missatge |
---|
alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
| Assumpte: Re: Trobada de moduls 23-24 Novembre Bagà 2019 Dj Nov 21, 2019 10:41 am | |
| Ja porteu paraigues ??? Dema diuen que sera pasat per aigua .
ens veiem disapte .
Alexandre | |
| | | josepmaria Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 78 Data d'inscripció : 17/09/2012 Nombre de missatges : 1844
| Assumpte: Re: Trobada de moduls 23-24 Novembre Bagà 2019 Dv Nov 22, 2019 1:05 am | |
| Jo tinc previst de visitar-vos diumenge matí | |
| | | FACTOR Trenjardinaire
Ubicació : BARCELONA Edat : 79 Data d'inscripció : 08/12/2009 Nombre de missatges : 476
| Assumpte: Re: Trobada de moduls 23-24 Novembre Bagà 2019 Ds Nov 23, 2019 8:50 am | |
| He estat avui disapte, i tinc que dir que el personal -moduleros de TrensCat, han montat un circuit , un gran circuit, espectacular, he gaudit de les circulacions , i de detalls a l´ambient i a la decoració genials. Amics foreros , felicitats. Salutacions Jaume | |
| | | el terrat de margarit Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou Edat : 48 Data d'inscripció : 29/01/2016 Nombre de missatges : 2625
| Assumpte: Re: Trobada de moduls 23-24 Novembre Bagà 2019 Ds Nov 23, 2019 10:45 pm | |
| | |
| | | lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
| Assumpte: Re: Trobada de moduls 23-24 Novembre Bagà 2019 Dg Nov 24, 2019 5:24 am | |
| | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: Trobada de moduls 23-24 Novembre Bagà 2019 Dg Nov 24, 2019 10:02 am | |
| Amics, les fotos ja arribaran. Avui em sento massa cansat per a posar-ne. Estic cansat perquè aquestes coses cansen, però a demés ha estat un cap de setmana ple de fortes emocions i sorpreses, viscudes molt intensament. Això fa molta il·lusió, motiva, però quan arribes a casa et surt tot i et quedes baldat. Però el primer que cal és fer un reconeixement amb tot el meu agraïment a en Ignasi, gràcies a qui es fa aquesta trobada, i que s'esforça per a que sempre surti tot be, i es desviu per nosaltres, i organitza moltes altres coses (i sorpreses!) que fan que aquesta trobada sigui cada cop més viva. Cordialitat, amabilitat, i felicitat és el que desprèn aquest home durant tot el temps que dura la trobada. Infatigable, ell troba la manera de fer córrer els seus trens, compartir el seu espai amb els amics del vapor viu, rebre molts i molts visitants a qui dedica el temps que calgui per a regalar-els-hi una visita guiada per l'exposició, atendre a alguns nens que mostren interès per a "jugar a trens", de vegades encara també troba temps per a rebre els interessats que volen anar a veure les meravelles en miniatura que guarda a casa seva, per a fer una visita guiada a les maquetes del Bagà de l'edad mitjana que hi ha a l'església i que ell mateix va fer... Moltes gràcies, Ignasi. Igualment no puc deixar d'expressar el meu agraïment a en Carles Ventura, que sempre està a l'alçada de les circumstàncies, i que gestiona tot el que pot per el nostre benefici i comoditat, que es desviu per a que tot surti be, per a que tothom estigui content, amb tota la seva predisposició ens ha gestionat les cambres de l'hotel, els entrepans per dinar, qualsevol incidència que es pogués produir, etc etc etc, Sembla que en Carles s'ocupa de tot allò que porta feina. Com a bon capità que és sempre abandona la nau l'últim, quan ja està segur que tot està desat, els cotxes carregats, i la gent en condicions de reprendre la tornada a casa... i moltes més coses, i sempre de bon humor! Gràcies, Carles!!! Hi ha una altra persona sense la que el MOMI d'avui dia no seria possible, i és en Fedor que, com tots sabeu està desenvolupant tots els automatismes i conducció dels trens. Aquest cop, a demés, s'ha enfrontat amb la primera avaria seriosa que ens ha presentat el MOMI. Efectivament, com tots sabeu sempre que muntàvem el circuit, tot funcionava a la primera sense problemes. Dons aquest cop no, aquest cop hi havia un curtcircuit que ens ha donat molta feina, però que al final ha estat solucionat entre en Fedor i algunes persones més que han col·laborat molt positivament. Superada aquesta primera avaria elèctrica, els circuits d'en Fedor han funcionat a la perfecció, i sense el més mínim incident. Moltes gràcies, amic!! I és clar, jo també em sento agraït amb tots els demés que han col·laborat en el MOMI, com tots els que ens heu visitat. Per a mi, una vegada més, l'experiència MOMI ha sigut molt positiva i enriquidora, gràcies a tots vosaltres. Gràcies a tots! | |
Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou Edat : 48 Data d'inscripció : 29/01/2016 Nombre de missatges : 2625
| Assumpte: Re: Trobada de moduls 23-24 Novembre Bagà 2019 Dg Nov 24, 2019 11:05 am | |
| | |
| | | TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Trobada de moduls 23-24 Novembre Bagà 2019 Dg Nov 24, 2019 11:14 am | |
| De moment tinc sobresaturat el portàtil i no puc descarregar les imatges i vídeos, estic traspassant informació a el mateix temps que m'estic dormint, demà mirare de penjar alguna cosa. Uns dies molt agradables tot i que l'aigua estava, o molt freda o massa calenta, això els que no heu pogut venir no ho heu pogut conèixer ni podreu provar la 'ratrafria'
Pere | |
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: Trobada de moduls 23-24 Novembre Bagà 2019 Dg Nov 24, 2019 11:32 am | |
| | |
| | | josepmaria Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 78 Data d'inscripció : 17/09/2012 Nombre de missatges : 1844
| Assumpte: Re: Trobada de moduls 23-24 Novembre Bagà 2019 Dl Nov 25, 2019 2:40 am | |
| Ahir matí vaig anar a Bagà
Esplèndit
Carai amb el que diu l'Amadeu!
Hi ha uns homes genials!
Està clar OLOT no pot parlar d'ell mateix, logic
Però la resta sí que podem. Gràcies Amadeu
Ara caldria que ens expliqués que hi feia una tercera locomotora especial | |
| | | FACTOR Trenjardinaire
Ubicació : BARCELONA Edat : 79 Data d'inscripció : 08/12/2009 Nombre de missatges : 476
| Assumpte: Re: Trobada de moduls 23-24 Novembre Bagà 2019 Dl Nov 25, 2019 3:50 am | |
| Tens raó Josepmaria , un circuit tan guapo-gran amb uns dioramas amb molt detalls, est pot fer si hi ha un equip genial, un equip volcat e il-lusionat amb la nostra afició. Jo no faig moduls, la meva col-laboració es la de participá amb la meva visita i aplaudir la feina del equip que ha pencat de valent. transportán-montán i després desmontán. Pero tot aixó gracies al -Mestre d´Obres- Coordinadó Amadeu-El Olot , l´ánima del foro , home genial i el millor amic dels trens. Amadeu i equip Momi -Felicitats. Salutacions Jaume | |
| | | Francesc Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 80 Data d'inscripció : 22/01/2009 Nombre de missatges : 1018
| Assumpte: Re: Trobada de moduls 23-24 Novembre Bagà 2019 Dl Nov 25, 2019 3:59 am | |
| Companys modulistes, aquí teniu dues de les quatre fotos que vaig fer en tota la trobada. Son les que vaig enviar a les meves dona i filla, car volien veure com quedava el muntatge i que no varen poder veure. | |
| Assumpte: Re: Trobada de moduls 23-24 Novembre Bagà 2019 Dl Nov 25, 2019 4:00 am | |
| Josep Maria i Jaume,
No, no, amics... jo no porto el MOMI; jo només en sóc un més. Màxim em vaig responsabilitzar de la part tècnica dels mòduls. Qui porta l'equip MOMI és en Mallet73. Jo no ho faria pas tan bé com ell. I la part d'automatismes en Fedor. Jo admiro la seva tasca. La resta és feina de tots, i admiro tots i cada un dels companys que, com jo, ha fet mòduls, ha transportat, ha muntat, etc etc
Una cosa és TRENS.CAT i l'altra el MOMI. Si bé tenen molta relació perquè ni TRENS.CAT seria el mateix sense el MOMI, ni el MOMI seria com és sense TRENS.CAT. Però el mèrit de on ha arribat el MOMI és de tots. Jo només he posat un o dos granets de sorra. | |
| | | Francesc Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 80 Data d'inscripció : 22/01/2009 Nombre de missatges : 1018
| Assumpte: Re: Trobada de moduls 23-24 Novembre Bagà 2019 Dl Nov 25, 2019 4:03 am | |
| i les altres dues que faltaven. | |
| | | alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
| Assumpte: Re: Trobada de moduls 23-24 Novembre Bagà 2019 Dl Nov 25, 2019 4:26 am | |
| La veritat es que formeu un equip formidable , no cal personalitzar, pero es admirable la feina que conjuntament aneu fent a cada trobada durant tot l any , jo estic orgullos de poder contarme entre els vostres amics i disfrutar de la vostra amistat .
Alexandre | |
| | | ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: Trobada de moduls 23-24 Novembre Bagà 2019 Dl Nov 25, 2019 5:10 am | |
| Com comentàvem en un altra fil, estic molt orgullós de poder estar i formar part d'aquest grup, on cada u hi aporta el que millor sap i té i així s'avança una mica més a cada trobada.
MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTS | |
| Assumpte: Re: Trobada de moduls 23-24 Novembre Bagà 2019 Dl Nov 25, 2019 5:24 am | |
| Be, dons com que heu estat pacients ja poso les primeres fotos que he pogut preparar: Aquest any hi havia anunciades molts sorpreses... per a mi la primera va ser topar, només d'entrar, amb aquest carregador de mineral construït per en Ignasi. De seguida varen començar les tasques de muntatge. Alguns aprofitaven per fer fotos del muntatge, i d'altres ja feien les primeres fotos de "caçadors caçats" Aquest no sé ben be si era caçador, o si s'amagava per a no treballar. No és mal lloc per a dormir la siesta, fins i tot. Encara durant el muntatge, jo també vaig aprofitar per a fer les primeres fotos del circuit. Només de posar-hi el faldó ja fa un canvi perquè queda "vestit" L'elegància de les corbes de radi gran és majestuosa. El pas a nivell, que no deixaria de sonar durant tota l'expo... Aquí teniu una imatge global de tot el circuit. Darrera de les taules de ping-pom que feiem servir com a biombo separador, just immediat a l'entrada, hi hauria l'altre circuit "no-MOMI", per a on hi circulava el vapor viu, i tot el material artesà que, per les seves característiques, no podia circular per el MOMI En ell hi havia autèntiques meravelles! I molt d'ambient ferroviari Amb tot això el muntatge es va acabar, més tard que de costum. I aquí va venir la segona sorpresa: per primer cop no va funcionar tot a la primera, ja que en connectar els transformadors, de seguida es va detectar un curt-circuit! Això ens va obligar a uns quants de tornar després de sopar i buscar fins a trobar el problema: sota el cor d'una agulla, les tiretes metàl·liques que connecten uns carrils amb els altres es tocaven entre elles. Això s'explica molt de pressa, però per a trobar de on ve, en un circuit d'una trentena de metres, ja us ho podeu imaginar. Amb tot això, els que varem anar a mirar de solucionar el problema, ens en anàvem a dormir a quarts de dues. L'endemà varem tenir uns minuts de bona llum i bon paisatge mentre esperàvem l'esmorzar a l'hotel. Això va durar molt poc perquè en qüestió de minuts tot va tornar a quedar emboirat i plujós. I aquell dia, dissabte, ja obríem al public. Afortunadament tot funcionava. En el cartell d'anunci de l'entrada de l'expo hi havia una referència a la propera exposició: la de Molins el proper febrer. | |
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Trobada de moduls 23-24 Novembre Bagà 2019 Dl Nov 25, 2019 6:00 am | |
| | |
| | | MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Trobada de moduls 23-24 Novembre Bagà 2019 Dl Nov 25, 2019 6:34 am | |
| - alejandro sasplugas escrigué:
- La veritat es que formeu un equip formidable , no cal personalitzar, pero es admirable la feina que conjuntament aneu fent a cada trobada durant tot l any , jo estic orgullos de poder contarme entre els vostres amics i disfrutar de la vostra amistat .
Alexandre +1 - ignasibaga escrigué:
- Com comentàvem en un altra fil, estic molt orgullós de poder estar i formar part d'aquest grup, on cada u hi aporta el que millor sap i té i així s'avança una mica més a cada trobada.
MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTS +1un cap de setmana ple de sorpreses..intens però curt ara caldrà esperar al 2021 per tornar-hi i fer la 4t trobada modular internacional de Bagà... jo també vaig caçar... Ignasi muntan el carregador de carbó que es tenia que muntar en un modul però que finalment no es va fer per..ara es treballa per fer un modul nomès per a ell.. En Daniel en el muntatge dels seus moduls...de NOSEON.. Els nens mirant el cinema... Com sabeu no cobrem entrada però si fem el recapte d'aliments, per aquells que entren i volen col.laborar ho fan... finalment ha estat un exit de visites i aportacions.. també el taller de pinta el teu tren, va estar molt concorregut, varem gastar tots els fulls...!! la platja de vies amagades per fer canvis en les composicions va funcionar..aquí treballant en el seu muntatge.. per ara les fotos..demà més.. us faré un video... Tot i que aquest any no em sortit a la tele del Berguedà si tenim publicitat.... sortiem a internet... https://www.aquibergueda.cat/agenda/acte/iii-trobada-maquetes-trens/?instance_id=5692Felictats a tots!! mallet73 | |
| Assumpte: Re: Trobada de moduls 23-24 Novembre Bagà 2019 Dl Nov 25, 2019 8:03 am | |
| | |
| Assumpte: Re: Trobada de moduls 23-24 Novembre Bagà 2019 Dl Nov 25, 2019 8:20 am | |
| | |
| | | ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: Trobada de moduls 23-24 Novembre Bagà 2019 Dl Nov 25, 2019 10:39 am | |
| | |
| Assumpte: Re: Trobada de moduls 23-24 Novembre Bagà 2019 Dl Nov 25, 2019 11:02 am | |
| Començàvem dons un nou dia, el primer de la trobada. Aquí veiem un dels mòduls de retorn d'en Carles: Aquest any teníem exposició a demés de la trobada. En aquesta taula s'hi exposaven diverses mostres de modelisme explicant algunes de les tècniques que es fan servir actualment (impressió 3D, tall làser, etc) El tren groc que s'hi exposava (obra d'en Mallet73) era genial. Tots coneixeu la obra d'en Tramblau. Els tramvies d'en Pere no necessiten presentació Una petita col·lecció de diversos objectes ferroviaris aportada per en Ramon Pont Una col·lecció de compostors de bitllets... be, ara no estic segur de si eren d'en Ramon Pont o d'en Ignasi I tornant als mòduls, aquí tenim els d'en José Antonio I aquests són els fantàstics edificis dels nous mòduls en corba d'en Fedor. De lluny, mirant-m'ho amb la meva vista cansada, m'havia fet l'efecte només per un moment de que era una casa de barrets. Afortunadament algú em va fer notar que a aquestes cases no hi fan rebaixes. Més edificis genials d'en Fedor. Aquest, però, són ja coneguts. La torre de publicitat anuncia la trobada de Bagà. Tallers mecànics, botigues, etc, al camí que va per el costat de la via L'home de les cantonades espera a prop d'un solar buit a on hi ha algunes restes de l'edifici que es va ensorrar... Un altre modul nou d'en Fedor, la segona corba. Trobo que en Fedor té la mà trencada en fer edificis i decorats. | |
| Assumpte: Re: Trobada de moduls 23-24 Novembre Bagà 2019 Dl Nov 25, 2019 8:57 pm | |
| Més detalls dels mòduls: El pas a nivell d'en Pere és ple de vida A demés hi ha una clara evocació als deu anys de TRENS.CAT Entremig de tot apareixen dos dels meus mòduls en corba Al davant del castell d'en Francesc hi ha el canal a la corba d'en Carles. Darrera de la torre d'en Francesc hi ha un caganer que caga fora del WC Un tractor funcional del que en Francesc segurament ens en podrà fer cinc cèntims. A la corba d'en Francesc també hi ha molta vida animal... I una amazona ben guapa Aquí tenim una Stainz genuïna, la peça més emblemàtica, representativa i omnipresent de LGB, que tots tenim. Aquesta és una de les meves, remolcant un tren correu amb 2ª, 3ª i 4ª classe (!) passant per el pas a nivell de Masquefa, d'en Joan Mitjans. El meu tren fa la parada per acantonament davant de la nova grua funcional d'en Fedor. El tren acaba d'arrencar i atrapa a dos excursionistes que caminen per els meus altres dos mòduls en corba. Excepcionalment en Daniel ha instal·lat el seu bucle de retorn com a mòdul de pas, afegint un decorat provisional que serà substituït tan aviat com tingui acabat el sistema d'instal·lació d'aquest decorat segons norma. L'estació de no sé on, un excel·lent treball modelístic d'en Daniel. Una altra corba d'en Carles amb un generador eòlic El bucle de retorn de l'altre extrem, amb l'autocine d'en Carles. Aquest cop no he pogut veure totes les pel·lícules publicades, perquè hi havia molta altra feina a fer: circulacions, experiments, fotografies, sorpreses, visites... Fins aquí aquesta passada ràpida per tots els mòduls presents. En la propera edició tocarà el circuit no-MOMI, quin material mereix llargament una bona dedicació, per el plaer de tots: | |
| | | OG22 Trenjardinaire
Ubicació : Madremanya Edat : 55 Data d'inscripció : 19/09/2018 Nombre de missatges : 695
| Assumpte: Re: Trobada de moduls 23-24 Novembre Bagà 2019 Dl Nov 25, 2019 10:14 pm | |
| Un excel.lent reportatge. Una bona colla de mòduls d'alló més interessants. A veure si l'any que ve m'ho puc combinar i faig una escapada, perquè ha de valer la pena, la veritat.
Per cert, m'agrada molt el descarregador de l'Ignasi. | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Trobada de moduls 23-24 Novembre Bagà 2019 | |
| |
| | | | Trobada de moduls 23-24 Novembre Bagà 2019 | |
|