| Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" | |
|
+17albertoquattrotre peps ODAKIM jaume Shay jordi Mak Francesc tram47 josepmaria Mitjans ignasibaga TramBlau ostman Sisu MALLET73 Olot 21 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" Ds Jul 02, 2016 8:18 pm | |
| Jo faig servir potes comunes per a 2 mòduls... Estalviar potes és important quan n'has de transportar moltes... | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" Ds Jul 02, 2016 11:25 pm | |
| Ja he fet totes les potes. I no només això sinó que també he posat bona part de la base de suro. Ara ho acabo de muntar tot. Per al muntatge de tota aquesta estructura m'han calgut 30 minuts. | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" Ds Jul 02, 2016 11:30 pm | |
| 30 minuts és molt de temps, ara que estaves sol i a més, és enooorme..... | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" Ds Jul 02, 2016 11:36 pm | |
| A demés del muntatge de l'estructura, caldrà també un temps per descarregar el cotxe i portar les coses a lloc. Després vindran els comandaments, cablejat, material, accessoris desmuntables, etc etc ... jo calculo feina ben be per una hora i mitja o dues hores. És clar que comparat amb el Passion IIm que entre 11 persones ens hi estàvem dos dies... | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" Ds Jul 02, 2016 11:37 pm | |
| Sí, sembla que portarà una estona, però si tardem molt voldrà dir que el Momi creix | |
|
| |
tram47 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Aquitaine, França. Edat : 77 Data d'inscripció : 23/01/2009 Nombre de missatges : 2513
| Assumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" Dg Jul 03, 2016 3:46 am | |
| | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" Dg Jul 03, 2016 5:32 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" Dg Jul 03, 2016 6:37 am | |
| Gràcies per els vostres comentaris. - TramBlau escrigué:
- Serà un gran circuit ...
Per gran que sigui, per molts mòduls que hi faci, només serà part d'un circuit. Això és el que passa amb els mòduls: tu no tens un circuit, sinó que formes part d'una comunitat que forma el circuit entre tothom. | |
|
| |
jordi Trenjardinaire
Ubicació : barcelona Edat : 54 Data d'inscripció : 06/08/2014 Nombre de missatges : 332
| Assumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" Dg Jul 03, 2016 9:23 am | |
| | |
|
| |
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" Dg Jul 03, 2016 10:09 pm | |
| 30 minuts de muntatge penso que és un temps correcte... per la resta, només cal tenir-ho molt ben organitzat... una mica de pràctica...
Sobre el transport... bé... per experiencia segur que caldrán alguns viatges... | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" Dl Jul 04, 2016 12:39 am | |
| Té molt bona pinta Amadeu! En quant al temps de muntatge, ho trobo raonable, és més entretingut del que sembla, jo, per dos mòduls, també veig que es triga més del que sembla. En quant al cablejat, et proposo un sistema de connexió múltiple com, per exemple, el que tinc a Olesa, on tens connectors de diversos cables. Poses el tauler de control i connectes tres o quatre connectors i ja ho tens llest. | |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" Dl Jul 04, 2016 1:05 am | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" Dl Jul 04, 2016 2:42 am | |
| | |
|
| |
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" Dl Jul 04, 2016 3:11 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" Dl Jul 04, 2016 6:17 am | |
| Moltes gràcies a tots per els vostres comentaris i suggerències. Joan, a on puc trobar aquests connectors i com es diuen per a demanar-los? Carles, no t'amoïnis que tu no en tens la culpa si no avanço. Tu ves connectant-te que això ens anima a tots a fer coses (fins i tot ja veuràs com en Narcís també s'hi anima). Per cert, aquest matí ha arribat la màquina procedent d'Àustria, i que ha estat rebuda als FFCC de La Terrassa, donat que La Fàbrica encara no funciona i que s'hi han de fer els treballs de posta a punt. Si a la foto el seu estat es veia deplorable, a la realitat encara es veu més. Quina feinada em donarà posar-la a punt! Sort que amb la màquina ha vingut un tècnic per acabar de fer els primers ajustaments i posada en marxa de la màquina. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" Dl Jul 04, 2016 8:18 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" Dl Jul 04, 2016 8:19 am | |
| Ara passaran alguns dies abans no faci cap més pas perquè em cal trobar la manera de reforçar els mòduls per dintre perquè amb la fullola de 5 són febles. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" Dl Jul 04, 2016 8:21 am | |
| - Olot escrigué:
- Ara passaran alguns dies abans no faci cap més pas perquè em cal trobar la manera de reforçar els mòduls per dintre perquè amb la fullola de 5 són febles.
jo tinc les fustes de tallar els teus marcs...recordes..!!?? salutacions mallet73 | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" Dl Jul 04, 2016 8:49 am | |
| Si; seria una opció...
Però també cal tenir clar com fer-ho. No vull posar les fustes i després topar-hi a l'hora de posar els motors de les agulles. | |
|
| |
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" Dl Jul 04, 2016 8:59 am | |
| - Olot escrigué:
- .....
Per cert, aquest matí ha arribat la màquina procedent d'Àustria, i que ha estat rebuda als FFCC de La Terrassa, donat que La Fàbrica encara no funciona i que s'hi han de fer els treballs de posta a punt.
Si a la foto el seu estat es veia deplorable, a la realitat encara es veu més. Quina feinada em donarà posar-la a punt!
Sort que amb la màquina ha vingut un tècnic per acabar de fer els primers ajustaments i posada en marxa de la màquina.
......
Aquest "tècnic" ha de canviar de ferramenta per fer una bona reparació i posta a punt de la màquina, després s'haurà de repassar el circuit per poder fer les proves pertinents de funcionament i homologació abans d'autoritzar-la a entrar en servei al mòdul de la fàbrica, però estic segur que amb l'ajuda del persunal del tallers de la Terrassa el èxit és assegurat. De totes maneres sembla una bona compra. Fins aviat, Ignasi. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" Dl Jul 04, 2016 9:04 am | |
| Si; crec que m'ha sortit be. La he provat en un petit trosset de via que tinc lliure i sembla que va molt fina. Tenia por de que hagués sortit "xurro" perquè en Sven Linden (Champex Linden) em va explicar que algunes d'aquestes màquines porten un motor fet a xina que si està un temps parat es rovella per dins i ja no fa més contacte. No recordo quines dates de fabricació tenen les màquines afectades per aquest problema. Afortunadament la meva no, tot i que la he comprat a molt bon preu i això em feia sospitar. Però quan he comprat per Europa mai m'he sentit enganyat. En obrir el paquet hauríeu d'haver vist la cura amb que l'han embalat. Era digne de veure. Una persona que treballa així és impossible que t'enganyi.
| |
|
| |
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" Dl Jul 04, 2016 9:23 am | |
| És un goig fer tractes amb persones així.
Fins aviat, Ignasi. | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" Dl Jul 04, 2016 12:30 pm | |
| Té molt bon aspecte. Sembla que aquesta màquina du la mateixa mecànica que les toyTrain. El meu petit en té una que havia estat desada entre 15 i 20 anys i va fantàstica. Té un motor més petit, però suficient. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" Dl Jul 04, 2016 4:52 pm | |
| No se pas si és la mateixa motorització. Aquesta porta una corretja. | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" Dl Jul 04, 2016 6:32 pm | |
| - Olot escrigué:
- Si; crec que m'ha sortit be. La he provat en un petit trosset de via que tinc lliure i sembla que va molt fina.
Tenia por de que hagués sortit "xurro" perquè en Sven Linden (Champex Linden) em va explicar que algunes d'aquestes màquines porten un motor fet a xina que si està un temps parat es rovella per dins i ja no fa més contacte. No recordo quines dates de fabricació tenen les màquines afectades per aquest problema. Afortunadament la meva no, tot i que la he comprat a molt bon preu i això em feia sospitar. Però quan he comprat per Europa mai m'he sentit enganyat. En obrir el paquet hauríeu d'haver vist la cura amb que l'han embalat. Era digne de veure. Una persona que treballa així és impossible que t'enganyi.
És clar, si això no t'ho explica ningú després és quan vénen els disgustos....Però no sé si hi ha alguna manera de saber si és un dels models "xinesos" | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" | |
| |
|
| |
| Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" | |
|