TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure.

Ir abajo 
+3
MALLET73
Mitjans
Olot
7 participantes
AutorMissatge
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. Empty
MissatgeAssumpte: Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure.   Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. I_icon_minitimeDl Set 18, 2017 12:33 am

En aquest fil explicaré la construcció de la carbonera feta per els mòduls de La Fàbrica, per si pot ser útil per algú.

La carbonera és d'inspiració lliure, i adaptada a l'espai que tinc entre l'edifici del dipòsit de màquines i l'aiguada. No és gaire difícil inspirar-se per a fer una carbonera. En realitat una carbonera és només un espai per a tenir el carbó i carregar les màquines. N'hi ha hagut de totes mides i formes. Anava a dir i colors, però no és cert: el color és sempre el mateix, completament brut i negre de carbó. An demés, la construcció pot ser tosca i no cal esmerar-se gaire en la rectitud on en la verticalitat de les parets perquè de vegades estaven construïdes de qualsevol manera o estaven fetes malbé per el desgast i les trompades.

Com deia he vingut condicionat de mides. I la idea era fer una cosa molt simple, tipus com la que fa Pola. La de Pola era massa gran per a mi i, a part de que no m'hi cap, no cal una carbonera tant gran només per la màquina d'un petit ramal industrial. No es tracta pas d'una estació de línia a on van a carregar carbó moltes màquines cada dia. Un petit espai és suficient en el meu cas.

A diferència de les de Pola, que són a terra, jo he volgut fer com amb la carbonera de l'estació de Sant Feliu de Guixols, del Feliuet, quin terra era a l'alçada del terra de la cabina de les màquines.

Un cop tenir clara la idea vaig començar de seguida.

Per a la construcció he utilitzat bàsicament rajoles de terra cuita AEDES-ARS Ref 2231 (que precisament donen un aire molt tosc), algunes DOMUS-KIT Ref  0210, i d'altres que també devien ser d'aquestes mateixes marques, però que no en podré dir la referència perquè varen sortir de sobrants que guardava al calaix.

Aixi dons, després de tallar un tros de contraplacat que servirà de terra, vaig començar a fer les parets amb les rajoles ref 2231. Les vaig enganxar amb cola blanca ràpida de Ceys. Un cop ben sec, vaig mirar d'embrutar-ho tot amb ciment-cola, procurant que entrés a les escletxes entre rajoles. Vaig obtenir aquest resultat:

Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. A20

Els dos rails són de Märklin I, pintats amb esprai de color rovell (pintura DUPLICOLOR marró xocolata-RAL 8017) i espolvorejant pols de rovell a sobre, abans de que s'eixugui la pintura. En acabat, un cop secs, una capa amb l'esprai de vernís mat. De seguida veureu perquè serviran.

Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. A_120

Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. A_220

Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. A_319

Una prova de com queda i de si l'alçada és més o menys correcta.

Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. A_419


Editat per darrera vegada per Olot el Dl Set 18, 2017 12:59 am, editat 3 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure.   Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. I_icon_minitimeDl Set 18, 2017 12:43 am

De fet la carbonera es podria quedar tal com està, i tindríem una carbonera de l'estil de la de Pola. Però ja he comentat que la volia aixecada a l'alçada de la cabina. Per tant, ara caldrà fer-li un terra, que igualment serà de rajola. Per aguantar el terra, tal com amb moltes construccions antigues, simularem que hi ha uns rails que fan la funció de bigues.

Per això amb la DREMEL farem unes ranures per a poder encastar els caps dels carrils. Calen tres "cops" de DREMEL:

Un...

Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. A_615

...dos...

Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. A_815

...i tres

Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. A_915

Encastem els carrils encolant-los amb una gota de cola de Poliuretà IMEDIO (atenció, cal fer servir guants!). Cal tenir en compte que aquesta cola s'infla. És a dir que si poses una petita gota, va expandint-se lentament fins a multiplicar el seu volum per 7 o 8 vegades el seu volum inicial.

Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. A_715

Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. A_518

I obtenim això:

Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. A_1015


Editat per darrera vegada per Olot el Dl Set 18, 2017 1:04 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure.   Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. I_icon_minitimeDl Set 18, 2017 12:51 am

Pols de rovell autèntic..? Mira de vernissar-ho amb vernís mat, que no segueixi el procés de corrosió... La qüestió és que es quedi sense oxigen i la reacció s'atura.

En quant a l'obra, sense paraules, molt real!

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure.   Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. I_icon_minitimeDl Set 18, 2017 12:57 am

Efectivament, així ho vaig fer. He oblidat de mencionar-ho. Un cop pintat, abans de que la pintura sigui seca, hi tiro la pols de rovell. I un cop completament sec, un cop d'esprai de vernís mat.

Fa tants dies que ho vaig fer que ja me'n oblidava! Embarassed
Ja he rectificat l'explicació.

Però més que per aturar el procés d'oxidació és per a fixar la pols, que només fixada amb la pintura que hi ha a sota, acabaria per anar perdent pols. El procés d'oxidació no em preocupa pas perquè els carrils Märklin són inoxidables, i a demés hi ha la capa de pintura. En definitiva, la pols d'òxid de ferro no li perjudica en res.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure.   Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. I_icon_minitimeDl Set 18, 2017 2:33 am

Si la carbonera és alta, caldrà una escala d'accés.

Amb fil-ferro he fet uns escalons a encastar a la paret.

Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. A_1114

Rovellats de la mateixa manera que els rails.

Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. A_1214

Mentre s'eixuguen ja he fet el terra del pis. Una fusta de contraxapat de 3 mm ha sigut el suport pla a on encolar els maons amb cola blanca ràpida. A la foto ja es veu el terra "embrutat" amb ciment-cola.

Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. A_1314

Unes petites perforacions m'han permès d'encolar els graons amb una mica de cola de POLIURETÀ.

Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. A_1414

En detall

Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. A_1513

Una vista des d'un punt de vista baix ens permet veure l'efecte dels rails-biga. També podem veure el
contraxapat, base del pis i els llistons amb que el vaig encolar.

Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. A_1614
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure.   Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. I_icon_minitimeDl Set 18, 2017 2:53 am

Amb prou feines me'n havia donat compte i ja tenia la primera fila de rajoles de la paret enganxades a lloc.

Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. A_1714

De mica en mica...

Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. A_1815

El conjunt pràcticament acabat. Aquí la nova paret fins i tot ja ha rebut la seva capa "embrutidora" de ciment-cola.

Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. A_1914

Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. A_2014

Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. A_2114

Ben ennegrida, i ben ambientada te un aspecte encara millor.

Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. A_2214

L'ennegrit és fet amb pigments de terra de colors, de color negre.

El sac és un accessori de pessebres. En realitat era un sac de farina, però ben ennegrit passaria perfectament com un sac de carbó vegetal.

L'escombra, la galleda i la pala també són accessoris dels pessebristes.

El carbó és cosa seria. Resulta que a cada viatge que he fet a Alemanya, quan he visitat una fira he trobat tota mena de imitacions de carbó, i n'he comprat moltes. Be, dons cap d'elles m'ha agradat quan les he posat a la carbonera. Unes eren pedres pintades, d'altres eren potser... trossos de vidre negre?, d'altres brillaven massa o massa poc... però cap era realista. Finalment la solució: és carbó autèntic trossejat amb la mà de morter i encolat amb cola blanca diluïda amb aigua (una part de cola i dues d'aigua + una gota de Fairi per que corri be). Justament a la part d'abaix i a la galleda es veu blanc perquè quan vaig fer la foto la cola encara no era seca. Només el carbó de veritat semblava carbó.

Aquí una primera prova de posar-la al seu lloc. Encara falta embrutar l'entorn.

Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. A_2314

Des d'un altre angle...

Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. A_2414

I aquí en ple funcionament, ja posada i acabada, amb els mòduls muntats al Saló de Bugeat

Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. A_2813

Veiem una mica el seu entorn

Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. A_2913
Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. A_3013
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure.   Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. I_icon_minitimeDl Set 18, 2017 3:51 am

Molt bona feina! Friso per veure la resta d'accessoris que has anat fent..!

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure.   Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. I_icon_minitimeDl Set 18, 2017 3:59 am

reverent reverent reverent reverent reverent reverent reverent

baba baba baba baba baba

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure.   Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. I_icon_minitimeDl Set 18, 2017 5:33 am

Si teniu preguntes, no tingueu vergonya de fer-les. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit


Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 47
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2625

Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure.   Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. I_icon_minitimeDl Set 18, 2017 5:48 am

Bocabadat i sense paraules!! Ets un MESTRE!!! affraid affraid Ets un mestre!!! aplaud aplaud aplaud reverent reverent reverent reverent
Una pregunta.El paisatge de fons que es veu,es de rodalies a on vius?
I la Stainz,es la numero "2" al cantó dret, i al cantó esquerra,es un "4"?
Be,dues preguntes... geek
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure.   Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. I_icon_minitimeDl Set 18, 2017 6:02 am

Roger, gràcies per les preguntes.  Very Happy

En primer lloc, puntualitzar que no sóc cap mestre. Només sóc una persona tossuda i exigent, per sort o per desgràcia. Però no pretenc donar lliçons a ningú, només compartir el que faig i procurar que les meves experiències serveixin a algú altre, o inspiri a algú altre.  Wink

Les fotos en la que surten Stainz són dues fotos diferents fetes en diferents dies, i en realitat són dues màquines diferents. Si be les dues són negres, tenen algunes diferències. Fixa't que una (la 2) és plana per darrera de la cabina, i encara no te la xemeneia perquè encara no està acabada. Correspon a una modificació que vaig explicar en aquest fil:  (si vas a la última pàgina veuràs l'estat en que està ara, que és el de la foto que has vist en aquest fil de la carbonera)

https://trenscat.forosactivos.net/t1802p75-de-stainz-que-udola-a-stainz-funcional#47730

En canvi l'altra (la 4) te la forma clàssica darrera de la cabina. Aquesta també la vaig modificar, i ho vaig explicar en aquest fil:

https://trenscat.forosactivos.net/t1802-de-stainz-que-udola-a-stainz-funcional

En quant al fons de decorat dels mòduls, aquest tema l'abordaré al fil dels mòduls de La Fàbrica, però encara no hi hem arribat. No és una foto de La Garriga. Ho explicaré de seguida. Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. O_SHH_%7E1
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit


Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 47
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2625

Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure.   Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. I_icon_minitimeDl Set 18, 2017 6:22 am

super12 aplaud aplaud aplaud Doncs accepta que ets un "mestre" en compartir Wink
Gràcies per els fils!! super12
Ja veig que no es la Garriga,pero ben aprop sembla...Diria que es anant cap a Granollers,però...SHHHH!!! angell
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure.   Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. I_icon_minitimeDl Set 18, 2017 6:27 am

Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. O_SHH_%7E1
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6846

Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure.   Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. I_icon_minitimeDl Set 18, 2017 11:09 am

Una feina impecable, com sempre...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure.   Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. I_icon_minitimeDl Set 18, 2017 11:15 am

Gràcies.

Però jo no trobo que estigui tan impecable. Fixa't lo brut que està. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit


Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 47
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2625

Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure.   Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. I_icon_minitimeDl Set 18, 2017 11:20 am

Olot escrigué:
Gràcies.

Però jo no trobo que estigui tan impecable. Fixa't lo brut que està. Very Happy
riuuu riuuu riuuu aplaud aplaud super12
Tornar a dalt Ir abajo
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit


Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 47
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2625

Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure.   Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. I_icon_minitimeDl Set 18, 2017 9:15 pm

Impecable-ment embrutit!! super12
Tornar a dalt Ir abajo
Sonderzug
Trenjardinaire
Sonderzug


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 62
Data d'inscripció : 05/12/2014
Nombre de missatges : 483

Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure.   Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. I_icon_minitimeDc Set 20, 2017 11:53 pm

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 45
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure.   Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. I_icon_minitimeDg Set 24, 2017 6:43 am

affraid aplaud  reverent  reverent  reverent  reverent


Olot escrigué:


%carbó autèntic trossejat amb la mà de morter i encolat amb cola blanca diluïda amb aigua (una part de cola i dues d'aigua + una gota de Fairi per que corri be)"



M'ha agradat molt. L'edifici i la explicació.

El fairi nio fa malbé la cola? No sabia que valia per a a cola balnca diluida. Sempre ho he fet aigua cola 3-1, per ser mes fluid.  A veure si ho provo algún dia. ok

Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure.   Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. I_icon_minitimeDg Set 24, 2017 7:01 am

El fairy trenca la tensió superficial de l'aigua i fa que no es creïn gotes, sinó que pugui fluir per allà on als modelistes se'ns acudeixi posar-ho. És per això que es diu fairy (màgic), pels modelistes... riuuuu

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure.   Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure. I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Construcció d'una carbonera d'inspiració lliure.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Projecte construcció automotor disseny lliure (Tallers dels Aspres)
» Projecte construcció Cotxe Saló d'inspiració lliure (Tallers dels Aspres)
» Petita carbonera
» MODIFICACIO DE UNA CARBONERA DE TOY TRAIN DE LGB
» construcio lliure de cisternes

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Edificis, personatges i altres accessoris-
Canviar a: