NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| El meu circuit LGB [Marcos C.] | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
marcostrain Trenjardinaire
Ubicació : L'Ametlla del Vallès Edat : 21 Data d'inscripció : 07/11/2014 Nombre de missatges : 171
| Assumpte: Re: El meu circuit LGB [Marcos C.] Dt Ago 30, 2016 1:35 am | |
| | |
| | | alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
| Assumpte: Re: El meu circuit LGB [Marcos C.] Dt Ago 30, 2016 2:47 am | |
| Això de la alimentaçiò electrica tè moltes respostes , depen de la llargada del circuit , o de si vols crear sectors diferenciats. De tots modos si el circuit desenvolupa mes de 20 m. jo aconsello que abans de posar els tochos de base tiris una linia per sota del circuit principal que tingui tans parells de fils com sectors vulguis tindre, establir al costat una caixa de conexions cada 5 m.mes o menys. si el circuit es tancat, aquest anell electric evita les caigudes de tensiò. Evidentment has de preveure on colocaras el quadro de comandament i centralisar les linies amb les conexions adecuades . Tambè has de decidir si el quadro ha de ser fixe o desmontable . i protegirlo de la intemperie. Enfi, ja molt a parlar d`aquest tema , si et convè ja ho saps.
Alexandre | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: El meu circuit LGB [Marcos C.] Dt Ago 30, 2016 3:03 am | |
| Si és el primer cop que fas una instal·lació elèctrica per a alimentar un circuit i no en tens gaire coneixement, el més aconsellable és que comencis per un circuit senzill i vagis ampliant. Això et donarà prou coneixements i et motivarà l'inventiva.
Cal saber, com diu l'Alexandre, si vols fer sectors... etc. I primer de tot el circuit que vols fer i com vols que funcioni. Si tens clar això, això és el que mana.
També cal saber si t'has decidit per el sistema analògic o digital, perquè una cosa canvia radicalment de l'altra.
En fi, és una pregunta massa àmplia per a una resposta precisa. Jo crec que podem anar per parts. Serà més fàcil anar contestant a preguntes a mida que et sorgeixin els dubtes concrets. | |
| | | marcostrain Trenjardinaire
Ubicació : L'Ametlla del Vallès Edat : 21 Data d'inscripció : 07/11/2014 Nombre de missatges : 171
| Assumpte: Re: El meu circuit LGB [Marcos C.] Ds Gen 14, 2017 2:25 am | |
| TORNEN ELS CANVIS AL CIRCUIT Com bé diu el títol, tornen a haver-hi complicacions en el meu circuit. Per fi, d'una vegada per totes, el puc fer ja definitiu. Aquest mes em mudo a una casa més gran i el millor... Jardí MÉS GRAN! Aquesta casa té com dos jardins un davant a l'entrada que és més petit i un darrere que és gegant. El meu circuit estarà situat al jardí de darrere que fa uns 400m2 aproximadament. Aviat adjuntaré els plànols i més informació. Records | |
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: El meu circuit LGB [Marcos C.] Ds Gen 14, 2017 8:20 am | |
| Enhorabona! Et segueixo i espero els plànols del teu nou projecte. | |
| | | Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: El meu circuit LGB [Marcos C.] Ds Gen 14, 2017 8:32 am | |
| Quina sort tenir tant de terreny! Ara sí que t'hi podràs lluir!
Ja ens n'aniràs donant detalls. | |
| | | ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: El meu circuit LGB [Marcos C.] Dl Gen 16, 2017 12:01 am | |
| Felicitats... ja ens ensenyaràs els teus progresos... | |
| Assumpte: Re: El meu circuit LGB [Marcos C.] Dv Ago 04, 2017 6:28 pm | |
| Com va el teu projecte? cap novetat en tots aquests mesos? | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: El meu circuit LGB [Marcos C.] | |
| |
| | | | El meu circuit LGB [Marcos C.] | |
|