| Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" | |
|
+17albertoquattrotre peps ODAKIM jaume Shay jordi Mak Francesc tram47 josepmaria Mitjans ignasibaga TramBlau ostman Sisu MALLET73 Olot 21 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" Dt Maig 17, 2016 5:52 am | |
| Bonica estampa!. I per cert, si que feu bones trobades vosaltres!!! | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" Dt Maig 17, 2016 5:55 am | |
| Trobades de bons amics. | |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" Dt Maig 17, 2016 9:27 pm | |
| - Sisu escrigué:
- Bonica estampa!. I per cert, si que feu bones trobades vosaltres!!!
bé no la considero trobada per que no trobem res...ni hi ha trens per circular ni res de res... es una cooperació més entre tallers tan en material com en ajudat per fer projectes plegats i si a més podem estar bé que millor...!!! - Olot escrigué:
- Trobades de bons amics.
i tan!! totalment d'acord!! l'espia va disparar per l'esquena, però calia immortalitzar el moment de treball, de plaer i de confirmació de la feina feta cap dins els cotxe...!!! salutacions mallet73 | |
|
| |
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" Dc Maig 18, 2016 8:01 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" Ds Maig 21, 2016 2:30 am | |
| Avui dia força productiu als terrenys mòduls de la fàbrica: Primer de tot plantejament dels mòduls al menjador de casa, un cop repassats els caixons dels mòduls i tractats amb paper de vidre. Quan la meva filla ho ha vist ha dit que no es pensava pas que el nostre menjador fos tan gran (i ben mirat jo tampoc) A continuació he començat a fer el sistema de muntatge i fixació entre mòduls Com que els mòduls entre si només es poden muntar d'una manera i no es poden intercalar pas amb els altres mòduls MOMI, he fet un sistema diferent. En canvi als extrems, que és per a on s'ajuntaran amb els MOMI faré el sistema segons normativa MOMI. I finalment, després de marcar els centres de les vies principal i de retorn, he plantejat les vies a sobre dels mòduls. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" Ds Maig 21, 2016 2:34 am | |
| He de reconèixer que m'he equivocat amb la fullola que és de 4 mm i flexa. Hauria d'haver-la posat al menys de 8 mm, però em va semblar que així alleugeria i que seria forta igualment. Ara caldrà posar-hi algun nervi. | |
|
| |
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" Ds Maig 21, 2016 3:31 am | |
| | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" Ds Maig 21, 2016 3:52 am | |
| Això, amb algun llistó travesser, ja farà fort. | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" Ds Maig 21, 2016 5:10 am | |
| Amb la foto costa fer-se a la idea de lo gran que és, tot i que he estat en aquest menjador.....però està clar que és mooolt llarg. | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" Ds Maig 21, 2016 5:42 am | |
| Donen ganes de posar-se a fer un del ben fets que estan, no solament el que planteja l'Amadeu, tots, que són ja uns quants els que estan fets. Però això no vol dir que faci un, que tinc ja molta feina amb els tramvies i els cotxes de la Martorell,a més de tenir 'pupa' en una mà Pere | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" Ds Maig 21, 2016 6:51 am | |
| Si penses això no trigaràs gaire a "caure", Pere. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" Ds Maig 21, 2016 8:06 am | |
| | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" Ds Maig 21, 2016 9:08 pm | |
| - TramBlau escrigué:
- Donen ganes de posar-se a fer un del ben fets que estan, no solament el que planteja l'Amadeu, tots, que són ja uns quants els que estan fets.
Però això no vol dir que faci un, que tinc ja molta feina amb els tramvies i els cotxes de la Martorell,a més de tenir 'pupa' en una mà
Pere Però tu vas fer uns móduls GN15 no Pere? | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" Ds Maig 21, 2016 9:37 pm | |
| He vist que has posat unes clavijas de justa a les unions dels mòduls?
Jo he utilitzat el mateix contraxapat de 10mm per fer els sobres dels meus mòduls, i no flexa... Però els meus mòduls son més petits, el que equival que tinguin un nervi intermig...
Ah, encara que suposo que ho tens controlat, quan facis els forats d'unió momi, pensa en pendre la mida relavia des de la part de dalt de la via... | |
|
| |
Francesc Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 80 Data d'inscripció : 22/01/2009 Nombre de missatges : 1018
| Assumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" Ds Maig 21, 2016 11:42 pm | |
| El fet que el taulell flexi degut al gruix insuficient i el pes de lesmàquines, es pot resoldre amb un reforç per sota con ja ha estat exposat. Suggereixo perfil en "T" d'alumini de 2 x 2, o 3 x 3 pesarà menys que els llistons de fusta. La densitat de l'alunini es de 2'7 i la de la fusta arriba a 1; peró el volum del perfil en "T" es petitíssim en comparació amb un llistó de fusta de 2 x 5 o 3 x 6. El perfil d'alumini té un inconvenient, és més car! | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" Dg Maig 22, 2016 12:00 am | |
| - Francesc escrigué:
- El fet que el taulell flexi degut al gruix insuficient i el pes de lesmàquines, es pot resoldre amb un reforç per sota con ja ha estat exposat. Suggereixo perfil en "T" d'alumini de 2 x 2, o 3 x 3 pesarà menys que els llistons de fusta. La densitat de l'alunini es de 2'7 i la de la fusta arriba a 1; peró el volum del perfil en "T" es petitíssim en comparació amb un llistó de fusta de 2 x 5 o 3 x 6. El perfil d'alumini té un inconvenient, és més car!
Gràcies. És una bona suggerència que tindré en compte. - ostman escrigué:
- He vist que has posat unes clavijas de justa a les unions dels mòduls?
... Si; són per a donar la posició exacta entre mòduls, per a evitar desajustaments a les vies a les juntures entre mòduls. - ostman escrigué:
- ...Ah, encara que suposo que ho tens controlat, quan facis els forats d'unió momi, pensa en pendre la mida relavia des de la part de dalt de la via...
Gràcies per la recomanació de la mida dels forats. Encara no hi havia pensat i potser m'estalviaràs un disgust. La tindré en compte. | |
|
| |
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" Dg Maig 22, 2016 1:32 am | |
| - Sisu escrigué:
- TramBlau escrigué:
- Donen ganes de posar-se a fer un del ben fets que estan, no solament el que planteja l'Amadeu, tots, que són ja uns quants els que estan fets.
Però això no vol dir que faci un, que tinc ja molta feina amb els tramvies i els cotxes de la Martorell,a més de tenir 'pupa' en una mà
Pere Però tu vas fer uns móduls GN15 no Pere? Un, no, dos, i la meva idea passaria perquè fos part de la "MOMI", i encara falten dos mòduls més de GN15, però ja ho pensare bé, que fins i tot tinc en una mà els punts i falta que em operin l'altra mà Pere | |
|
| |
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" Dg Maig 22, 2016 1:35 am | |
| Amadeu vas a tota màquina!!!... jo no he possat cap reforç a sota... les vies li donen auquesta rigides que li manca, a més despres amb el balast engantxat i dur encara més... però està clar casdascu es lliure de fer el que millor cregui en el seu material, sigui modul o material rodant... a part de les llicencies...
Pere, jo creia que ja tenies present el poder conectar el teu modul de la mina amb el momi..?¿?¿
aviat veurem els moduls en funcionament!!
salutacions
mallet73 | |
|
| |
| Assumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" Dg Maig 22, 2016 1:45 am | |
| - MALLET73 escrigué:
- ...Pere, jo creia que ja tenies present el poder conectar el teu modul de la mina amb el momi..?¿?¿aviat veurem els moduls en funcionament!!
salutacions mallet73 El problema que tinc amb la mina és el de transport, massa complicat, és millor amb els dos mòduls GN15, però he de treballar-ho molt encara, tinc alguns dissenys fets, però res confirmat, i falten dos petits mòduls més, a més de la zona 'MOMI' Pere | |
|
| |
| Assumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" Dv Jun 17, 2016 3:14 am | |
| | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" Dv Jun 17, 2016 3:24 am | |
| Cert, està molt callat... | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" Dv Jun 17, 2016 8:25 am | |
| Malauradament no. Pràcticament res. Només he començat les potes, però ni tan sols tinc totes les fustes que necessito perquè a la ferreteria els hi vaig acabar.
Aquests dies no tinc gaire temps. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" Dv Jun 17, 2016 9:13 am | |
| Ànims, Amadeu, ja arribarà el moment de re-emprendre l'activitat ferroviària.
Fins aviat, Ignasi. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" Dv Jun 17, 2016 8:17 pm | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" Dv Jun 17, 2016 8:36 pm | |
| Segurament ho podré fer tot amb retalls sobrants del l'instal·lació de la terrassa. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" | |
| |
|
| |
| Mòdul MOMI-Català "La Fàbrica" | |
|