NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| teleferic Sant Jeroni by Mikado | |
|
+8Sisu Mitjans KTK ignasibaga alejandro sasplugas el terrat de margarit TramBlau MALLET73 12 participantes | |
Autor | Missatge |
---|
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 17/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: teleferic Sant Jeroni by Mikado Dc Jun 30, 2021 3:35 pm | |
| A mi em passava el mateix! Em sembla que quest fil, Carles, està massa aturat. Això em fa molt mala espina. Tot i que em penso que caldrien més telefèrics dels que es veuen aqui... | |
| | | MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: teleferic Sant Jeroni by Mikado Ds Jul 03, 2021 8:31 am | |
| | |
| | | mikado Trenjardinaire
Ubicació : Barcelona Edat : 54 Data d'inscripció : 02/12/2016 Nombre de missatges : 470
| Assumpte: Re: teleferic Sant Jeroni by Mikado Dg Jul 04, 2021 12:25 pm | |
| Salut El projecte te les dos cabines acabades, i esta pendent de solucionar uns temes tècnics. Doncs tinc dubtes de convertir-lo en un modul de la Momi. En tot cas esta a la llista de projectes en marxa. Salut i vapor
| |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 17/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: teleferic Sant Jeroni by Mikado Dg Jul 04, 2021 4:25 pm | |
| Ah, dons a veure si el soroll que sento a les nits, aquell que sembla com d'engranatges, és el telefèric!! | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: teleferic Sant Jeroni by Mikado | |
| |
| | | | teleferic Sant Jeroni by Mikado | |
|