NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| locomotora de vapor energie FGC | |
|
+7ostman ignasibaga Mitjans Maxx_Rivoli Sisu Olot MALLET73 11 participantes | |
Autor | Missatge |
---|
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: locomotora de vapor energie FGC Dj Mar 23, 2017 3:15 am | |
| - ignasibaga escrigué:
- MALLET73 escrigué:
- Mitjans escrigué:
- Quina gran ajuda la impressora, no?
si i tan!!
salutacions
mallet73 I amb una facilitat enorme, però també el impressor s'ha equivocat, aquesta serie va de la 201 a 209, però aquestes plaques son envejables.
Fins aviat, Ignasi. gràcies! però no ha estat una errada, són numeros significatius per mi.. salutacions mallet73 | |
| | | ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: locomotora de vapor energie FGC Dj Mar 23, 2017 3:23 am | |
| | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: locomotora de vapor energie FGC Dj Mar 23, 2017 8:28 am | |
| | |
| | | MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: locomotora de vapor energie FGC Dv Mar 24, 2017 12:16 am | |
| - Olot escrigué:
- Quin misteri !
No cap! nomès que per posar numeros, he pensat en posar numeros que tinguin un significat, el 21 per que es el dia del cumplenays d ela meva filla, el nom a la gallarta, per que es el nom de la meva filla, el 213 per que serie 200 i el 13 per que es el numero de la sort de la meva dona... i hauran d'altres com els numeros de les maquines que vaig fer anar a la factoria...etc.etc... la locomotora Maria per la meva avia, el automotor el sebas per el meu avi......... ja dic cap misteri..... salutacions mallet73 | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: locomotora de vapor energie FGC Dv Mar 24, 2017 12:48 am | |
| Tots els misteris sempre acaben tenint la seva explicacio logica | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: locomotora de vapor energie FGC | |
| |
| | | | locomotora de vapor energie FGC | |
|