TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Proposta de trobada. Per estudiar i determinar

Ir abajo 
+6
Sisu
MALLET73
ostman
jaume
Olot
Mitjans
10 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4  Següent
AutorMissatge
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar   Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 I_icon_minitimeDj Mar 26, 2015 3:56 am

Passen els dies i hi ha coses que encara no s'han concretat. Qui ajudarà amb material, muntatge i circulacions? (No té per què ser tot alhora)

De quin material disposem? (Vies, agulles, transformadors, quadres de control. .. )

Jo preguntaré per la disponibilitat de la sala.

Max, com que és una proposta que està naixent, no tenim recursos ni patrocinadors. Veig complicat, de moment, acollir participants de fora.
Igualment, com que s'acosten eleccions municipals, potser l'Ajuntament d'Olesa ens sorprèn. .. Ho preguntaré.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli


Ubicació : Rivoli Torinese - Italia
Edat : 49
Data d'inscripció : 18/08/2013
Nombre de missatges : 2069

Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar   Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 I_icon_minitimeDj Mar 26, 2015 5:22 am

Pregunta de vegades per grans sorpreses. En alguns anys d'activitat amb el grup entenem que no costa res preguntar. A vegades també hi ha sorpreses agradables.

Vull tractar de ser d'ajuda pensar com ho vam fer per començar.

Nosaltres sempre dos circuits. Un és analògic i l'altre digital. Entre els dos circuits, aïllem una vinculació binària. Així podem intercanviar un tren d'un sistema a un altre.

Els nostres intercanvis són tots fets a mà. Muntar i desmuntar circuit elèctric requereix molt de temps, cada vegada que alguna cosa falta i, sovint no funciona com caldria. En el descodificador digital amb motors que donem energia i les dades de la pista en si. Ràpid i fàcil de fer. Moveu només els intercanvis importants. Tota la resta es fa a mà.

Penseu almenys dues estacions per a cada circuit. Sense els desapareguts de la diversió. Servir els binaris de trucada on aparcar els trens i altres arxius binaris on col·locar les locomotores que no estan en el treball.

Trens LGB tenen spegneli interruptors analògics que estan estacionats. Millor que els utilitzin per fer retallades. Màquines Piko o LGB econòmica hi ha un interruptor, però és molt fàcil de muntar.

Us recomanem no muntar generalment ovalada. Això deixa molt espai buit al centre que és difícil d'usar i lleig. Molt formes més divertides de "os". Dins de les corbes estan les pistes de trucada i l'ús de bons espais.

A tall d'exemple, alguns règims públics de les pistes que muntem els nostres últims llançaments. Espero que aquesta informació sigui d'ajuda.

-----------------------------------------------

Chiedere a volte regala grandi sorprese. In alcuni anni di attività con il gruppo abbiamo capito che chiedere costa niente. A volte ci sono anche belle sorprese.

Voglio provare ad essere di aiuto pensando a come abbiamo fatto noi per partire.

Abbiamo sempre 2 circuiti. Uno è analogico e l'altro digitale. Tra i due circuiti mettiamo un binario isolato che collega. Così possiamo scambiare un treno da un sistema all'altro.

Nostri scambi sono tutti a mano. Montare e smontare circuito elettrico richiede tanto tempo, ogni volta manca qualcosa e spesso non funziona come deve. Sulla parte digitale abbiamo motori con decoder che prendono corrente e dati dal binario stesso. Veloce e facile da fare. Muoviamo solo scambi principali. Tutto il resto è fatto a mano.

Considerate almeno due stazioni per ogni circuito. Senza queste manca il divertimento. Servono binari di scalo dove poter parcheggiare dei treni completi e altri binari dove sistemare le locomotive che non sono al lavoro.

Treni LGB analogici hanno interruttore per spegneli quando sono fermi. Meglio usare questi che fare sezionamenti. Macchine PIKO o LGB economiche non hanno interruttore ma è molto semplice montarlo.

Consigliamo di non montare solito ovale. Questo lascia tanto spazio vuoto in mezzo che è difficile da usare e brutto da vedere. Molto più divertenti forme a "osso". All'interno delle curve ci stanno i binari di scalo e si usano bene gli spazi.

Come esempio pubblico alcuni schemi dei tracciati che abbiamo montato a nostre ultime uscite. Spero che queste informazioni vi siano di aiuto.


Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 2dtr810
Només digital - Pralungoinscala 2013

Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 28ib9dw
Pralungoinscala 2014

Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 2i9i9l0
Carnate 2014

Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 Ix6pvp
Candelo 2014

Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 2ia6eqd
Pollone 2014
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.puntomodellismo.it
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar   Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 I_icon_minitimeDj Mar 26, 2015 6:17 am

Gràcies per la informació Max, ho tindrem en compte.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6859

Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar   Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 I_icon_minitimeDj Mar 26, 2015 8:45 am

Jo crec que en Max enfoca més la trobada en plan públic i no tant a nivell d'amics per fer circular trens, que també. Però potser aquí el que hauríem d'anar buscant és mirar de projectar una mica el que fem i no només que ens vegin fent còrrer trens.

No sé si em sé explicar i si sé transmetre el que tinc el cap, és una mica lo que està fent en Max a Itàlia amb els seus companys. Salvant les distàncies.
Espero que no es malinterpretin les meves paraules.
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar   Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 I_icon_minitimeDj Mar 26, 2015 9:52 am

Aquesta és la idea, agost de trobar-nos i passar-ho bé, si sortim de casa, la gent ens coneix i pot sentir interès pel que fem o inclús "sortir de l'armari" i trobar una gent que fa el mateix.
Pensava també fer un tortellet per als nens, que engeguin i parin un tren. Així també és cultiva.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli


Ubicació : Rivoli Torinese - Italia
Edat : 49
Data d'inscripció : 18/08/2013
Nombre de missatges : 2069

Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar   Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 I_icon_minitimeDj Mar 26, 2015 10:19 am

El que llegeixo és molt clara. Ho entenc tot.
Porto aquest exemple com un exemple. Des de la nostra experiència pot trobar idees útils per fer un estrat tot teu. Jo no et pretenc fer el nostre propi camí. De fet, és just que vostè té un camí tot teu.
El que fem i com fem les coses, prendre només el que necessita. Si hi haurà oportunitats per a nosaltres venir serà bo saber onguno de vostès i després tenir una bona excusa per jugar junts.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.puntomodellismo.it
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar   Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 I_icon_minitimeDj Mar 26, 2015 6:48 pm

Jo tinc molta via. Pero potser el primer que cal es saber del lloc que disposem per muntar.
Penseu que els radis grans mengen molt espai, i que jo no en tinc.
Si vols muntar talls de via amb quadre interruptor, jo en tinc un de fet que anomeno universal.
Pero cablejar es el que mes feina don a qualsevol indret o aparell. Costa hores.
Hores que no tenim, pel poc que heu parlat.
Tambe caldria saber si hi ha on dormir, i aprop del lloc.
Jo no tinc cotxe ni carnet de conduir i em cal saber moltes coses, com dieu els dies passen i ningu canta. Poc heu dit des fa unes 24 hores que us vaig convidar a que ho fessiu.
Anem molt malament.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6859

Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar   Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 I_icon_minitimeDj Mar 26, 2015 7:26 pm

Ara tiraré una mica de llenya al foc, però més que res per certificar el repte que ens estem marcant. Almenys en el meu cas, ja que tinc clar què voldria fer, però per això calen una sèrie de condicions difícils de complir en el nostre cas. A veure:

Nosaltres som un fòrum, però no un grup constituït, això no seria un problema si no fos perquè d'aquesta manera és complicat accedir a ajuts econòmics per tal d' obtenir materials i/o facilitar l'estada dels que venen de fora. Ja hem parlat del tema associatiu i la problemàtica que l'envolta.

Malgrat ser un país petit, estem més o menys dispersos, encara que el gruix de membres disponibles són prop de la zona més poblada, o sigui comarques properes a BCN. Això vol dir que, de la mateixa manera que quan es munten els mòduls, aquests sou els que podeu anar un dia, muntar, anar el següent per la trobada i retornar l'altre per desmuntar. En el cas dels que vivim a la perifèria això no és possible a no ser que pernoctem allà. O sigui.....€.

Objectius. Evidentment no som una empresa ni tenim interessos més que els de l'estima pel tren. Però més enllà d'una trobada qualsevol que es fa a casa d'un dels membres del fòrum, aquí es tractaria de que l'activitat tingués segones intencions. La manera de fer-ho (en un país perfecte) seria la de muntar un bon circuit amb força material rodant, i la possibilitat de que companys de l'estranger vinguessin per ensenyar-nos la seva feina i intercanviar idees. Hi hauria d'haver exposició i venda de material (al llaminer se l'agafa en aquest moment) per poder captar nous aficionats. Som un país potencialment amb moltes possibilitats per al tren de jardí, però el desconeixement fa que les maquetes de H0 i N siguin les reines del modelisme ferroviari.

L'últim punt dóna molt de què parlar. Ja ho sé, només és una "tempesta d'idees" i no vull que ningú em titlli de somia-truites ni res per l'estil. Però de vegades cal saber on es vol anar per poder començar a caminar.
No creieu?.

PE: Perdoneu si m'estic fent pesat, però les meves intencions són bones.

Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar   Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 I_icon_minitimeDj Mar 26, 2015 8:12 pm

Personalment, penso que no hi hauria de haver venta de material...
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar   Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 I_icon_minitimeDj Mar 26, 2015 9:13 pm

Anem per parts. En breu miraré de parlar amb l'ajuntament per confirmar la disponibilitat de la sala. En quant a espai disponible, cap problema, n'hi ha de sobres.

Tema vies, ja hem mig lligat les d'en Jaume i les d'en Carles, per tant, tenim circuit.

Tema temps, ja em va comentar en Carles que es necessita pràcticament un dia complet. Podem muntar dissabte des del matí i circular diumenge.

Tema allotjament. Aquí és més complicat perquè a Olesa amb prou feines hi ha una casa rural, i no crec que sigui un "hotel low cost". A Viladecans hi n'ha un que anuncien a 35€ la nit.

Per menjar, si que hi ha diverses opcions.

Ara passo a comentar el que diu en Narcís. Estic totalment d'acord amb el que dius. Crec que és tracta de compartir una estona entre nosaltres, però també fer créixer l'afició. Entenc que en un poble com Olesa no hi ha moltes expectatives de fer-la créixer molt, però potser es la gent que ve de fora a veure'ns qui s'hi enganxa, o potser ens enduem sorpreses i trobem gent que també té el seu circuit a casa i el gaudeix en solitari, no seria el primer cas. ..

Una de les propostes que he fet, seguint l'exemple del que fa en Max, és el de fet participar els nens. Si bé no podem muntar un circuit digital (que crec que és ideal pels nens d'avui en dia ), si que es pot muntar un oval amb una estació i un parell de trens per a fer-los circular ells mateixos.
Per últim, i no menys important, és el tema associatiu. És cert que d'una forma o altra aquí al fòrum estem associats, però la trista realitat és que legalment no existim, per tant, és complicat aconseguir ajudes per a actes com aquest o inclús subvencions per a poder assumir certes despeses com allotjament per a gent que ve de lluny o d'altres països.
Jo no en sé massa del tema associatiu, però sent un grup d'aficionats, potser existeix una forma senzilla de fer-ho, cosa que ens obriria moltes portes i ens faltaria certes tasques. Pel tema subvencions, només ho conec a nivell local, i el nostre cas, sent de tota Catalunya, no sé on caldria anar, però qui sap si hi ha possibilitats i resulta no ser complicat. Algú té idea de quins passos caldria seguir? Pot ser interessant "ser algú".

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar   Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 I_icon_minitimeDj Mar 26, 2015 9:14 pm

ostman escrigué:
Personalment, penso que no hi hauria de haver venta de material...

Deixem que les botigues sobrevisquin, no?

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar   Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 I_icon_minitimeDj Mar 26, 2015 10:49 pm

Em sembla bé que les botigues sobrevisquin, però no gràcies al meu esforç...

Si uns quant munten un cosa desinteressadament, posant temps i diners de la seva butxaca... no em sembla bé que uns altres hi facin negoci...
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar   Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 I_icon_minitimeDj Mar 26, 2015 10:54 pm

Evidentment, el que diu en narcis sembla ser un somniatruites. Pero es el que tots dessitjatiem...
Parlar de quartos es un tema molt complicat. Muntar una associacio encara mes, algu ha de tirar endevant i la resta, ni mira, nomes hi es i exigeix. Aixo es ina associacio. A mes, les darreres lleis que han muntat pel tema impostos es prou pelut. Es gastar mes diners i la possibilitat de que hisenda et faci unes vacances pagades a un indret incert de l'estat.
Crear una associacio no es prepara en quatre dies ni en quatre trobades l'any que es poden fer.
Jo soc dels qui en va crear una i quasi no vaig fer res. Pero van ser 6 mesos de molta feina, a cops nomes possible per un jubilat, pel temos d'anar amunt i avall de paperam.
Despres, com sempre, els qui tiren del carro son sempre els mateixos i la resta nomes serveix per protestar pero no fer res.
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar   Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 I_icon_minitimeDj Mar 26, 2015 10:56 pm

M'he perdut. On diu que hi ha venedors? Siusplau no ho trobo.
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar   Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 I_icon_minitimeDj Mar 26, 2015 11:18 pm

Sisu escrigué:

Objectius. Evidentment no som una empresa ni tenim interessos més que els de l'estima pel tren. Però més enllà d'una trobada qualsevol que es fa a casa d'un dels membres del fòrum, aquí es tractaria de que l'activitat tingués segones intencions. La manera de fer-ho (en un país perfecte) seria la de muntar un bon circuit amb força material rodant, i la possibilitat de que companys de l'estranger vinguessin per ensenyar-nos la seva feina i intercanviar idees. Hi hauria d'haver exposició i venda de material (al llaminer se l'agafa en aquest moment) per poder captar nous aficionats. Som un país potencialment amb moltes possibilitats per al tren de jardí, però el desconeixement fa que les maquetes de H0 i N siguin les reines del modelisme ferroviari.
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar   Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 I_icon_minitimeDv Mar 27, 2015 12:35 am

ostman escrigué:
Em sembla bé que les botigues sobrevisquin, però no gràcies al meu esforç...

Si uns quant munten un cosa desinteressadament, posant temps i diners de la seva butxaca... no em sembla bé que uns altres hi facin negoci...

No m'he explicat bé. Em referia a no muntar res per vendre, que qui vulgui alguna cosa, vagi a les botigues.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6859

Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar   Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 I_icon_minitimeDv Mar 27, 2015 12:56 am

Entenc lo que dius Jaume, jo he estat a la junta de dues associacions, o sigui que tinc mooolta experiència.....
Jo el que deia i intentava (crec que ho estic aconseguint) és sacsejar una mica el fòrum per veure quines possibilitats hi ha de fer coses. Per les trobades de fer circular trens, ja tenim les que fem a nivell particular.
És possible potser de fer coses sense constituir-se com a associació. I lo de les botigues....a veure, si hi ha algú interessat en venir a fer una paradeta perquè vindrà gent no veig problema. En certa manera és una relació de conveniència, ell munta perquè es fa i la gent també li agrada veure material i tenir l'opció de comprar.
Sempre són reflexions en veu alta....

Si n'estem parlant ja està bé. Ningú diu que s'hagi de fer demà, però tenia ganes de fer bullir una mica el fòrum. Crec que està creixent i que poc a poc es creen les condicions per poder fer algo semblant.
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7179

Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar   Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 I_icon_minitimeDv Mar 27, 2015 9:40 am

Hola a tots.

Em sembla que primer s'ha d'anat a fer possible una trobada entre amics per gaudir de trens, obert al públic visitant per veure una curiositat que no poden veure gaire-bé mai.

Jo segurament no hi podré ser però ja us vaig dir que les vies que tinc per fer el dipòsit de la barraca us les puc deixar, demà miraré de fer inventari del que hi ha, ho podria fer arribar pel Carles.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18759

Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar   Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 I_icon_minitimeDv Mar 27, 2015 9:30 pm

ignasibaga escrigué:
 Hola a tots.

 Em sembla que primer s'ha d'anat a fer possible una trobada entre amics per gaudir de trens, obert al públic visitant per veure una curiositat que no poden veure gaire-bé mai.

 Jo segurament no hi podré ser però ja us vaig dir que les vies que tinc per fer el dipòsit de la barraca us les puc deixar, demà miraré de fer inventari del que hi ha, ho podria fer arribar pel Carles.

 Fins aviat, Ignasi.


ok, per mi cap problema!!! però foot101 foot101 foot101 foot101  és una llastima que no puguis venir....en aquest circuit podria circular la garrat amb uns vagons que crec que estaran llestos per tal data i podria coincidir amb una alstom i un ferrostal...uns vagons de martorell...........un cremallera.....una berga, una patxanga,.......etc.etc.....!!!

pensa-ho  angell angell angell

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar   Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 I_icon_minitimeDv Mar 27, 2015 10:05 pm

Òndia, semble que siguem a Martorell !!

Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18759

Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar   Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 I_icon_minitimeDv Mar 27, 2015 10:17 pm

Olot escrigué:
Òndia, semble que siguem a Martorell !!

Very Happy

riuuuu riuuuu riuuuu nono nono nono nono nono

aixó és!!!

trenscat2 trenscat2 trenscat2 trenscat2
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar   Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 I_icon_minitimeDv Mar 27, 2015 11:41 pm

Son moltes les feines que es proposen i no se qui pot estar disposat a fer el sacrifici/tasca per poderles dir a la realitat.
Cal molta organitzacio.
Cal que algu sigui pendent de qui pugui anar a preguntat. Normalment es qui organitza.
Cal algu pendent del circuit dels nens.
Crec que organitzar un esdeveniment comporta aquestes i moltes mes coses que no recordo pero que hi son.
I no nomes es rracta de reunir un grup d'amucs que honpasson be, facin correr trens i peron la xerrada, que en definitiva es sel que volem.
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7179

Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar   Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 I_icon_minitimeDg Mar 29, 2015 10:09 am

MALLET73 escrigué:


ok, per mi cap problema!!! però foot101 foot101 foot101 foot101  és una llastima que no puguis venir....en aquest circuit podria circular la garrat amb uns vagons que crec que estaran llestos per tal data i podria coincidir amb una alstom i un ferrostal...uns vagons de martorell...........un cremallera.....una berga, una patxanga,.......etc.etc.....!!!

pensa-ho  angell angell angell

salutacions

mallet73


 Jo no dic que no hi seré, dic que ho tinc molt difícil, però les ganes de ser-hi hi son i em moro de ganes per poder veure unes circulacions com aquestes que dius.

 Però si no podes estar en aquesta potser algun dia se'n podria fer una a Bagà, je je


 Aquí va l'inventari de vies disponibles per la trobada.

 11 vies rectes de 30 cm
 8 vies rectes de 60 cm
 2 agulles LGB de R3, una de cada mà
 1 agulla doble LGB R1
 6 vies corbes de R3 de Piko
 12 vies corbes de R1 LGB
 4 vies corbes de R1 LGB transformades a R3 LGB, tres vies d'aquestes fan la mida de dues vies de R3 de LGB

 Fins avviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
ut800035 (†)
Trenjardinaire Plus
ut800035 (†)


Ubicació : Sabadell
Edat : 63
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 1431

Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar   Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 I_icon_minitimeDg Mar 29, 2015 7:31 pm

Jo crec que primer es tindria que fer una o dues trobades pero a porta semi tancada, a llavors veus les mancances i possibles problemes que poden sortir, He estat mooolts anys en una junta d'una associació i se el que es anar a pit descobert, al moment en que obres al públic amb general tens que preveure una serie de coses. Per exemple si jo estic a casa l'Amadeu i amb cau la garrat al peu, a part del mal que fara no passa res ( la garrat es molt robusta) pero si es en una exposició oberta al públic i cau al peu d'algu i aquest fa una denuncia ai......

Recordeu el famos viatge de la Mataró a Mataró, perquè el tren va tocar a una dona de l'andana el ciri que es va montar i axó que el tren pa-saba per la via

Son comentaris amb veu alta

Joan
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar   Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 I_icon_minitimeDg Mar 29, 2015 9:25 pm

A això em referia quan deia de muntar-ho en representació de les pròpies associacions de cadascú... Mai passa res fins que passa...



_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Proposta de trobada. Per estudiar i determinar   Proposta de trobada. Per estudiar i determinar - Página 3 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Proposta de trobada. Per estudiar i determinar
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 4Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4  Següent
 Temas similares
-
» MOLINS de REI -FESTA DEL TREN A ESCALA G
» Piko 218 dièsel - V-215 DB - Proposta de conversió en la Henschel del Sierra Menera, o en d'altres coses...
» Preparació trobada MOLINS DE REI 2012
» Trobada de Mo.Mi. Italia
» Trobada escala G a Santa Eulalia de Ronçana / 21-22 setembre 2019

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: CALENDARI-AGENDA Esdeveniments :: CALENDARI-AGENDA/Trobades de moduls MOMI-
Canviar a: