TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta

PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Proyecte "El trenet d'en Marcos" WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT

Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.

Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.

Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions

Proyecte "El trenet d'en Marcos"

+6
jaume
Maxx_Rivoli
MALLET73
Mitjans
ostman
marcostrain
10 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
marcostrain
Trenjardinaire
marcostrain

Ubicació : L'Ametlla del Vallès
Edat : 21
Data d'inscripció : 07/11/2014
Nombre de missatges : 171

Proyecte "El trenet d'en Marcos" Empty
MissatgeAssumpte: Proyecte "El trenet d'en Marcos"   Proyecte "El trenet d'en Marcos" I_icon_minitimeDs Nov 08, 2014 1:20 am

Proyecte "El trenet d'en Marcos" Zl21au

Tornar a dalt Ir abajo
http://www.marcostrain.com
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 53
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7077

MissatgeAssumpte: Re: Proyecte "El trenet d'en Marcos"   Proyecte "El trenet d'en Marcos" I_icon_minitimeDs Nov 08, 2014 1:38 am

Bè... Sembla una cosa força gran... Seguirem els teus progresos amb atenció...
Tornar a dalt Ir abajo
marcostrain
Trenjardinaire
marcostrain

MissatgeAssumpte: Re: Proyecte "El trenet d'en Marcos"   Proyecte "El trenet d'en Marcos" I_icon_minitimeDs Nov 08, 2014 1:41 am

Per començar, tinc que coprar de segona má vies de tren de playmobil de plàstic perque a la web original et cobren 40€ per 12 vies, i també, aquells maonets petits que venen a l'abacus a alguna botiga d'aquestes de modlisme per fer el pont i les estacións.
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

MissatgeAssumpte: Re: Proyecte "El trenet d'en Marcos"   Proyecte "El trenet d'en Marcos" I_icon_minitimeDs Nov 08, 2014 1:44 am

T'has plantejat utilitzar les vies de llautó de LGB a la llarga ho agrairàs...
Tornar a dalt Ir abajo
marcostrain
Trenjardinaire
marcostrain

MissatgeAssumpte: Re: Proyecte "El trenet d'en Marcos"   Proyecte "El trenet d'en Marcos" I_icon_minitimeDs Nov 08, 2014 1:46 am

ostman escrigué:
T'has plantejat utilitzar les vies de llautó de LGB a la llarga ho agrairàs...

Pero son mes económiques?
Tornar a dalt Ir abajo
marcostrain
Trenjardinaire
marcostrain

MissatgeAssumpte: Re: Proyecte "El trenet d'en Marcos"   Proyecte "El trenet d'en Marcos" I_icon_minitimeDs Nov 08, 2014 1:51 am

Proyecte "El trenet d'en Marcos" Dvhwgk

Proyecte "El trenet d'en Marcos" Keu8tw

Bueno, a mi em sembla bastant gran.
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

Ubicació : Barcelona
Edat : 45
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7624

MissatgeAssumpte: Re: Proyecte "El trenet d'en Marcos"   Proyecte "El trenet d'en Marcos" I_icon_minitimeDs Nov 08, 2014 2:11 am

Aquest pati dóna força joc. En quant a les vies, suposo que les de plàstic són molt més econòmiques, però la qualitat de les de llautó no té comparació, i et duraran per tota la vida.
Tornar a dalt Ir abajo
marcostrain
Trenjardinaire
marcostrain

MissatgeAssumpte: Re: Proyecte "El trenet d'en Marcos"   Proyecte "El trenet d'en Marcos" I_icon_minitimeDs Nov 08, 2014 2:14 am

I, altaveus petits per megafonía, que em recomanarieu. Jo ara estava mirant a la web del Media Markt pero de petits no trobo.
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

MissatgeAssumpte: Re: Proyecte "El trenet d'en Marcos"   Proyecte "El trenet d'en Marcos" I_icon_minitimeDs Nov 08, 2014 2:16 am

No et pensis que les vies de plàstic són més econòmiques... Potser les corbes es troben realtivament facilment de segona mà, però les rectes i els desviaments no...

A més no tinc clar, que les vies de plàstic estiguin preparades per la intemperie... Una cosa és deixar-les uns dies, i l'altra molt diferent és tenir-les tot l'any amb les calorades de l'estiu i les glaçades de l'hivern...

Per no parlar que Playmobil no garantiza la continuinat dels seus productes... Hi ha hagut temporades que aconseguir vies de plàstic ha estat gairebé impossible...

D'altra banda, si t'agraden els trens playmobil te n'acabaràs comprant dels antics... Que no són RC i necessiten vies de llautó convencionals... I més tard que d'hora, caura alguna màquina LGB...

T'ho dic no per posar pals a les rodes, sino des de l'experiència... Tinc tots els trens que ha fabricat mai playmobil (excepte una locomotora i un vagó de bestiar d'un set exclusiu USA) i el mateial RC fa anys que no és mouen de l'estanteria... En canvi, el convencional sempre acaba essent candidat per sortir a circular...
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

MissatgeAssumpte: Re: Proyecte "El trenet d'en Marcos"   Proyecte "El trenet d'en Marcos" I_icon_minitimeDs Nov 08, 2014 2:17 am

marcostrain escrigué:
I, altaveus petits per megafonía, que em recomanarieu. Jo ara estava mirant a la web del Media Markt pero de petits no trobo.

Que vols fer exactament?
Tornar a dalt Ir abajo
marcostrain
Trenjardinaire
marcostrain

MissatgeAssumpte: Re: Proyecte "El trenet d'en Marcos"   Proyecte "El trenet d'en Marcos" I_icon_minitimeDs Nov 08, 2014 2:22 am

ostman escrigué:
No et pensis que les vies de plàstic són més econòmiques... Potser les corbes es troben realtivament facilment de segona mà, però les rectes i els desviaments no...

A més no tinc clar, que les vies de plàstic estiguin preparades per la intemperie... Una cosa és deixar-les uns dies, i l'altra molt diferent és tenir-les tot l'any amb les calorades de l'estiu i les glaçades de l'hivern...

Per no parlar que Playmobil no garantiza la continuinat dels seus productes... Hi ha hagut temporades que aconseguir vies de plàstic ha estat gairebé impossible...

D'altra banda, si t'agraden els trens playmobil te n'acabaràs comprant dels antics... Que no són RC i necessiten vies de llautó convencionals... I més tard que d'hora, caura alguna màquina LGB...

T'ho dic no per posar pals a les rodes, sino des de l'experiència... Tinc tots els trens que ha fabricat mai playmobil (excepte una locomotora i un vagó de bestiar d'un set exclusiu USA) i el mateial RC fa anys que no és mouen de l'estanteria... En canvi, el convencional sempre acaba essent candidat per sortir a circular...

Ara aixó que dieu de les vies de llautó he mirat a la web d'una botiga de maquetisme de Barcelona (Rocafort) i tots teniu raó! A la playmobil, 12 vies de plàstic son 40€, peró a la Rocafort, via de llautó de 1,20 metres 26€. Les canviare si o si. I amés, lo que diu ostman, es veritat no troves cap via recta ni a botigues ni a internet, (si hi ha son carisimes).
Tornar a dalt Ir abajo
marcostrain
Trenjardinaire
marcostrain

MissatgeAssumpte: Re: Proyecte "El trenet d'en Marcos"   Proyecte "El trenet d'en Marcos" I_icon_minitimeDs Nov 08, 2014 2:24 am

ostman escrigué:

marcostrain escrigué:

Que vols fer exactament?

Vull posar altaveus petits, que em dona igual que es puguin, o no es puguin mullar per fer megafonia des de el movil o l'ordinador.
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

MissatgeAssumpte: Re: Proyecte "El trenet d'en Marcos"   Proyecte "El trenet d'en Marcos" I_icon_minitimeDs Nov 08, 2014 2:26 am

Però a més pots comprar vies LGB per internet a botigues de confiança noves a meitat de preu que les botigues de Barcelona...

On et penses que les comprem la majoria?!
Tornar a dalt Ir abajo
marcostrain
Trenjardinaire
marcostrain

MissatgeAssumpte: Re: Proyecte "El trenet d'en Marcos"   Proyecte "El trenet d'en Marcos" I_icon_minitimeDs Nov 08, 2014 2:28 am

ostman escrigué:
Però a més pots comprar vies LGB per internet a botigues de confiança noves a meitat de preu que les botigues de Barcelona...

On et penses que les comprem la majoria?!

Bueno es que jo soc principiant amb aixó. On les compreu vosaltres?
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

MissatgeAssumpte: Re: Proyecte "El trenet d'en Marcos"   Proyecte "El trenet d'en Marcos" I_icon_minitimeDs Nov 08, 2014 2:31 am

marcostrain escrigué:

ostman escrigué:

marcostrain escrigué:

Que vols fer exactament?

Vull posar altaveus petits, que em dona igual que es puguin, o no es puguin mullar per fer megafonia des de el movil o l'ordinador.

Mira Diotronic o Ondaradio...
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 51
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 19505

MissatgeAssumpte: Re: Proyecte "El trenet d'en Marcos"   Proyecte "El trenet d'en Marcos" I_icon_minitimeDs Nov 08, 2014 3:35 am

affraid affraid affraid affraid quin jardinet..vies megafonia!!! pensativ pensativ pensativ study study

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
marcostrain
Trenjardinaire
marcostrain

MissatgeAssumpte: Re: Proyecte "El trenet d'en Marcos"   Proyecte "El trenet d'en Marcos" I_icon_minitimeDs Nov 08, 2014 3:57 am

Tinc un dubte, quins son els totxos que hi ha que comprar per ficar-hi fora (Fer estacions o ponts)?? Question Question
Tornar a dalt Ir abajo
marcostrain
Trenjardinaire
marcostrain

MissatgeAssumpte: Re: Proyecte "El trenet d'en Marcos"   Proyecte "El trenet d'en Marcos" I_icon_minitimeDs Nov 08, 2014 4:32 am

marcostrain escrigué:
Tinc un dubte, quins son els totxos que hi ha que comprar per ficar-hi fora (Fer estacions o ponts)?? Question Question

I, on surten a meitat de preu les vies LGB??
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

MissatgeAssumpte: Re: Proyecte "El trenet d'en Marcos"   Proyecte "El trenet d'en Marcos" I_icon_minitimeDs Nov 08, 2014 5:22 am

Pots buscar a l'apartat de botigues online del foro:

https://trenscat.forosactivos.net/f19-establiments-on-line
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33793

MissatgeAssumpte: Re: Proyecte "El trenet d'en Marcos"   Proyecte "El trenet d'en Marcos" I_icon_minitimeDs Nov 08, 2014 6:38 am

Les vies LGB són al meu terrat des de fa més de 25 anys... i amb l'aspecte que tenen aguantaran 25 anys més.

Jo les he comprat per Ebay, a Andorra, algun cop fins i tot a Palau... etc etc. Una part eren noves, i la major part de segona ma.

En quant a la continuïtat, si LGB plegués, hi ha molts altres fabricants que proporcionen via d'aquest tipus.

Referent a la megafonia, si vols altaveus petits, aquest noi tenia antigament uns altaveus en miniatura que estaven molt be (parlem d'uns 2 cms de diametres aproximadament).
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
marcostrain
Trenjardinaire
marcostrain

MissatgeAssumpte: Re: Proyecte "El trenet d'en Marcos"   Proyecte "El trenet d'en Marcos" I_icon_minitimeDg Nov 09, 2014 5:04 am

ATENCIÓ!

Per una consecuencia al jardí, tindre que fer la maqueta a la terrassa, es mes petita pero posare mes vies per tot arreu i cremallera, i encara he de fer planols.

----
Ferroviariament
Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli

Ubicació : Rivoli Torinese - Italia
Edat : 50
Data d'inscripció : 18/08/2013
Nombre de missatges : 2069

MissatgeAssumpte: Re: Proyecte "El trenet d'en Marcos"   Proyecte "El trenet d'en Marcos" I_icon_minitimeDg Nov 09, 2014 2:05 pm

Quant espai! Vaig llegir fa un moment, perquè he estat treballant tot el cap de setmana.
Jo també sóc d'assessorar o pista Piko LGB. Són els mateixos dorments part del disseny. El Piko per nosaltres és molt més barat.

Amb la nostra associació a alemanya comprar sovint a molt bons preus. Sovint tenim descompte o capacitat de pagament per quotes mensuals extra. A Itàlia, m'agradaria tractar de preguntar el preu de les comunicacions ferroviàries també el Punto Modellismo Rivoli.

Veure també en e-bay o internet perquè la pista és ben utilitzat i encara costa menys.
Àmpliament utilitzat també Grootspoor.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.puntomodellismo.it
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume

Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

MissatgeAssumpte: Re: Proyecte "El trenet d'en Marcos"   Proyecte "El trenet d'en Marcos" I_icon_minitimeDg Nov 09, 2014 9:20 pm

Et confirmo el tema drls trens rc de playmobil.
Jo els tinc tots i passats a bogie per traccio a les vies de metall.
El que no gastes en piles ho pagues en un transformador qe et servira per sempre. A mes no has d'anar controlant si tens o no les piles carregades.
Tornar a dalt Ir abajo
marcostrain
Trenjardinaire
marcostrain

MissatgeAssumpte: Re: Proyecte "El trenet d'en Marcos"   Proyecte "El trenet d'en Marcos" I_icon_minitimeDl Nov 10, 2014 1:38 am

Aqui deixo uns planols de com sera la maqueta.

Proyecte "El trenet d'en Marcos" 117r90n

Proyecte "El trenet d'en Marcos" S1jbs9

I una foto de la terrassa.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 51
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 19505

MissatgeAssumpte: Re: Proyecte "El trenet d'en Marcos"   Proyecte "El trenet d'en Marcos" I_icon_minitimeDl Nov 10, 2014 6:47 am

sigui on sigui la questió es tenir un circuit!!!

felicitats!!

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Proyecte "El trenet d'en Marcos"   Proyecte "El trenet d'en Marcos" I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Proyecte "El trenet d'en Marcos"
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent