El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dv Mar 10, 2017 7:54 am
Aquests dos mòduls són el 7 i el 8, són idèntics, 3 vies radi 1, de moment la base ja està acabada i estic amb la estrucctura, dóna mes treball que els altres mòduls però no és perquè sigui complicat, és més lent en tenir de deixar que s'assequi bé la cola blanca, aquest cap de setmana a veure si els deixo llestos
La resta del bucle de retorn esperaré a Daniel a veure quina és la seva idea, podria ser que tingués que fer alguna modificació sobre la resta. Aquests dos mòduls són indiscutibles, no hi ha altres opcions
Pere
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Ds Mar 11, 2017 9:05 am
Una part de l'estructura ja està muntada, ara que s'assequi fins demà, que no tinc mes sergents per a la resta de les dues peces
Pere
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Ds Mar 11, 2017 11:31 am
Caram Pere, has posat la directa! Hauré d'espavilar amb els sistemes de les agulles!
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Ds Mar 11, 2017 11:41 am
Mitjans escrigué:
Caram Pere, has posat la directa! Hauré d'espavilar amb els sistemes de les agulles!
Calma, queda un parell de mesos de feina, cal anar a comprar més fusta, els sobres i les potes no els tinc encara, he de sentir l'opinió de Daniel i després muntar-ho tot fixant les vies, i després vindrà els servos.
Pere
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dg Mar 12, 2017 8:01 am
El numero 5 ho he variat fent-totalment rectangular i de 102 x 70, per no deixar un espai massa just en els desviaments, i ho faig rectangular que és mes facil
Les dues peces 7 i 8, en què es fonamenta la tornada, també estan a punt
La numero 6 encara no està acabada, he ombrejat la zona que falta i on pondre la base per subjectar el pont que enllacés amb el mòdul 3, és la peça més llarga, 1,2 m
Avui li he dedicat tot el dia a mòdul, ja que ahir tornant del salt del Mir 1 piedresita em va fer una esquerda a la lluna del cotxe i hem preferit no sortir fins que la reparin o me la canviïn
Pere
tram47 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Aquitaine, França. Edat : 77 Data d'inscripció : 23/01/2009 Nombre de missatges : 2513
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dg Mar 12, 2017 8:11 am
l'any que ve,entrarem en la simple visitar per admirar l'obra
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dg Mar 12, 2017 8:59 am
tram47 escrigué:
No et comprenc Daniel Je ne comprends pas Daniel
Pere
ODAKIM Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dg Mar 12, 2017 9:06 am
Una feina brutal.
No sé si és per exposar al públic o per fer disfrutar els que estigueu darrera el decorat..
jordi Trenjardinaire
Ubicació : barcelona Edat : 54 Data d'inscripció : 06/08/2014 Nombre de missatges : 332
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dg Mar 12, 2017 10:39 am
Francament estic impresionat amb el proyecte, molt bo i amb el ritme de treball al.lusinant, però una
platja de vies tant xula no deuria estar de cara al public per puguer exposar material??
Encara que tingues un decorat mínim com totes les platjes de vies.
jordi Trenjardinaire
Ubicació : barcelona Edat : 54 Data d'inscripció : 06/08/2014 Nombre de missatges : 332
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dg Mar 12, 2017 10:41 am
Disculpa Pere és un pensament en veu alta
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dg Mar 12, 2017 10:48 am
jordi escrigué:
Disculpa Pere és un pensament en veu alta
No passa res, però cal comptar que hi ha diverses estacions i calen mòduls de circulació, és a dir res mes per ordenar les circulacions
Pere
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
El material ja es mostra al public mentre circula. Si el sentit d'aquestes vies són de regular el trànsit dels trens i preparació dels trens (posar-los a la via, quan venen de la maleta, etc etc), al meu parer ja és correcte que siguin amagades. Entenc que són unes vies de servei, més que d'exposició.
Tenint en compte tota la longitud per a ponts i túnels, segur que la part vista queda més que espectacular. .! I si a més, serveix per regular les circulacions i fer el bucle, és un conjunt molt bo.
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dl Mar 13, 2017 12:33 am
Bona feina Pere,
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dl Mar 13, 2017 8:20 am
Ye he decidit de posar al centre de la tornada, una pizza de GN15, la ratlla verda és la separació d'ambient del costat públic i la zona de maniobres, una pizza que sigui una petita zona minera sense massa pretensions
Com el pressupost d'aquest mes ja està esgotat esperaré al mes que be per comprar la resta de fustes que falten per acabar
Pere
el terrat de margarit Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou Edat : 48 Data d'inscripció : 29/01/2016 Nombre de missatges : 2625
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dl Mar 13, 2017 9:16 am
Impresionant!! Soc dels que ha mi m'agradaria véure-la com a public,per això.Encara que com ho raóna Amadeu,està bé que quedi amagat. Potser que hem plantegi de ferne un altre jo,pero cara al public. No prometo res. .Hauria de treure el temps de sota les pedres!!
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dl Mar 13, 2017 9:58 am
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dl Mar 13, 2017 10:08 am
No se si serà 'carbonara', de moment no ho tinc clar, no ha de ser gran, depenc de les mesures perquè sigui transportable, ara estic mirant per internet a veure si m'inspiro
Pere
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dl Mar 13, 2017 10:34 am
Serà una cosa semblant a aquest diorama
Pere
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dl Mar 13, 2017 10:40 am
el terrat de margarit escrigué:
Impresionant!! :
Em sembla molt ben pensada aquesta disposició, fa falta un apartat de logística.
el terrat de margarit escrigué:
...... .Hauria de treure el temps de sota les pedres!!
A sota les pedres no hi ha temps, hi ha més pedres i si continues buscant més avall potser que trobis carbó, t'ho diu un miner.
Fins aviat, Ignasi
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Pere
l'any que ve, entrarem en visitants de l'exposició individuals per admirar tota la feina !!!!!!!
l'année prochaine , nous viendrons en simple visiteurs de l'exposition pour admirer tout le travail accompli !!!!
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dt Mar 14, 2017 4:48 am
tram47 escrigué:
TramBlau escrigué:
tram47 escrigué:
Pere
l'any que ve, entrarem en visitants de l'exposició individuals per admirar tota la feina !!!!!!!
l'année prochaine , nous viendrons en simple visiteurs de l'exposition pour admirer tout le travail accompli !!!!
qu'est-ce que tu veux dire, Daniel ??
mallet73
tram47 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Aquitaine, França. Edat : 77 Data d'inscripció : 23/01/2009 Nombre de missatges : 2513
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dt Mar 14, 2017 4:56 am
mira la construcció d'aquest fòrum, vaig arribar a la conclusió que "Momi-CATALÀ" aviat serà independent i estic molt feliç. Així que anem a venir a visitar el proper xou de Molins, potser amb el material rodant.
en regardant les constructions des membres du forum , je conclue que les "MOMI-CATALANS"seront bientôt autonomes et j'en suis très heureux. Donc nous viendrons visiter le prochain salon de Molins, peut-être avec du matériel roulant.
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
Assumpte: Re: Circuit classificador MOMI Dt Mar 14, 2017 5:12 am