NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| La meva ultima chapusa (reparació funicular aèri, telefèric) | |
|
+2MALLET73 alejandro sasplugas 6 participantes | Autor | Missatge |
---|
alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
| Assumpte: La meva ultima chapusa (reparació funicular aèri, telefèric) Dc Maig 15, 2019 6:34 pm | |
| | |
| | | alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
| Assumpte: Re: La meva ultima chapusa (reparació funicular aèri, telefèric) Dc Maig 15, 2019 6:36 pm | |
| Aquest es el motor que hi havia abans | |
| | | MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: La meva ultima chapusa (reparació funicular aèri, telefèric) Dc Maig 15, 2019 6:38 pm | |
| | |
| | | TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 29/01/2009 Nombre de missatges : 12350
| Assumpte: Re: La meva ultima chapusa (reparació funicular aèri, telefèric) Dc Maig 15, 2019 7:11 pm | |
| | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 17/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: La meva ultima chapusa (reparació funicular aèri, telefèric) Dc Maig 15, 2019 8:58 pm | |
| Bona pensada, Alejandro. De tota manera sembla que el motor original no devia ser dolent, ja que també és un Bühler, tal com ens té acostumats LGB. Be, dons... i ara, que faràs amb les peces que t'han sobrat de la Stainz? | |
| Assumpte: Re: La meva ultima chapusa (reparació funicular aèri, telefèric) Dc Maig 15, 2019 10:44 pm | |
| Els restes de la vella Stainz pasaran a ser un element decoratiu en alguna estacio com material per desguas , pero si algu de vosaltres precisa d alguna peça amb molt de gust os la facilitare .
Alexandre | |
| | | ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7375
| Assumpte: Re: La meva ultima chapusa (reparació funicular aèri, telefèric) Dl Jun 03, 2019 3:42 pm | |
| | |
| | | Mak Trenjardinaire
Ubicació : Estella-Lizarra Edat : 72 Data d'inscripció : 03/10/2013 Nombre de missatges : 178
| Assumpte: Re: La meva ultima chapusa (reparació funicular aèri, telefèric) Dl Jun 03, 2019 10:47 pm | |
| Bona nit Alejandro. Es posible ver como colocaste el motor en la caja del teleférico? ( no puedo traducir con esta tablet, lo siento). Moltes gracias a tots y Salutaciones. | |
| | | Mak Trenjardinaire
Ubicació : Estella-Lizarra Edat : 72 Data d'inscripció : 03/10/2013 Nombre de missatges : 178
| Assumpte: Re: La meva ultima chapusa (reparació funicular aèri, telefèric) Dl Jun 03, 2019 10:50 pm | |
| | |
| | | Mak Trenjardinaire
| Assumpte: Re: La meva ultima chapusa (reparació funicular aèri, telefèric) Dl Jun 03, 2019 10:52 pm | |
| Lo pongo en catalán y me lo traduce al castellano. Lo siento. | |
| Assumpte: Re: La meva ultima chapusa (reparació funicular aèri, telefèric) Dl Jun 03, 2019 11:05 pm | |
| Bueno, si miras las fotos al principio se ve bastante bien , Tuve que cortar la base roja donde estaba alojado el motor original para dar cabida al grupo motor de la Stainz , es la parte negra que asoma fuera de la base roja , el eje que asoma es uno de los ejes de la antigua Stainz el otro quedo suprimido .y sirve para anclar la polea de giro del aereo. Solo he tenido que reducir el voltaje a 12 v. para lograr una velocidad mas reducida el resultado es francamente bueno .
Si precisas de mas informacion no dudes en pedirla , con mucho gusto te lo explico
Alexandre | |
| | | Mak Trenjardinaire
| Assumpte: Re: La meva ultima chapusa (reparació funicular aèri, telefèric) Dj Jun 06, 2019 5:00 pm | |
| Moltes gracies. Eskerrikasko. Mak | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: La meva ultima chapusa (reparació funicular aèri, telefèric) | |
| |
| | | | La meva ultima chapusa (reparació funicular aèri, telefèric) | |
|