TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Circuit tramviaire [Tramblau] WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Circuit tramviaire [Tramblau]

Ir abajo 
+10
jaume
Sisu
ostman
Lluís
manolo0101
tram47
peps
ut800035 (†)
Olot
TramBlau
14 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent
AutorMissatge
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Circuit tramviaire [Tramblau] Empty
MissatgeAssumpte: Circuit tramviaire [Tramblau]   Circuit tramviaire [Tramblau] I_icon_minitimeDs Nov 21, 2009 9:59 am

He iniciat la construcció d'un petit circuit al soterrani de casa, no té en principi moltes pretensions, és més que res per poder fer circular els tramvies


Circuit tramviaire [Tramblau] Dsc04989d


Aquesta és una de les dues rotandas de retorn

Circuit tramviaire [Tramblau] Dsc04990m

Els primers pals de per a la catenària i els he posat

Circuit tramviaire [Tramblau] Dsc04991r

Al costat d'aquesta rotonda poso una cotxera per a dos tramvies

Circuit tramviaire [Tramblau] Dsc04993b

Circuit tramviaire [Tramblau] Dsc04992


I aquí els desviaments que condueixen a les cotxeres principals i inici de l'altra rotonda de retorn

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Circuit tramviaire [Tramblau] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit tramviaire [Tramblau]   Circuit tramviaire [Tramblau] I_icon_minitimeDs Nov 21, 2009 6:13 pm

Bravo, bona iniciativa !!

Bravo

A demés, els tramvies et permeten treballar amb radi 1 i per tant pots fer les raquetes de retorn ocupant poc lloc.

aplaud aplaud aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ut800035 (†)
Trenjardinaire Plus
ut800035 (†)


Ubicació : Sabadell
Edat : 63
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 1431

Circuit tramviaire [Tramblau] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit tramviaire [Tramblau]   Circuit tramviaire [Tramblau] I_icon_minitimeDg Nov 22, 2009 6:16 am

Molt bona idea, i veig que vas molt bé

Joan
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Circuit tramviaire [Tramblau] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit tramviaire [Tramblau]   Circuit tramviaire [Tramblau] I_icon_minitimeDg Nov 22, 2009 11:34 am

Totes les corbes són de radi 1, tinc alguns dubtes amb la ubicació de les cotxeres, però no així amb el circuit.
En principi el circuit ho volia construir per fer-me uns mòduls transportables, però la fusta per a la base és d'aglomerat de 18 mm., És la d'un antic armari i el seu pes és molt elevat.
De tota manera, aquest el meu primer circuit, em permetrà veure com puc plantejar les construcció de les edificacions, a més d'un circuit modular per més endavant.
La catenaria también tiene que ser funcional, y tiene que ajustar con el trole.
El trole a estado probado nada mas en recta y en esta maqueta tiene las cusvas de radio 1 y diferentes desvios.
Després de veure que tot va bé, el traslladar a una construcció modular lleugera i transportable.
La seva mesures són llarg 8 m. i d'ample en les rotondes de 2 m. i en la seva part més estreta de 60 cm., les cotxeres no ho tinc clar encara.
A medida que progrese ya colgare mas fotos y daré mas información.
S2
Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Circuit tramviaire [Tramblau] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit tramviaire [Tramblau]   Circuit tramviaire [Tramblau] I_icon_minitimeDl Nov 23, 2009 8:20 am

Circuit tramviaire [Tramblau] Dsc05001f

Circuit tramviaire [Tramblau] Dsc05002

Circuit tramviaire [Tramblau] Dsc04994b

Circuit tramviaire [Tramblau] Dsc04995n

Circuit tramviaire [Tramblau] Dsc04996g

Circuit tramviaire [Tramblau] Dsc04997q

Circuit tramviaire [Tramblau] Dsc04998p

Circuit tramviaire [Tramblau] Dsc04998

Circuit tramviaire [Tramblau] Dsc05000v

Bé, aquest és el circuit ja definitiu, he variat les cotxeres deixant una de sola.
Em falten algunes vies rectes per acabar el que seran cotxeres, però ja es poden fixar els taulers i pintar.
Són 8 m. per 2 m en la seva part més ampla, ampliable a 10 més, però bé, això ja serà dins de molt més temps, de moment em conformo amb poder veure circular els dos primers vagons del tren de Baiona aquesta setmana ó a més trigar, la pròxima.
Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Circuit tramviaire [Tramblau] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit tramviaire [Tramblau]   Circuit tramviaire [Tramblau] I_icon_minitimeDl Nov 23, 2009 8:35 am

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud

Vas avançant el circuit.

Llàstima que no has tirat endavant l'idea del modular.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Circuit tramviaire [Tramblau] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit tramviaire [Tramblau]   Circuit tramviaire [Tramblau] I_icon_minitimeDl Nov 23, 2009 10:05 am

Tot els que faci en aquest circuit, servirà per fer el modular, vies, edificacions, etc.
Per fer el circuit modular 1º tinc d'acabar el tramvia de Baiona que mesta donant més feina de la qual tenia previst. I mai habia fet un circuit en IIm.
Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Circuit tramviaire [Tramblau] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit tramviaire [Tramblau]   Circuit tramviaire [Tramblau] I_icon_minitimeDg Maig 30, 2010 10:54 am

Circuit tramviaire [Tramblau] Dsc00079mit


Circuit tramviaire [Tramblau] Dsc00085zl


Circuit tramviaire [Tramblau] Dsc00084t

Des de fa un temps vinc donant-li voltes a com construir un circuit modular tramviari, i crec que he trobat el sistema.
No m'agradava utilitza les vies de LGB i amb llautó de 4 x 4 mm. i 3 x 1,5 mm. vaig decidir fer unes proves, i aquest ha estat el resultat.
El llautó de 4 x 4 ja està gairebé tot fixat amb cargols de 2 mm. de llautó per la part inferior del tauler, ell de 3 x 1,5, està fixat amb cola per poder fer les proves i acabar les peces que faran operatiu el desviament. Més endavant ja ho fixaré. A més cal fer les unions amb plàstic per aïllant.
El marc del mòdul ja fa sis mesos que ho vaig fer i quan he de parar amb el tramvia de Baiona, faig proves sobre la construcció d'aquest mòdul i crec que ja està llest per seguir el muntatge.
Les mesures d'aquest mòdul són 900 X 650 mm.
Quan hagi acabat de fixar les vies i fer funcional el desviament, iniciaré la cerca de potes per al mòdul, el decorat ja el tinc dissenyat però no construït i esperaré tenir tot muntat per si cal modificar alguna cosa.

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Circuit tramviaire [Tramblau] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit tramviaire [Tramblau]   Circuit tramviaire [Tramblau] I_icon_minitimeDg Maig 30, 2010 11:10 am

Manoi, quina empenta!

I així, com has fet els rails?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Circuit tramviaire [Tramblau] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit tramviaire [Tramblau]   Circuit tramviaire [Tramblau] I_icon_minitimeDg Maig 30, 2010 11:58 am

És llautó doblat a mà, com es veu són dos tipus de varetes, una de 4 x 4 mm. i l'altra de 3 x 1,5 mm.
És molt correcta el rodament, a les rodes els falta 1 mm. per tocar la fusta, la vareta de 3 x 1,5 actua de guia ajudant a que les rodes no perdin adherència.
La vareta de 3 x 1,5 tindrà soldada amb estany uns trossos de "L" de llautó per poder fixar a la fusta.
És molt ràpid de construir el mòdul, ell circuit constarà d'un altre mòdul com aquest que estarà en l'altre extrem, d'un central amb desviaments per cotxeres, i d'una platja de vies per entra a cotxeres. Hauran més mòduls sense desviaments, rectes i corbes, però encara no tinc clar quants fer.
És molt barat d'equipar de vies, escassament, ell llautó m'ha sortit per uns 15 euros.

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Circuit tramviaire [Tramblau] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit tramviaire [Tramblau]   Circuit tramviaire [Tramblau] I_icon_minitimeDg Maig 30, 2010 7:42 pm

A on compres el llautó?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1716

Circuit tramviaire [Tramblau] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit tramviaire [Tramblau]   Circuit tramviaire [Tramblau] I_icon_minitimeDg Maig 30, 2010 8:37 pm

Bon dia , que son 2 recorreguts?,perquè veig que son 2 verilles en paralel,perquè si no com fas els desvios?
salutacions
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Circuit tramviaire [Tramblau] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit tramviaire [Tramblau]   Circuit tramviaire [Tramblau] I_icon_minitimeDg Maig 30, 2010 8:55 pm

Amadeu, el llautó 4x4 el compro en MATUTE, SA al C /. Urgell de BCN. i el 3x1, 5 en el Tren Roig, també de BCN
Peps és una desviació d'un sol recorregut, les varetes les poso en paral.lel per imitar la via tramviària.
Procuraré donar-li un empenteta aquesta setmana perquè ho veieu més clar.
Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Circuit tramviaire [Tramblau] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit tramviaire [Tramblau]   Circuit tramviaire [Tramblau] I_icon_minitimeDs Jun 05, 2010 10:40 am

Circuit tramviaire [Tramblau] Dsc00111y

Circuit tramviaire [Tramblau] Dsc00106wq

Circuit tramviaire [Tramblau] Dsc00108jw

El marc de fusta no em convenç, és de 45 x 25 mm. i ho veig molt gruixut, però per fer la prova de moment ja serveix.
Els buits els estic cobrint amb paper de cuina i cola blanca tenyida perquè al posar les llambordes no es vegi blanc en el fons, dues capes de paper, i les llambordes els faig amb porexpan, aprofito les safates que ens donen quan comprem carns o altres aliments i tallades a quadrats faig llambordes.
Tot és una prova de materials, el llautó en barres de 4 x 4 mm, el paper, el porexpan, el contraxapat de la via que és de 3 mm., Els pals de la catenària que encara he de fer, etc. i el veure si sóc capes de fer un desviament operatiu.
Aquest desviament no acaba de funcionar bé ara que ja es podria donar per acabada aquesta part, la corba, al principi de la desviació m'ha quedat una mica tancada i de vegades descarrila en entrar, però com dic, aquest és un mòdul per provar.
Quan estigui acabat el mòdul al pasare a un marc de 2 x 1 mm., Quan aquest mòdul ja disposi de tots els elements clar. La meva intenció és fer una maqueta modular per als tramvies que va construir, fàcil de transportar en el meu cotxe, el gruix de cada mòdul hauria de ser d'uns 5 cm.

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Circuit tramviaire [Tramblau] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit tramviaire [Tramblau]   Circuit tramviaire [Tramblau] I_icon_minitimeDs Jun 05, 2010 11:02 am

Quants mòduls faràs en total?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Circuit tramviaire [Tramblau] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit tramviaire [Tramblau]   Circuit tramviaire [Tramblau] I_icon_minitimeDs Jun 05, 2010 11:31 am

Encara amb exactitud no ho he mirat, m'agradaria reproduir el recorregut del Tramvia Blau i he calculat en principi uns 35 per a tot, inclòs cotxeres, però he de comptar l'espai de què disposo per al transport, que els pals de catenàries puguin ser desmuntables i sense que em donin problemes, etc. són moltes coses a mirar encara
Pere
Tornar a dalt Ir abajo
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1716

Circuit tramviaire [Tramblau] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit tramviaire [Tramblau]   Circuit tramviaire [Tramblau] I_icon_minitimeDs Jun 05, 2010 12:22 pm

Aquest adòquinat et queda moltbé ,és molt autenticCircuit tramviaire [Tramblau] 637668 Circuit tramviaire [Tramblau] 637668 Circuit tramviaire [Tramblau] 637668 Circuit tramviaire [Tramblau] 637668


Circuit tramviaire [Tramblau] 462324 Circuit tramviaire [Tramblau] 462324 SALUTACIONSCircuit tramviaire [Tramblau] 462324 Circuit tramviaire [Tramblau] 462324
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Circuit tramviaire [Tramblau] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit tramviaire [Tramblau]   Circuit tramviaire [Tramblau] I_icon_minitimeDs Jun 05, 2010 7:48 pm

Tinc algun document que dona idea dels tipus de carril utilitzat en tramvies. Pot ser et doni alguna idea.

Els primers carrils eren una cobertura per a sobre del carril de fusta. Es va utilitzar mentre els tramvies eren de cavalls. Un cop arribades les primeres locomotores de vapor, que pesaven més, varen quedar en desús.

Circuit tramviaire [Tramblau] 311

Després hi havia una mena de disposició de dos carrils.

Circuit tramviaire [Tramblau] 115

I finalment el carril tipus Phoenix, que tots coneixem.

Circuit tramviaire [Tramblau] 211
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Circuit tramviaire [Tramblau] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit tramviaire [Tramblau]   Circuit tramviaire [Tramblau] I_icon_minitimeDs Jun 05, 2010 9:38 pm

La idea que vaig tenir va ser imitar el carril tramviaire que has posat en segon lloc. El primer no ho coneixia i fer el tercer, que és l'actual m'és impossible ara per ara.
Pense a posar vies de LGB sense les travesses, però agafen massa alçada, em vaig posar a provar amb diferents mides de varetes de llautó, sempre en recta i la de 4 x 4 vaig veure que era la que més s'adaptava, escassament queda un milimetre perquè la roda toqui el tauler.
El truck del tramvia en les vies R3 de LGB frega en exes encara que no descarrila, la separació d'eixos dificulta el gir, i en els desviaments és R3 ia més els talls en les vies. Abans de posar la cola i les llambordes girava bé, el tramvia entra a la zona de desviament per la curva i sortirà després en canvi de sentit en recta, en aquest cas el desviament quedar bé, el probema m'ha a vingut al humitejar el tauler amb cola o al assecar-lo al sol que ha variat la galga de la via en aquest punt 1 milimetre, el just perquè ja no sigui correcte el seu funcionament. Potser ho arreglo, o si no m'altera massa per poder seguir fent elements, ho deixo, consisteix a veure com puc fer els mòduls.
Els mòduls sense desviaments no són res complicacions, i funcionen molt bé en tenir dues preses de corrent la via, la de suport de la roda i la interna.
Les rodes de LGB són molt amples a la part de suport sobre la via i per això em queda una mica ampla, estic miran rodas de escala 1 y 0.
Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Circuit tramviaire [Tramblau] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit tramviaire [Tramblau]   Circuit tramviaire [Tramblau] I_icon_minitimeDs Jun 05, 2010 10:22 pm

TramBlau escrigué:
...el tercer, que és l'actual m'és impossible ara per ara....

Per a fer el tercer (Phoenix), l'actual, només et cal carril LGB i perfil de llautó en U de 4X4.
Soldes el perfil al carril i tens un esplèndid carril Phoenix.

No et fora més fàcil això que construir tota la via i agulles?

El tema d'alçada de carril sempre es pot dissimular, per exemple fent el carrer amb porex fins a l'alçada del cap de carril.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Circuit tramviaire [Tramblau] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit tramviaire [Tramblau]   Circuit tramviaire [Tramblau] I_icon_minitimeDg Jun 06, 2010 7:41 am

La solució de la "U" amb la via LGB ia la vaig pensar, però l'alçada és excessiva per al que vull fer, vull que el màxim gruix sigui de 5 cm., Marc de fusta, plafó i vies.
El desviament de LGB per imitar el tramviari el veig més complex.
A més, tot el llautó que he utilitzat no m'ha costat més de 10 euros, són proves fins a aconseguir sinó tot, gran part que sigui artesanal.

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Circuit tramviaire [Tramblau] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit tramviaire [Tramblau]   Circuit tramviaire [Tramblau] I_icon_minitimeDs Set 04, 2010 9:56 am

Circuit tramviaire [Tramblau] Dsc00270m

Circuit tramviaire [Tramblau] Dsc00269gr

Circuit tramviaire [Tramblau] Dsc00268z

Circuit tramviaire [Tramblau] Dsc00267z

Circuit tramviaire [Tramblau] Dsc00266

Circuit tramviaire [Tramblau] Dsc00265rw

Circuit tramviaire [Tramblau] Dsc00264cg

Circuit tramviaire [Tramblau] Dsc00263p

Circuit tramviaire [Tramblau] Dsc00262l

Circuit tramviaire [Tramblau] Dsc00261bw

Circuit tramviaire [Tramblau] Dsc00260v

Circuit tramviaire [Tramblau] Dsc00259d

Circuit tramviaire [Tramblau] Dsc00258s



Circuit tramviaire [Tramblau] Dsc00257uj


Circuit tramviaire [Tramblau] Dsc00256zf

Estic fent unes modificacions en el meu petit circuit, per provar a fer el circuit tramviari a continuacio.
De moment he ampliat el circuit a 30 metres de via i he començat a muntar amb llautó de 4 x 4 la zona corresponent a cotxeres, per la via de maniobres de cotxeres la prepararé per començar a muntar el circuit tramviaire modular que anirà a continuació.
Una banda, el costat dret ja funciona i molt bé, la setmana que ve espero haver acabat el costat esquerre i començat les connexions a la caixa de comandaments, que encara he de d'acabar.
De fusta seran els dos edificis de cotxeres
Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ut800035 (†)
Trenjardinaire Plus
ut800035 (†)


Ubicació : Sabadell
Edat : 63
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 1431

Circuit tramviaire [Tramblau] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit tramviaire [Tramblau]   Circuit tramviaire [Tramblau] I_icon_minitimeDs Set 04, 2010 10:26 am

Quin tipus de llauto es que has fet servir per el carril?

Joan
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Circuit tramviaire [Tramblau] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit tramviaire [Tramblau]   Circuit tramviaire [Tramblau] I_icon_minitimeDs Set 04, 2010 10:46 am

Enhorabona una vegada més per el teu treball faraònic...

Però aquí hi tens una via un tant perillosa !!

TramBlau escrigué:


Circuit tramviaire [Tramblau] Dsc00269gr
...
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Circuit tramviaire [Tramblau] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit tramviaire [Tramblau]   Circuit tramviaire [Tramblau] I_icon_minitimeDs Set 04, 2010 10:57 am

ut800035 escrigué:
Quin tipus de llauto es que has fet servir per el carril?

Joan

El llautó el compro en MATUTE, SA és vareta de 4 x 4 mesuren 5 metres compri 2 varetes que van costar 9,88 euros total

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Circuit tramviaire [Tramblau] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit tramviaire [Tramblau]   Circuit tramviaire [Tramblau] I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Circuit tramviaire [Tramblau]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 7Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent
 Temas similares
-
» El circuit del soterrani [Tramblau]
» INDEX. - Les construccions d'en TRAMBLAU
» Circuit de prova [VAY]
» Circuit de Despatx
» Circuit 4000Talguera

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits interiors o modulars-
Canviar a: