TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"

Ir abajo 
+17
albertoquattrotre
peps
ODAKIM
jaume
Shay
jordi
Mak
Francesc
tram47
josepmaria
Mitjans
ignasibaga
TramBlau
ostman
Sisu
MALLET73
Olot
21 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 6, 7, 8 ... 13 ... 19  Següent
AutorMissatge
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6874

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 I_icon_minitimeDt Maig 17, 2016 5:52 am

Bonica estampa!. I per cert, si que feu bones trobades vosaltres!!! mengar
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33133

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 I_icon_minitimeDt Maig 17, 2016 5:55 am

Trobades de bons amics. Wink
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18795

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 I_icon_minitimeDt Maig 17, 2016 9:27 pm

Sisu escrigué:
Bonica estampa!. I per cert, si que feu bones trobades vosaltres!!! mengar

bé no la considero trobada per que no trobem res...ni hi ha trens per circular ni res de res... es una cooperació més entre tallers tan en material com en ajudat per fer projectes plegats i si a més podem estar bé que millor...!!!

Olot escrigué:
Trobades de bons amics. Wink

i tan!! totalment d'acord!!
l'espia va disparar per l'esquena, però calia immortalitzar el moment de treball, de plaer i de confirmació de la feina feta cap dins els cotxe...!!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 I_icon_minitimeDc Maig 18, 2016 8:01 am

És el germà petit, ja creixerà. riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu, com el petit Amadeu riuuuu riuuuu riuuuu

Fins aviat, Ignasi
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33133

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 I_icon_minitimeDs Maig 21, 2016 2:30 am

Avui dia força productiu als terrenys mòduls de la fàbrica:

Primer de tot plantejament dels mòduls al menjador de casa, un cop repassats els caixons dels mòduls i tractats amb paper de vidre.

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 Kdrfa9

Quan la meva filla ho ha vist ha dit que no es pensava pas que el nostre menjador fos tan gran (i ben mirat jo tampoc)

A continuació he començat a fer el sistema de muntatge i fixació entre mòduls

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 Dwe1wh

Com que els mòduls entre si només es poden muntar d'una manera i no es poden intercalar pas amb els altres mòduls MOMI, he fet un sistema diferent. En canvi als extrems, que és per a on s'ajuntaran amb els MOMI faré el sistema segons normativa MOMI.

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 I5vo6o

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 Hun6ms

I finalment, després de marcar els centres de les vies principal i de retorn, he plantejat les vies a sobre dels mòduls.

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 Ajwlxt
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33133

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 I_icon_minitimeDs Maig 21, 2016 2:34 am

He de reconèixer que m'he equivocat amb la fullola que és de 4 mm i flexa. Hauria d'haver-la posat al menys de 8 mm, però em va semblar que així alleugeria i que seria forta igualment. Ara caldrà posar-hi algun nervi.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 I_icon_minitimeDs Maig 21, 2016 3:31 am

ok ok ok ok ok

És important assegurar que no flexioni la base ja que pot haver d'aguantar molt de pes, la teva Alsthom fa 8kg, en els mòduls d'H0 la base de la via era contraxapat de 8mm i vam haver de posar un nervi perquè amb el temps van anar cedint tots. Per altra banda les vies de LGB son molt grosses i ben collades a la fusta poden ajudar a mantenir la rigidesa.

Una bona feina.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 I_icon_minitimeDs Maig 21, 2016 3:52 am

Això, amb algun llistó travesser, ja farà fort.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6874

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 I_icon_minitimeDs Maig 21, 2016 5:10 am

Amb la foto costa fer-se a la idea de lo gran que és, tot i que he estat en aquest menjador.....però està clar que és mooolt llarg.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12114

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 I_icon_minitimeDs Maig 21, 2016 5:42 am

Donen ganes de posar-se a fer un del ben fets que estan, no solament el que planteja l'Amadeu, tots, que són ja uns quants els que estan fets.
Però això no vol dir que faci un, que tinc ja molta feina amb els tramvies i els cotxes de la Martorell,a més de tenir 'pupa' Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 2nk5ds9 en una mà

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33133

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 I_icon_minitimeDs Maig 21, 2016 6:51 am

Si penses això no trigaràs gaire a "caure", Pere. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33133

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 I_icon_minitimeDs Maig 21, 2016 8:06 am

ignasibaga escrigué:
ok ok ok ok ok

És important assegurar que no flexioni la base ja que pot haver d'aguantar molt de pes, la teva Alsthom fa 8kg, en els mòduls d'H0 la base de la via era contraxapat de 8mm i vam haver de posar un nervi perquè amb el temps van anar cedint tots. Per altra banda les vies de LGB son molt grosses i ben collades a la fusta poden ajudar a mantenir la rigidesa.

Una bona feina.

Fins aviat, Ignasi.

Gràcies. Efectivament crec que te solució. Very Happy

Mitjans escrigué:
Això, amb algun llistó travesser, ja farà fort.

Això espero. Very Happy

Sisu escrigué:
Amb la foto costa fer-se a la idea de lo gran que és, tot i que he estat en aquest menjador.....però està clar que és mooolt llarg.

Però tu l'has vist amb els mobles al seu lloc. Very Happy

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6874

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 I_icon_minitimeDs Maig 21, 2016 9:08 pm

TramBlau escrigué:
Donen ganes de posar-se a fer un del ben fets que estan, no solament el que planteja l'Amadeu, tots, que són ja uns quants els que estan fets.
Però això no vol dir que faci un, que tinc ja molta feina amb els tramvies i els cotxes de la Martorell,a més de tenir 'pupa' Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 2nk5ds9 en una mà

Pere

Però tu vas fer uns móduls GN15 no Pere?
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 I_icon_minitimeDs Maig 21, 2016 9:37 pm

He vist que has posat unes clavijas de justa a les unions dels mòduls?

Jo he utilitzat el mateix contraxapat de 10mm per fer els sobres dels meus mòduls, i no flexa... Però els meus mòduls son més petits, el que equival que tinguin un nervi intermig...


Ah, encara que suposo que ho tens controlat, quan facis els forats d'unió momi, pensa en pendre la mida relavia des de la part de dalt de la via...
Tornar a dalt Ir abajo
Francesc
Trenjardinaire
Francesc


Ubicació : Barcelona
Edat : 80
Data d'inscripció : 22/01/2009
Nombre de missatges : 934

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 I_icon_minitimeDs Maig 21, 2016 11:42 pm

El fet que el taulell flexi degut al gruix insuficient i el pes de lesmàquines, es pot resoldre amb un reforç per sota con ja ha estat exposat. Suggereixo perfil en "T" d'alumini de 2 x 2, o 3 x 3 pesarà menys que els llistons de fusta. La densitat de l'alunini es de 2'7 i la de la fusta arriba a 1; peró el volum del perfil en "T" es petitíssim en comparació amb un llistó de fusta de 2 x 5 o 3 x 6. El perfil d'alumini té un inconvenient, és més car!
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33133

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 I_icon_minitimeDg Maig 22, 2016 12:00 am

Francesc escrigué:
El fet que el taulell flexi degut al gruix insuficient i el pes de lesmàquines, es pot resoldre amb un reforç per sota con ja ha estat exposat. Suggereixo perfil en "T" d'alumini de 2 x 2, o 3 x 3 pesarà menys que els llistons de fusta. La densitat de l'alunini es de 2'7 i la de la fusta arriba a 1; peró el volum del perfil en "T" es petitíssim en comparació amb un llistó de fusta de 2 x 5 o 3 x 6. El perfil d'alumini té un inconvenient, és més car!

Gràcies. És una bona suggerència que tindré en compte.

ostman escrigué:
He vist que has posat unes clavijas de justa a les unions dels mòduls?
...

Si; són per a donar la posició exacta entre mòduls, per a evitar desajustaments a les vies a les juntures entre mòduls.

ostman escrigué:
...Ah, encara que suposo que ho tens controlat, quan facis els forats d'unió momi, pensa en pendre la mida relavia des de la part de dalt de la via...

Gràcies per la recomanació de la mida dels forats. Encara no hi havia pensat i potser m'estalviaràs un disgust. La tindré en compte.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12114

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 I_icon_minitimeDg Maig 22, 2016 1:32 am

Sisu escrigué:
TramBlau escrigué:
Donen ganes de posar-se a fer un del ben fets que estan, no solament el que planteja l'Amadeu, tots, que són ja uns quants els que estan fets.
Però això no vol dir que faci un, que tinc ja molta feina amb els tramvies i els cotxes de la Martorell,a més de tenir 'pupa' Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 2nk5ds9 en una mà

Pere

Però tu vas fer uns móduls GN15 no Pere?
Un, no, dos, i la meva idea passaria perquè fos part de la "MOMI", i encara falten dos mòduls més de GN15, però ja ho pensare bé, que fins i tot tinc en una mà els punts i falta que em operin l'altra mà

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18795

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 I_icon_minitimeDg Maig 22, 2016 1:35 am

Amadeu vas a tota màquina!!!... jo no he possat cap reforç a sota... les vies li donen auquesta rigides que li manca, a més despres amb el balast engantxat i dur encara més... però està clar casdascu es lliure de fer el que millor cregui en el seu material, sigui modul o material rodant... a part de les llicencies...

Pere, jo creia que ja tenies present el poder conectar el teu modul de la mina amb el momi..?¿?¿

aviat veurem els moduls en funcionament!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12114

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 I_icon_minitimeDg Maig 22, 2016 1:45 am

MALLET73 escrigué:
...Pere, jo creia que ja tenies present el poder conectar el teu modul de la mina amb el momi..?¿?¿aviat veurem els moduls en funcionament!!
salutacions
mallet73

El problema que tinc amb la mina és el de transport, massa complicat, és millor amb els dos mòduls GN15, però he de treballar-ho molt encara, tinc alguns dissenys fets, però res confirmat, i falten dos petits mòduls més, a més de la zona 'MOMI'

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18795

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 I_icon_minitimeDv Jun 17, 2016 3:14 am

hola Amadeu!

se que vas de cul aquest dies però no has fet cap avenç???

por por por por por

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 I_icon_minitimeDv Jun 17, 2016 3:24 am

Cert, està molt callat...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33133

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 I_icon_minitimeDv Jun 17, 2016 8:25 am

Malauradament no. Pràcticament res. Només he començat les potes, però ni tan sols tinc totes les fustes que necessito perquè a la ferreteria els hi vaig acabar.

Aquests dies no tinc gaire temps.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 I_icon_minitimeDv Jun 17, 2016 9:13 am

Ànims, Amadeu, ja arribarà el moment de re-emprendre l'activitat ferroviària.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18795

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 I_icon_minitimeDv Jun 17, 2016 8:17 pm

Olot escrigué:
Malauradament no. Pràcticament res. Només he començat les potes, però ni tan sols tinc totes les fustes que necessito perquè a la ferreteria els hi vaig acabar.

Aquests dies no tinc gaire temps.

riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu espera que compris el cable electric!!! riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu avisa primer per que no es quedin sense també!!!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33133

Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 I_icon_minitimeDv Jun 17, 2016 8:36 pm

Segurament ho podré fer tot amb retalls sobrants del l'instal·lació de la terrassa.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Contenido patrocinado





Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"   Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" - Página 7 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica"
Tornar a dalt 
Pàgina 7 de 19Anar a pàgina : Previ  1 ... 6, 7, 8 ... 13 ... 19  Següent
 Temas similares
-
» Mòdul de pas a nivell amb casa guardabarrera (MOMI Català)
» Pas a nivell - MOMI Català
» Circuit Momi Català (embarcador)
» mòdul momi riu Ebre
» El mòdul "silenciòs" del Momi

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Circuit modular MOMI-
Canviar a: