| Un altre vagó de Catalans | |
|
|
|
Autor | Missatge |
---|
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 17/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| |
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Un altre vagó de Catalans Dg Maig 27, 2018 11:35 pm | |
| Es veu clar, sí.
I la plataforma, com ho solucionen els de Toytrain? Hi ha un rebaix sota la caixa perquè hi càpiga? | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 17/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Un altre vagó de Catalans Dg Maig 27, 2018 11:37 pm | |
| Exacte. I en el meu cas era més fàcil suprimir la plataforma que fer un rebaix. | |
|
| |
ODAKIM Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
| Assumpte: Re: Un altre vagó de Catalans Dt Maig 29, 2018 10:11 pm | |
| quina feinada. Molt bé | |
|
| |
alvarop Trenjardinaire
Ubicació : Madrid Edat : 51 Data d'inscripció : 11/01/2018 Nombre de missatges : 448
| Assumpte: Re: Un altre vagó de Catalans Dc Maig 30, 2018 6:12 pm | |
| Amadeu.... si et fa falta algunes calques amb el logo de FC Catalans per aquest vagó, ara que jo tinc que imprimir moltes per el Limón Exprés... si vols puc fer-te algunes per possar-li a aquests vagons com es pot veure a la foto original que has publicat.
Pel que veig a la foto original, aquest logo anava en negre i lletres blanques?
Com vulguis... ja saps que no és cap molestia.
Una abraçada. Álvaro.
| |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Un altre vagó de Catalans Dc Maig 30, 2018 8:16 pm | |
| - alvarop escrigué:
- Amadeu.... si et fa falta algunes calques amb el logo de FC Catalans per aquest vagó, ara que jo tinc que imprimir moltes per el Limón Exprés... si vols puc fer-te algunes per possar-li a aquests vagons com es pot veure a la foto original que has publicat.
Pel que veig a la foto original, aquest logo anava en negre i lletres blanques?
Com vulguis... ja saps que no és cap molestia.
Una abraçada. Álvaro.
Home, dons si m'ho poses tan fàcil, m'anirà molt be d'acceptar la teva proposta. Ja em diràs que et dec. I si, efectivament, el logo era blanc i negre. | |
|
| |
alvarop Trenjardinaire
Ubicació : Madrid Edat : 51 Data d'inscripció : 11/01/2018 Nombre de missatges : 448
| Assumpte: Re: Un altre vagó de Catalans Dc Maig 30, 2018 11:24 pm | |
| Amadeu, no em deus res de res... faltaría mès... Com t´he dit com que he d´imprimir les meves calques per el Limón Exprés, doncs aprofito i, és clar, et faig un full amb logos en negre i blanc per que ho puguis posar als vagons que tu vulguis.
Com que el full és un A4 si nessecites algún altre logo, m`ho dius i així aprofiten tot l`espai per alguna altre cosa que et fagi falta.
Ja em parlarem per telèfon perque ho rebres per correu postal a casa teva o be te`l porto jo mateix al juliol... com tu vulguis.
Salutacions. Álvaro. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Un altre vagó de Catalans Dc Maig 30, 2018 11:47 pm | |
| Puc esperar fins al Juliol.
Fins quan tinc temps per dir-te si vull algun logo més? | |
|
| |
alvarop Trenjardinaire
| Assumpte: Re: Un altre vagó de Catalans Dj Maig 31, 2018 12:28 am | |
| Amadeu... tens tot el mes de juny per hi pensar quins logos vols tenir.
Una vegada dissenyat, t´ho enviare abans per email en PDF i si estàs d`acord, fem tot seguit la impressió final en paper calca. I a mès, jo tinc les mides dels logos ben calculades com ja has vist en els meus models a casa meva.
Una abraçada. Álvaro
| |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Un altre vagó de Catalans Dj Maig 31, 2018 12:59 am | |
| | |
|
| |
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: Un altre vagó de Catalans Dt Jun 12, 2018 11:24 pm | |
| La avantatge dels Catalans és la gran varietat de material a causa de les diferents procedència i les moltes modificacions que els hi van fer, així hi havia vagons més estrets i curts que altres, amb diferents tipus de cobertes o tancaments. Jo també he fet un petit vagó cobert amb un xassís de Toytren, si en trobo més m'agradaria fer-ne algun altra.
Una bona feina, Amadeu.
Fins aviat, Ignasi. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| |
| |
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: Un altre vagó de Catalans Dv Jun 15, 2018 4:38 pm | |
| Hola Amadeu. Em sembla que ja l'has vist els altres dos vagons son fets amb xassís tipus LGB Fins aviat, Ignasi. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Un altre vagó de Catalans Dv Jun 15, 2018 6:04 pm | |
| Dons si, ara que el veig diria que si que l'he vist. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Un altre vagó de Catalans Ds Abr 11, 2020 12:21 pm | |
| Avui he trobat un detall en aquest vagó, que ja no recordava: Com podeu veure el dipòsit d'aire dels frens va quedar tallat al tenir d'escurçar el bastidor (ho explicava al principi del fil): Aquí, tot i que està dissimulat per la posició del vagó, també s'intueix. Fins i tot posat a la via també canta bastant. Aquesta foto ens permet veure-ho en ple detall. Que lleig, oi? Per tant s'hi havia de fer alguna cosa. Sort que sempre guardo tots els envasos de medicaments susceptibles de ser útils! Casualment el diàmetre del dipòsit i de la caixa de medicaments són gairebé el mateix. Vinga, dons: ale-hop! Una petita llimada i ja tenim la nova peça preparada per a encaixar Així dons, en un tres i no res ja la tinc encolada... I per acabar un altre petit detall que es trobava a faltar... Un cop pintat el bastidor quedarà com si fos d'origen | |
|
| |
| Assumpte: Re: Un altre vagó de Catalans Ds Abr 11, 2020 4:16 pm | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Un altre vagó de Catalans Dg Abr 12, 2020 7:46 pm | |
| Amb l'ultim detall, aquest vagó ja queda llest per passar a la sala de pintura: | |
|
| |
ODAKIM Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
| Assumpte: Re: Un altre vagó de Catalans Dt Abr 14, 2020 11:12 pm | |
| interessant aja només falta que imprimis en gris i a aparcar amb totes els altres en fase de pintura | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| |
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Un altre vagó de Catalans Dg Jun 21, 2020 8:08 am | |
| | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Un altre vagó de Catalans Dg Jun 21, 2020 8:48 am | |
| Fantàstic!!!. Del tros sobrer en vas fer quelcom? | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Un altre vagó de Catalans Dg Jun 21, 2020 8:56 am | |
| No, encara no. De moment es queda en estoc, guardat en una caixa ròtulada com a “plàstics LGB-2”, juntament amb altres trossos de vagó, més o menys grans. Un dia o altre serà necessari per alguna cosa ( em queden molts vagons per a personalitzar ) | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Un altre vagó de Catalans Dg Jun 21, 2020 9:02 am | |
| Jo alguna vegada de trossos havia fet un invent sense gaire pretensions, però a cost zero, que és molt satisfactori. Una mica de tallers de companyia pobre. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Un altre vagó de Catalans | |
| |
|
| |
| Un altre vagó de Catalans | |
|