El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
finalment he tingut que claudicar i donar per finalitzat el mètode de las cerveses. definitivament no funciona així que, remenant primer per la farmaciola en busca d'alcohol, i despres pel munt de pots d'estris de la dona, he vist un que deia "quita esmalte sin acetona" ... jummmm averaveraver ... doncs mira, funciona!!!
aixo si, el liquid s'evapora ràpid, i cal fregar de seguida. tampoc ha esborrat completament tota la serigrafia, però no he volgut insistir, tot i que no he notat cap "efecte nociu" en el plàstic. Aquestes son las petites restes que han quedat. Amb la pintura estic convençut que no es notaran pas.
si es que, lo que no tenga el Mercadona ...
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33796
Jo miraria de suprimir-les. Poden tenir un petit gruix, gairebé inapreciable, però que es vegi un cop pintat. Val més apurar una mica més, ara que encara pots, abans de que ho lamentis després del pintat.
Això que queda és la marca de l'agressió química de la pintura a l'hora de fer les inscripcions. No crec que tingui gruix apreciable, però per això jo prefereixo fer-li una passada de paper de vidre a l'aigua.
Tot i així, imagino que es només un canvi de brillantor en el plàstic.
Jo ja he fet els pasos i amb dissolvent universal...uns 30 segons de zas zas i llestos.Si es cert que aquest ataca el plàstic,li treu brullantor i el "fon" una miqueta,però despres una mica de paper de vidre al aigua i a pintar.Això si,al terrat ben ventilat . En quant pugui penjo imatges del meu treball.
4000Talguera Trenjardinaire Plus
Ubicació : Hospitalet de Llobregat Edat : 47 Data d'inscripció : 12/02/2017 Nombre de missatges : 1243
Jo ja he enviat els arxius definitius a l'impressor. Ara toca esperar el preu i ja començarem a parlar dels pagaments i enviament de calques. Us mantindré informats.
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19507
Assumpte: Re: Vagó Trens.Cat 2017 Dv Maig 26, 2017 6:37 am
Mitjans escrigué:
Jo ja he enviat els arxius definitius a l'impressor. Ara toca esperar el preu i ja començarem a parlar dels pagaments i enviament de calques. Us mantindré informats.
ok, d'acord, jo no he desmuntat ni pintat cap encara així que no tinc pressa, ja diràs..!!
mallet73
el terrat de margarit Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou Edat : 48 Data d'inscripció : 29/01/2016 Nombre de missatges : 2625
Assumpte: Re: Vagó Trens.Cat 2017 Dv Maig 26, 2017 7:03 am
Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou Edat : 48 Data d'inscripció : 29/01/2016 Nombre de missatges : 2625
Nois atenciò!!! A l`hora de desmontar i engantxar les 3 parts de la cisterna,convé fixarse en el ordre, ja que si no el respecteu de nou al tornar a unir,us pot passar com a mi,que al tornar a unir les tres parts,la del mig(aixetes i boca superior) hos quedi a la inversa a l'hora de tornar a montar el vagó i la valvula de la punta quedi al lloc de les baranes i les aixetes centrals laterals es barallin amb les escales. A mi ja m'ha passat i les uniques opcions són: o deixar les escales del revés dels demés,(cosa que ja el fa mes original ),i/o cambiar i/o eliminar la valvula de la punta....
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Ara que ho dius, amb les del nen em va passar això. .. sento no haver-hi pensat. Tot i així, no queda malament, i l'única cosa que no encaixava era els plàstics de dins la caixa de cartró.
Doncs llavors no rectifico,ja que està encolat ..Serà una cosa dels tallers del terrat de margarit secció Barcelona
Si canviem les peces del sòl del vagó, muntant-les a l'inrevés. Pot ser que funcioni i així coincidirà l'escala amb la seva base. Aquesta tarda provo de muntar-ho a veure que passa.
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: Vagó Trens.Cat 2017 Dl Jun 05, 2017 9:21 am
Olot escrigué:
En el fil del tren d'en Pep he vist que la serigrafia de la seva cisterna estava invertida a la part central, i resulta que l'he trobat. .. És el setè vagó del comboi. Sort que són per a pintar! !
Ubicació : Hospitalet de Llobregat Edat : 47 Data d'inscripció : 12/02/2017 Nombre de missatges : 1243
Assumpte: Re: Vagó Trens.Cat 2017 Dl Jun 05, 2017 9:49 am
Mitjans escrigué:
Quan l'obris, mira si no hi ha un feix de bitllets..!
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12352
Assumpte: Re: Vagó Trens.Cat 2017 Dl Jun 05, 2017 9:57 am
Vigila si en obrir-la surt un sobre amb diners, no sigui diners negre, ho dic pel petroli
Pere
peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
Assumpte: Re: Vagó Trens.Cat 2017 Dl Jun 05, 2017 10:02 am
ara ho miro desde que la tin ,le deixat amb una via morta a l`exterior tot el dia, vull que s`envellexi amb les condicions climatologuiques , juntament amb un vagó plataforma petit. PEP salutacions
Assumpte: Re: Vagó Trens.Cat 2017 Dl Jun 05, 2017 10:45 am
peps escrigué:
i aquesta cisterna te premi? salutacions PEP SALUTACIONS