TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"

Ir abajo 
+17
albertoquattrotre
peps
ODAKIM
jaume
Shay
jordi
Mak
Francesc
tram47
josepmaria
Mitjans
ignasibaga
TramBlau
ostman
Sisu
MALLET73
Olot
21 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 5, 6, 7 ... 12 ... 19  Següent
AutorMissatge
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12132

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 I_icon_minitimeDg Maig 15, 2016 8:49 am

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 I_icon_minitimeDg Maig 15, 2016 9:08 am

Si; ja ho he estar mirant, però només posar ganxo al meu cotxe, costa 1200 euros. Després cont el cost del remolc, més tenir un lloc a on guardar-lo, que comporta unes despeses anuals més.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12132

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 I_icon_minitimeDg Maig 15, 2016 9:21 am

O és un remolc o un cotxe nou, i gairebé és més barat un cotxe nou tipus furgoneta si és que el cotxe actual ja està pel canvi, un cotxe tipus Berlingo per exemple

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 I_icon_minitimeDg Maig 15, 2016 5:47 pm

No, Pere, no entra dins dels meus plans fer tota aquesta despesa per els mòduls. Ni tampoc penso canviar de casa com algú m'ha suggerit...

Ho faré cabre tot al cotxe i a la casa. Ja trobaré la manera. Wink
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6877

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 I_icon_minitimeDg Maig 15, 2016 7:47 pm

Sí, quin remei, qui vol peix s'ha de mullar el cul....
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 I_icon_minitimeDg Maig 15, 2016 10:41 pm

Amadeu al cotxe que tens t'hi haurien de caber sense problemes... això si... potser has d'abatre els seients de darrera... ah, les potes t'haurien de caber al doble fons del malater, on hi ha la roda... és un espai que no hi comptem, però que hi caben moltes coses...

A més, suposo que ja tens clar que no pots transportar els mòduls totalment muntats... el meu consell no quedi res enganxat als mòduls que superi l'altura dels carrils... a més també et pots plantejar aprofitar l'espai buit de sota els mòduls per portar-hi la decoració... només cal fer unes caixes a mida que aprofitin tot l'espai buit...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 I_icon_minitimeDl Maig 16, 2016 12:02 am

Gràcies per el teu interès.

Si; tot això està en estudi. Efectivament els mòduls varen cabre dins del cotxe. Vaig abatre els seients.

Parlant seriosament (bromes a part), en el moment de dissenyar els mòduls ja havia ben mesurat el maleter i calculat que em cabien dins del cotxe. En tallar la fullola ho vaig tornar a comprovar. Només després d'això he començat a tirar endavant la construcció dels caixons.

Efectivament els mòduls hi caben sense problema. El que em fa dubtar i veig que ho he de planificar molt bé és que jo sé que amb els mòduls han de viatjar: potes, eines, cables, la caixa de xinxetes, la caixa dels cargols, el transformador, el quadro de comandament, cortines, edificis, arbres i altres accessoris desmuntables (com molt be expliques, als mòduls no hi pot quedar res que s'aixequi per sobre dels carrils), material mòbil (8 ó 10 vagons de mercaderies + una màquina de maniobres + una màquina per endur-se'n els trens a circular)... I tot això fa un munt de caixes que poden ocupar tant o més que els propis mòduls!

La part de sota del maleter, a on es guarda la roda de recanvi, hi tinc altres coses que potser es podran deixar a casa aquell dia. De totes maneres, en principi les potes poden cabre a sota de cada mòdul.

No m'agrada gaire utilitzar la part de sota dels mòduls perquè allà hi haurà els motors de les agulles. És clar que això només en els mòduls a on hi hagi agulles.

En descarregar el cotxe encara vaig fer alguna proba i vaig poder posar tots els mòduls darrera, de manera que fins i tot els seients es podien tornar a posar al seu lloc. Segurament la manera de portar-ho serà així, i tots els demès "trastos" posats a sobre dels seients plegats. Aquesta seria la manera més còmoda de carregar i descarregar per a la meva esquena.

De totes maneres això són proves preliminars. A l'hora de la veritat, un cop posades les vies, els mòduls faran 2'5 cms més de gruix ! Caldrà tornar a provar-ho tot.

Com guardar-ho a casa ja és una altra cosa. No tinc gaire espai ara que encara tinc la terrassa en construcció i per tant hi ha eines i materials per tota la casa... però algun racó trobaré. No penso deixar-ho guardat al cotxe, ni canviar d'escala, ni res d'això que alguns ja m'han aconsellat... riuuu

Tinc un local que faig servir de traster i de moment poden anar allà. Sinó, ja trobaré un amic que tingui una casa gran !    riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12132

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 I_icon_minitimeDl Maig 16, 2016 12:13 am

Olot escrigué:
No, Pere, no entra dins dels meus plans fer tota aquesta despesa per els mòduls. Ni tampoc penso canviar de casa com algú m'ha suggerit...
Ho faré cabre tot al cotxe i a la casa. Ja trobaré la manera. Wink
No és cosa de canviar immediatament, però ara el cotxe ja m'estic plantejant com serà el proper que vull, tipus Berlingo i de gas, però això no vol dir que faci el canvi aviat, pot ser que passin encara algun que un altre any

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 I_icon_minitimeDl Maig 16, 2016 12:20 am

Efectivament, Pere, tots els que fem aquesta escala, quan comprem un cotxe ens en hem d'en recordar de que un dia o altre voldrem portar coses de les nostres... sinó malament. Very Happy

Jo ja vaig comprar aquest també amb previsió. Sinó, perquè voldria jo un cotxe de tipus "familiar" ? super12
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Francesc
Trenjardinaire
Francesc


Ubicació : Barcelona
Edat : 80
Data d'inscripció : 22/01/2009
Nombre de missatges : 940

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 I_icon_minitimeDl Maig 16, 2016 12:37 am

Molt bon projecte super12 super12
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 I_icon_minitimeDl Maig 16, 2016 12:39 am

Celebro que t'agradi, Francesc. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 I_icon_minitimeDl Maig 16, 2016 9:00 am

Jo també carrego els mòduls a la part del darrera... Però crec recordar que només n'hi poso 4... Tot i que l'interior és una mica més alt, la porta és més baixa...

La resta de material als seients de darrera... Tinc comprovat que hi caben 16 caixes del ikea (ja et dirè el model)... Per tant, tot el que no cap a les caixes, no hi cap...

Els extres ocupen tant o més que els mòduls...


Ah, per si algú no n'està al corrent, l'Amadeu i jo, tenim el mateix cotxe... Ep, però el compartim, cadascú té el seu...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 I_icon_minitimeDl Maig 16, 2016 9:04 am

Tenim el mateix cotxe, però no els mateixos mòduls ! riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 I_icon_minitimeDl Maig 16, 2016 9:05 am

Només faltaria...
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6877

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 I_icon_minitimeDl Maig 16, 2016 6:16 pm

No sabia que l'Amadeu tenia un mini....
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7195

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 I_icon_minitimeDt Maig 17, 2016 2:25 am

genial genial genial genial applaud applaud applaud applaud

Això ja comença a prendre forma seriosament.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18806

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 I_icon_minitimeDt Maig 17, 2016 2:51 am

Tinc una imatge que demostra que varem treballar i molt....

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 157hbwn
Embarassed  Embarassed  Embarassed  Embarassed  Embarassed  Embarassed  pale  pale  angell  angell  smiley-angelic004  smiley-angelic004  diable

esta pensada per en Daniel que sempre en penja imatges de plats de menjar..
riuuuu  riuuuu  riuuuu  riuuuu
perdoneu no se que li passsa al servidor de les imatges jo volia penjar aquesta...  riuuuu  riuuuu  riuuuu  riuuuu

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 2duvzgj

i que tot cap dins el cotxe modular !!

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 Zipxt5

si nosaltres varem xerrar de canvi de pis, de canvi de cotxe....  geek  geek  geek  diable  smiley-angelic004  censura  riuuu  affraid

mallet73
salutacions
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7195

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 I_icon_minitimeDt Maig 17, 2016 4:38 am

Està clar per fer enveja?
Però no em queda clar si és la primera foto o per les dues següents.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12132

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 I_icon_minitimeDt Maig 17, 2016 5:02 am

MALLET73 escrigué:
Tinc una imatge que demostra que varem treballar i molt....

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 157hbwn
....
mallet73
salutacions
Doncs pel que veig encara queda força feina a fer riuuuu riuuuu riuuuu

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 I_icon_minitimeDt Maig 17, 2016 5:05 am

TramBlau escrigué:
MALLET73 escrigué:
Tinc una imatge que demostra que varem treballar i molt....

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 157hbwn
....
mallet73
salutacions
Doncs pel que veig encara queda força feina a fer riuuuu riuuuu riuuuu

Pere

Si m'haguéssiu avisat, us podria haver ajudat amb aquesta feina. .. baba

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 I_icon_minitimeDt Maig 17, 2016 5:15 am

Hi ha un servei secret d'espionatge increïble! Si que vaig veure com feien la foto del plat... però de les altres ni idea. Quina sorpresa!

Embarassed  Embarassed  Embarassed  Embarassed

Sort que no vaig fer res dolent aquell dia !!!
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 I_icon_minitimeDt Maig 17, 2016 5:17 am

Sisu escrigué:
No sabia que l'Amadeu tenia un mini....

Dons si que tinc un mini, si:

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 2qjymc5
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 I_icon_minitimeDt Maig 17, 2016 5:18 am

Sisu escrigué:
No sabia que l'Amadeu tenia un mini....

No, home no... però segur que ja li agradaria tenir-lo...


Per cert, bromes a part, encara que sembli mentida... al mini hi cap el mòdul Calderí original, i tots els seus extres...
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 I_icon_minitimeDt Maig 17, 2016 5:20 am

Olot escrigué:
Sisu escrigué:
No sabia que l'Amadeu tenia un mini....

Dons si que tinc un mini, si:

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 2qjymc5

M'agrada molt el teu mini clàssic verd gran prix...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 I_icon_minitimeDt Maig 17, 2016 5:25 am

Em sembla que és una mica més petit que el teu...
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Contenido patrocinado





Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 6 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"
Tornar a dalt 
Pàgina 6 de 19Anar a pàgina : Previ  1 ... 5, 6, 7 ... 12 ... 19  Següent
 Temas similares
-
» Mòdul de pas a nivell amb casa guardabarrera (MOMI Català)
» Pas a nivell - MOMI Català
» Circuit Momi Català (embarcador)
» mòdul momi riu Ebre
» El mòdul "silenciòs" del Momi

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Circuit modular MOMI-
Canviar a: