TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"

Ir abajo 
+17
albertoquattrotre
peps
ODAKIM
jaume
Shay
jordi
Mak
Francesc
tram47
josepmaria
Mitjans
ignasibaga
TramBlau
ostman
Sisu
MALLET73
Olot
21 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14 ... 19  Següent
AutorMissatge
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 I_icon_minitimeDs Jul 02, 2016 8:18 pm

Jo faig servir potes comunes per a 2 mòduls... Estalviar potes és important quan n'has de transportar moltes...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 I_icon_minitimeDs Jul 02, 2016 11:25 pm

Ja he fet totes les potes. I no només això sinó que també he posat bona part de la base de suro. Ara ho acabo de muntar tot.

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 1fcqdy

Per al muntatge de tota aquesta estructura m'han calgut 30 minuts.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6877

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 I_icon_minitimeDs Jul 02, 2016 11:30 pm

30 minuts és molt de temps, ara que estaves sol i a més, és enooorme.....
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 I_icon_minitimeDs Jul 02, 2016 11:36 pm

A demés del muntatge de l'estructura, caldrà també un temps per descarregar el cotxe i portar les coses a lloc. Després vindran els comandaments, cablejat, material, accessoris desmuntables, etc etc ... jo calculo feina ben be per una hora i mitja o dues hores.

És clar que comparat amb el Passion IIm que entre 11 persones ens hi estàvem dos dies... Rolling Eyes
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6877

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 I_icon_minitimeDs Jul 02, 2016 11:37 pm

Sí, sembla que portarà una estona, però si tardem molt voldrà dir que el Momi creix super12
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2486

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 I_icon_minitimeDg Jul 03, 2016 3:46 am

Ara, m'agradaria venir als visitants exposicions Catalanes !!!!!
applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12132

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 I_icon_minitimeDg Jul 03, 2016 5:32 am

Serà un gran circuit Tren applaud applaud applaud genial

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 I_icon_minitimeDg Jul 03, 2016 6:37 am

Gràcies per els vostres comentaris. super12

TramBlau escrigué:
Serà un gran circuit ...

Per gran que sigui, per molts mòduls que hi faci, només serà part d'un circuit. Això és el que passa amb els mòduls: tu no tens un circuit, sinó que formes part d'una comunitat que forma el circuit entre tothom.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
jordi
Trenjardinaire
jordi


Ubicació : barcelona
Edat : 54
Data d'inscripció : 06/08/2014
Nombre de missatges : 332

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 I_icon_minitimeDg Jul 03, 2016 9:23 am

Això promet applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 I_icon_minitimeDg Jul 03, 2016 10:09 pm

30 minuts de muntatge penso que és un temps correcte... per la resta, només cal tenir-ho molt ben organitzat... una mica de pràctica...

Sobre el transport... bé... per experiencia segur que caldrán alguns viatges...
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 I_icon_minitimeDl Jul 04, 2016 12:39 am

Té molt bona pinta Amadeu!

En quant al temps de muntatge, ho trobo raonable, és més entretingut del que sembla, jo, per dos mòduls, també veig que es triga més del que sembla.

En quant al cablejat, et proposo un sistema de connexió múltiple com, per exemple, el que tinc a Olesa, on tens connectors de diversos cables. Poses el tauler de control i connectes tres o quatre connectors i ja ho tens llest.

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 2cam1k

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18806

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 I_icon_minitimeDl Jul 04, 2016 1:05 am

10 10 10 10 formidable formidable formidable Felicitats Felicitats Felicitats

estic 2 dies sense conectar i ja tens el moduls amb potes i amb el suro.....!!!! llavors no en conectaré fins la setmana que ve i ja estaran acabats!!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 I_icon_minitimeDl Jul 04, 2016 2:42 am

MALLET73 escrigué:
10 10 10 10 formidable formidable formidable Felicitats Felicitats Felicitats

estic 2 dies sense conectar i ja tens el moduls amb potes i amb el suro.....!!!! llavors no en conectaré fins la setmana que ve i ja estaran acabats!!!

salutacions

mallet73

Vols dir que teva desconnexió te que veure amb el ritme de construcció modular?
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18806

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 I_icon_minitimeDl Jul 04, 2016 3:11 am

ostman escrigué:
MALLET73 escrigué:
10 10 10 10 formidable formidable formidable Felicitats Felicitats Felicitats

estic 2 dies sense conectar i ja tens el moduls amb potes i amb el suro.....!!!! llavors no en conectaré fins la setmana que ve i ja estaran acabats!!!

salutacions

mallet73

Vols dir que teva desconnexió te que veure amb el ritme de construcció modular?

no pas!! però si en 2 dies que no hem conecto ha fet tot aixó, si hem desconecto una setmana potser ha fet més encara!!?¿?¿? me comprendes???!! riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 I_icon_minitimeDl Jul 04, 2016 6:17 am

Moltes gràcies a tots per els vostres comentaris i suggerències.

Joan, a on puc trobar aquests connectors i com es diuen per a demanar-los?

Carles, no t'amoïnis que tu no en tens la culpa si no avanço. Tu ves connectant-te que això ens anima a tots a fer coses (fins i tot ja veuràs com en Narcís també s'hi anima). super12 super12 super12

Per cert, aquest matí ha arribat la màquina procedent d'Àustria, i que ha estat rebuda als FFCC de La Terrassa, donat que La Fàbrica encara no funciona i que s'hi han de fer els treballs de posta a punt.

Si a la foto el seu estat es veia deplorable, a la realitat encara es veu més. Quina feinada em donarà posar-la a punt!

Sort que amb la màquina ha vingut un tècnic per acabar de fer els primers ajustaments i posada en marxa de la màquina.

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 2ebtyyw

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18806

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 I_icon_minitimeDl Jul 04, 2016 8:18 am

applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud

no deia pas que tingues la culpa...!!! pero per si decas desconecto un dia a veure si passa alguna cosa mes en els moduls de la fabrica... angell angell riuuuu riuuuu smiley-angelic004 diable

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 I_icon_minitimeDl Jul 04, 2016 8:19 am

Ara passaran alguns dies abans no faci cap més pas perquè em cal trobar la manera de reforçar els mòduls per dintre perquè amb la fullola de 5 són febles.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18806

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 I_icon_minitimeDl Jul 04, 2016 8:21 am

Olot escrigué:
Ara passaran alguns dies abans no faci cap més pas perquè em cal trobar la manera de reforçar els mòduls per dintre perquè amb la fullola de 5 són febles.

jo tinc les fustes de tallar els teus marcs...recordes..!!??

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 I_icon_minitimeDl Jul 04, 2016 8:49 am

Si; seria una opció...

Però també cal tenir clar com fer-ho. No vull posar les fustes i després topar-hi a l'hora de posar els motors de les agulles.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7195

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 I_icon_minitimeDl Jul 04, 2016 8:59 am

Olot escrigué:
.....

Per cert, aquest matí ha arribat la màquina procedent d'Àustria, i que ha estat rebuda als FFCC de La Terrassa, donat que La Fàbrica encara no funciona i que s'hi han de fer els treballs de posta a punt.

Si a la foto el seu estat es veia deplorable, a la realitat encara es veu més. Quina feinada em donarà posar-la a punt!

Sort que amb la màquina ha vingut un tècnic per acabar de fer els primers ajustaments i posada en marxa de la màquina.

......


Aquest "tècnic" ha de canviar de ferramenta per fer una bona reparació i posta a punt de la màquina, després s'haurà de repassar el circuit per poder fer les proves pertinents de funcionament i homologació abans d'autoritzar-la a entrar en servei al mòdul de la fàbrica, però estic segur que amb l'ajuda del persunal del tallers de la Terrassa el èxit és assegurat.

De totes maneres sembla una bona compra.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 I_icon_minitimeDl Jul 04, 2016 9:04 am

Si; crec que m'ha sortit be. La he provat en un petit trosset de via que tinc lliure i sembla que va molt fina.
Tenia por de que hagués sortit "xurro" perquè en Sven Linden (Champex Linden) em va explicar que algunes d'aquestes màquines porten un motor fet a xina que si està un temps parat es rovella per dins i ja no fa més contacte. No recordo quines dates de fabricació tenen les màquines afectades per aquest problema.
Afortunadament la meva no, tot i que la he comprat a molt bon preu i això em feia sospitar. Però quan he comprat per Europa mai m'he sentit enganyat. En obrir el paquet hauríeu d'haver vist la cura amb que l'han embalat. Era digne de veure. Una persona que treballa així és impossible que t'enganyi.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7195

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 I_icon_minitimeDl Jul 04, 2016 9:23 am

És un goig fer tractes amb persones així.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 I_icon_minitimeDl Jul 04, 2016 12:30 pm

Té molt bon aspecte. Sembla que aquesta màquina du la mateixa mecànica que les toyTrain. El meu petit en té una que havia estat desada entre 15 i 20 anys i va fantàstica. Té un motor més petit, però suficient.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 I_icon_minitimeDl Jul 04, 2016 4:52 pm

No se pas si és la mateixa motorització. Aquesta porta una corretja.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6877

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 I_icon_minitimeDl Jul 04, 2016 6:32 pm

Olot escrigué:
Si; crec que m'ha sortit be. La he provat en un petit trosset de via que tinc lliure i sembla que va molt fina.
Tenia por de que hagués sortit "xurro" perquè en Sven Linden (Champex Linden) em va explicar que algunes d'aquestes màquines porten un motor fet a xina que si està un temps parat es rovella per dins i ja no fa més contacte. No recordo quines dates de fabricació tenen les màquines afectades per aquest problema.
Afortunadament la meva no, tot i que la he comprat a molt bon preu i això em feia sospitar. Però quan he comprat per Europa mai m'he sentit enganyat. En obrir el paquet hauríeu d'haver vist la cura amb que l'han embalat. Era digne de veure. Una persona que treballa així és impossible que t'enganyi.


És clar, si això no t'ho explica ningú després és quan vénen els disgustos....Però no sé si hi ha alguna manera de saber si és un dels models "xinesos"
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 9 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"
Tornar a dalt 
Pàgina 9 de 19Anar a pàgina : Previ  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14 ... 19  Següent
 Temas similares
-
» Mòdul de pas a nivell amb casa guardabarrera (MOMI Català)
» Pas a nivell - MOMI Català
» Circuit Momi Català (embarcador)
» mòdul momi riu Ebre
» El mòdul "silenciòs" del Momi

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Circuit modular MOMI-
Canviar a: